xx

xx

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • JamCi 15.02.2020
    bo wspominam ich w moim umyśle i widzę ich oblicze.
    Pytają jak się żyje i czy widzę ich dalszy ciąg... - 3 razy "ich"
    Jakby to było. Dzień pozwala zapomnieć. Nocą straty, niezgody, myśli i lęk mają swój czas na zycie. Znajome bardzo.
    Czasem wydaje się, że tak mało było trzeba. Ale czas to czas. Płynie tylko w jedną stronę. A im życie można (nie, nie przywrócić) zachować w sobie, swoich myślach. Wymyślanie ich ciągów dalszych ma nazwę: tęsknota. A i tak trzeba im dać odejść.
    Pozdrawiam.
  • Artbook 16.02.2020
    Dzięki za bardzo ciekawą analizę.
    Cieszę się, że mogę przeczytać tak fajne refleksje na temat tego wiersza :-)
    Dużo bardzo fajnych i bliskich mi przemyśleń.
    Pozdrawiam!
  • Dekaos Dondi 15.02.2020
    Artbook→No tak. Gdybym postąpił inaczej. Niestety→Postąpić inaczej można teraz... lub za chwilę.
    Jedynie trza się starać nie powtarzać błędów. Ale z drugiej strony, to co kiedyś w określonej sytuacji było błędem,
    to teraz może nim nie być. A poza tym już tych ludzi – jak to napisałeś – może nie być... których nasz błąd dotyczył.
    Człek przezywa jakby dwa życia równocześnie→Te... jakby chciał i te.. jakie musi.
    ''Grzebię przy radosnych chwilach smutek''→to szczególnie→Pozdrawiam:)↔5
  • Artbook 16.02.2020
    No zwróciłeś uwagę DD na kawał ważnych myśli, szczególnie ta zacytowana prze ciebie ma swoją wagę ;-)
    Cieszę się z twoich wizyt i komentarzy.
    Dobra przenikliwość i staranność w poszukiwaniu sensu i prawdy w wierszu, to cechuje dobrego czytelnika...
    Dzięki i pozdrawiam!
  • AlaOlaUla 15.02.2020
    Drażni mnie zapis dwóch ostatnich strof.
    Gdyby były w cudzysłowie, to ich zapis byłby zrozumiały, jednak w takiej formie nie spełnia roli w twkście.

    Ale spoczko, może stanęłam lewą nóżką, więc przybędę wkrótce na lektyce?
  • Artbook 16.02.2020
    A wiesz, że myślałem jak ugryźć przedostatnią strofę? ;-)
    No i proszę, czytam w twoim komentarzu o takiej propozycji...
    Myślisz, że przedostatnia w cudzysłowie?
    Dobra.
    Spróbuję, ale nie ukrywam, że wzbraniam się przed jakakolwiek interpunkcją w swoich wierszach, stąd jej brak w przedostatniej...
    Będzie usprawiedliwiona ;-D
    Pozdrawiam i dzięki Ula za szczere i otwarte sugestie w tej materii! :-)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania