Wszystko mi zwisa *** ?

Od kilkunastu lat marzę o dobrym, dzikim seksie, ale tak się składa, że nie mam chłopaka. W liceum zakuwałam do matury, i nawet na studniówkę nie poszłam, nie mówiąc o dyskotekach, czy weekendowych wypadach do miasta. Dostałam świadectwo z czerwonym paskiem kosztem wielu zarwanych nocy. Po maturze rzuciłam się na raz na dwa fakultety, więc też nie było czasu na ułożenie życia osobistego, chociaż władam biegle czterema językami.

.

To samo w korporacji. Od świtu do zmroku zapiernicz. Zrób to, zrób tamto. Wpadłam w wir ambitnych projektów, awansowałam, jestem kierowniczką działu, stać mnie na wynajęcie luksusowego mieszkania w centrum Warszawy. Ale co z tego skoro jestem samotna i nie mam z kim zrealizować swoich marzeń. Właściwie to straciłam najlepsze lata swojego życia, a nie mam nikogo. Powoli zbliżam się do trzydziestki. I nic. Marzę o dobrym, dzikim seksie, ale powoli zaczyna mi to już zwisać. Niby jestem ładną, długonogą, blondynką, podobno też bardzo miłą i sympatyczną, ale co z tego. Podobno.

 

Nie ma mi tego kto powiedzieć w łóżku. A bardzo chciałabym usłyszeć od ukochanego coś miłego. Kręcą się koło mnie tacy różni, ale jacyś nieszczególni faceci. Tacy figo fago z wyglądu. Mało sympatyczni. Jakieś lowelasy. Powoli zaczyna mi to zwisać. Chyba dam komuś w mordę. Ale nie mