Poprzednie częściWszyscy słudzy boga - wycieczka

Wszyscy słudzy Boga: Zapomniałam służyć Bogu

Spowiedź. Jak ja jej nie lubię, zwykłe marnowanie czasu, który mogłabym poświęcić na masę innych rzeczy. Na przykład znowu pobić swój rekord w Subway Surfers. Ale przecież muszę, bo siostra za mąż wychodzi, a ja mam być świadkiem, a tak bez spowiedzi można, ale nie wypada, przecież rodzina katolicka, co ludzie powiedzą! Jakby opinia innych ludzi była sprawą najwyższej wagi.

Co ja tutaj w ogóle robię, dlaczego się zgodziłam na tę spowiedź, przecież nie wierzę w żadnego Boga. Według mnie jesteśmy tylko masą tkanek budujących nasz organizm. Nie mamy żadnej duszy, więc jakoś się nie martwię o to, że trafię do piekła. Ono po prostu nie istnieje, tak samo jak niebo. Po śmierci nie ma nic — po prostu znikamy.

Ale babcia, przecież ona ciągle mi powtarza, że jak nie będę chodzić do kościoła, to skończę w piekle, zresztą nie tylko ona, jeszcze jest dziadek, mama, tata, siostra, brat, mój chłopak — wszyscy się wtrącają, wszyscy są jakimiś sługami Boga, głoszą słowo boże i tak dalej. Możecie powiedzieć, że w tym momencie przesadzam, jednak tak nie jest — oni naprawdę to robią. Aktywnie uczestniczą w życiu kościoła, niewiernych próbują przekabacić na swoją stronę, a mnie w szczególności. I jak im wytłumaczyć, że po prostu nie wierzę?

— Masz jeszcze jakieś grzechy na sumieniu? — pyta ksiądz, wyrywając mnie z zamyślenia.

— Tak — odpowiadam spokojnie. — Zapomniałam służyć Bogu.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • Jared 10.08.2016
    Shiroi albo 60MinutesToMars, zdecydowanie :o

    i żeby tradycji stało się zadość:

    To Arysto, tylko się ukrywa :O
  • 60secondsToDie 10.08.2016
    E, to nie mój tekst, nie pasuje całkowicie. Nie chodziłabym do kościoła nawet, jakby mi przysmażali plecy rozżarzonym prętem.
  • Jared 10.08.2016
    Obalasz moje teorie :I
  • 60secondsToDie 10.08.2016
    Nie ma za co.
  • Shiroi Ōkami 10.08.2016
    Skoro nie ja, to pewnie Siksti Sekync Tu Daj XD
  • alfonsyna 10.08.2016
    Też bym obstawiała albo Shiroi albo 60secondsToDie... albo kogoś, kto się podszywa. :P
  • Specific_girl 10.08.2016
    Arysto, jak nic.
  • Kociara 10.08.2016
    Może być Artysto chociaż pewna nie jestem. Innego pomysłu nie mam
  • KarolaKorman 11.08.2016
    Ja stawiam na Shiroi :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania