Wszystkiego najlepszego! + wierszyk dla Shiroi

WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO SHIROI <('-'<)

Kotek pamiętaj, że jesteś członkiem naszej rodziny i bardzo Cię kochamy! W imieniu moim i przyjaciół z Opowi chce Ci złożyć najlepsze życzenia: zdrowia, szczęścia, kasy, miłości i oczywiście byś została z nami na Opowi do końca świata i jeszcze jeden dzień dłużej! ❤

PS Farfres Cię bardzo kocha *TULI* ❤

 

Shiroi kotuś, twoja osiemnastka już tusz tusz,

Więc życzenia Ci złożyć chciałam,

Myślę że o niczym nie zapomniałam,

No więc życzę Ci szczęścia i zdrowia,

By nie przytłoczyła Cię żadna choroba,

Miłości i kasy, byś spokojnie spała,

Przyjaciół bez liku, ale nie takich na patyku,

Opowiadań co nie miara, by innym opadła kopara,

Więcej chwil spędzonych razem z nami,

Bo bez Ciebie to my tu z nudów zdychamy,

I żebyś nas kiedyś spotkała,

I byś wszystkie marzenia spełniała.

 

Z dniem dzisiejszym chce ogłosić, by nikt z Opowi się już nie kłócił. Chciałabym by ten portal pozostał dobrym miejscem, ze szczęśliwymi wspomnieniami. Pragnę też prosić was by pod tym postem nie było zgryźliwych komentarzy lub kłótni.

POZDRAWIAM CAŁE OPOWI.PL c:

Średnia ocena: 3.7  Głosów: 12

Zaloguj się, aby ocenić opowiadanie

Komentarze

  • Anonim 17.07.2015
    Przyłączam się do życzeń
    co prawda na fejsie juz Jej pożyczyłem co by sie nie schlała na tej osiemnastce
    ale oczywizda i tutaj pasuje swoje trzy grosze wtrącić
    sto lat dla małej Shiroi :)
  • Slugalegionu 17.07.2015
    Nom, sto lat: ) Mam nadzieję że wybaczysz tą reklamę...

    http://www.opowi.pl/inna-ty-a7112/
  • Angela 17.07.2015
    STO LAT, STO LAT, NIECH ŻYJE, ŻYJE NAM : )
  • Majeczuunia 17.07.2015
    Otanjobi omedeto!
  • Slugalegionu 17.07.2015
    BożeXD To, jak to przetłumaczył google rani oczyXD Cytuję:

    "Mężczyzna rośliny data Gratulacje! Kontakt d Pou ~ ie dz"
  • Slugalegionu 17.07.2015
    Kto robił tego tłumaczaXD
  • Haruu 17.07.2015
    Hahha xD ja kiedys na tlumaczu wpisalam tekst z angielskiego, to powychodzilo mi Bog wie co xD
  • Slugalegionu 17.07.2015
    Z angielskim jeszcze sobie radzi, jeśli pisze się kótkie frazy, ale jak widać w kwestii japońskiego jest gorszy ode mnie. A to już cośXD
  • Haruu 17.07.2015
    Dlatego lepiej zglosic sie do kogos lub szukac pojedynczo slowek xD ale z tym tez jest klopot c:
  • Slugalegionu 17.07.2015
    No wiem: /
  • Haruu 17.07.2015
    "Kiedy myślimy o Australii myślimy kangury. Niestety, mały kangur tam w obliczu wyginięcia. Żachnął paznokci bielik kosmaty teraz żyć tylko na terenie Taunton Nation Park w Queensland. Overhunting jest głównym powodem jego numer spada. Istnieje tylko 500 lewa."~ Google Tłumacz. Tekst miał być o kangurach, a skończyło się na lewa-tywie xDD ;-;
  • Slugalegionu 17.07.2015
    Holy shitXD
  • Slugalegionu 17.07.2015
    This is bullshit!
  • Anonim 17.07.2015
    Cóż, w duchu tego wątku, muszę przyznać się do czegoś.
    Rzeczywiście zapomniał o tym wydarzeniu, dopóki nie przeczytałem tego wątku.
    Kiedy miałem około 19-20 byłem w mojej dziewczyny domu i czeka na nią, aby przygotować się do wyjścia.
    Oglądałem TV i czułem sracz złożony w moim nozdrzu.
    To był rodzaj Glut, że mogę tylko powiedzieć, poleci prosto z najmniejszy wydech z nosa,
    przy założeniu, że druga dziurka została pokryta.
    W łazience był używany w tym czasie. Nie miałem żadnych tkanek ze mną.
    Tak więc powoli podniosłem w świetle obejmujący zbiornik
    ponieważ nie był przekonany o moich zdolnościach mających .....
    nie będę wypełnić oczywiste,
    ale te rybki zaatakowane, że rzeczą jak sępy.
    Nie mogłem powiedzieć, czy spożywane całość, ale i tak było widać.

    a mnie takim czymś uraczył :)
  • Haruu 17.07.2015
    O fuck XD
  • Anonim 17.07.2015
    to było na jakimś forum akwarystycznym, angielskim, wrzuciłem tłumaczenie...
    to było chyba o tym, że gościu nasmarkał do akwarium :)
  • Marinaaa8 17.07.2015
    O nasza Shiroi ma urodzinki , jupi...
    Więc złoże ci życzonka
    Zdrówka , bo to najważniejsze
    Weny , żebyś zawsze pisała takie superowe tekściki
    Miłości , żebyś na starość nie została sama
    Przejaciół, ale tylko tych prawdziwych
    Kasy, bo pieniądze szczęścia nie dają , ale ciuszki , jedzonko i dach nad głową , tak
    I czego sobie jeszcze tam życzysz.

    Od twojej ulubienicy
    Marina

    Łap jeszcze torta
    *
    /////
    ///////////////
    /////////////////////
  • Haruu 17.07.2015
    Marina^^ jaki kochany torcik c:
  • Marinaaa8 17.07.2015
    wiem
    :)
  • Marinaaa8 17.07.2015
    też ci taki zrobie na urodzinki
  • Anonim 17.07.2015
    Arigatoo minna! :*** Jesteście kochani XD
  • Marinaaa8 17.07.2015
    przecież shiroi nie zapomnielibyśmy o tobie
    :)
  • Haruu 17.07.2015
    Marina, jeszcze miesiac i bede na niego czekac! C:
    Shiroi, myślę ze się podoba niespodzianka ^^
  • Marinaaa8 17.07.2015
    O ile zasłużyłaś ?
    Ale spoczko coś wykombinuje , o to się nie martw
    :)
  • Anonim 17.07.2015
    I to bardzo, ale życzenia na fb by wystarczyly XD
  • Haruu 17.07.2015
    Muyślę, że przez najbliższy miesiąc sama będziesz mogła to stwierdzic xD c:
  • Marinaaa8 17.07.2015
    No , napewno
    :)
  • Haruu 17.07.2015
    Marina, pisałaś już w swoich opowiadaniach o ty czym sie zajmujesz? Z chcecia bym o tym przeczytala c;
  • Haruu 17.07.2015
    Shiruś jeszcze dojdą linki od Andziełkę, więc się przypotuj xD c:
  • Marinaaa8 17.07.2015
    Chodzi ci o modeling ?
  • Haruu 17.07.2015
    Takk^^
  • Marinaaa8 17.07.2015
    A wiesz że nawet o tym myślałam , ale mam niewiele czasu bo ciągle jestem w trasie , ale myślę że wkrótce coś takiego się pojawi
  • MaraJ 17.07.2015
    To ja się do życzeń dołączam i też życzę Ci wszystkiego najlepszego, weny, Akasia i czego tam sobie jeszcze zapragniesz :* STO LAT :D
  • Haruu 17.07.2015
    Marina, jesli napiszesz to powieadom mnie jakos^^
  • Marinaaa8 17.07.2015
    Napewno , sama się zoorientujesz , ale dziękuje że zapytałaś
    :)
  • Slugalegionu 17.07.2015
    Marina, z wielką chęcią poczytam o twojej pracy, daj mi znać pod jakimś moim opkiem: )
  • Haruu 17.07.2015
    Spoko^^ c:
  • Marzycielka29 17.07.2015
    Jeszcze raz Sto Lat :*
  • Marinaaa8 17.07.2015
    slug a ty przypadkiem nie miałeś "przerabiać piosenek"
  • Slugalegionu 17.07.2015
    Nie tłumaczę piosenki, a moją starą pracę: )
  • Haruu 17.07.2015
    O wlasnie xD Wojtek przerob cos dla mnie^^ c:
  • Marinaaa8 17.07.2015
    a może wszyscy napiszmy o tym czym się zajmujecie , zcheciol poczytam " o was "
  • Slugalegionu 17.07.2015
    Pozatym, mam podzielną uwagę.
  • Slugalegionu 17.07.2015
    Spoko Haruu, masz jakiś konkretny tytuł?
  • Haruu 17.07.2015
    Marina fajny pomysl xD duzo mi to zajmie ale postaram sie cos napisac^^ c:
  • LinOleUm 17.07.2015
    STOLAT SZIROGU, KSIENCIU MUJ NA KONJU RAFALE BIAŁYM, OBYCI SIE POSZCZĘŚCIŁO. RZYCZE CI GROMADKI CZYDZIESTORGA ŻDŻYLI.
    I TAK TEGO NIE PRZECZYTASZ, CZERWONONOŻYCZNIKU :U
    ~UTAJNIONY NINDŻA Z WIOSKI GLONUF~
  • Marinaaa8 17.07.2015
    no to super
    :)
  • Marinaaa8 17.07.2015
    slug a przerobiłbyś cos też dlamnie ?
    Znalazł byś czas ?
  • Slugalegionu 17.07.2015
    Pewnie Marina, ja dla każdego znajdę czas: )
  • Anonim 17.07.2015
    Lin, ja miałabym nie przeczytać? XD Dziękuję kochana :D Z czterdzieściorgiem to ja będę w kosza pykać :3
  • Haruu 17.07.2015
    Dałabym Ci japońską, ale wiem że z ang. bedzie lepiej wiec Gym Class Heroes- Stereo Hearts *-*
  • Marinaaa8 17.07.2015
    o no to super slug , jutro wypełnimy formalności , pasuje ci ?
  • Slugalegionu 17.07.2015
    Spoko Marina: )
    Haruu, jak skończę tekst to zabieram się do słuchania: ) Muszę się obeznać z piosenką.
  • LinOleUm 17.07.2015
    SZirogu drogi, naucz się czytać kckckckc xd hehhehehe
  • Haruu 17.07.2015
    Oke^^ bede czekaj c:
  • Majeczuunia 17.07.2015
    Sluga, ja też chcę przeróbkę!
  • Anonim 17.07.2015
    Żdżyli? XD
  • Haruu 17.07.2015
    Maja-chan a ja chce nastepny rozdzial KnB xD
  • Majeczuunia 17.07.2015
    Be Somebody-Thousand Foot Krutch
  • LinOleUm 17.07.2015
    Ja też chcę!
    Hollywood Undead - Everywhere I go XDDDD
    SZIROG SZCZYL, SZCZYLI
  • Majeczuunia 17.07.2015
    Haru-chan, napiszę dziś, bo Shiro-chan ma urodzinki i nie mam dla niej prezenciku XD
  • Haruu 17.07.2015
    Oke^^ to ja czekam xD ey no zrobmy jakąś konfe np. na fb, bo taki spam robimy xDDD
  • Anonim 17.07.2015
    Że niby mam tyle rodzić? T.T Ale w sumie w kosza da się pograć XD
    Majka, nie trzeba prezentu, wystarczą życzenia ;)
  • Anonim 17.07.2015
    I to pod tym opkiem XD Nie pisz mi już nic! ^^
  • LinOleUm 17.07.2015
    SZIROG NADRAWIŁAM COŚ DLA CIEBIE OBCZAJAJ FEJSBUCZA
  • Anonim 17.07.2015
    Widziałam! Dzięki kochana :*** Śliczne *serduszko*
  • Luka888 17.07.2015
    Sto lat! Shiroi :) Szczęścia, zdrowia i dużo weny :)))
  • KarolaKorman 18.07.2015
    ♥♥♥ Sto lat! Sto lat! ♫♫♫ Śpiewam Ci na całe gardło :) Przesyłam do tego setkę buziaczków ************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************ Nie liczyłam jak jest więcej to poleciały w promocji :)
  • KarolaKorman 18.07.2015
    Moderator zakosił resztę buziaków, a było 5 linijek :(
  • Anonim 18.07.2015
    Karola haha XD Dziękuję kochana :*********************************************************************************************************************************************************************************
  • Anonim 18.07.2015
    Jak to wygląda, lol XD
  • KarolaKorman 18.07.2015
    :)))*
  • Chris 18.07.2015
    Wszystkiego najlepszego. Życzę Ci tego o czym marzysz, niech się spełni :)
    A sam tekst? Nie ważne, że jest wierszyk. Takie coś powinno być wysłane na facebooka, a nie na portal literacki. Takie moje zdanie. Zaśmiecanie.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania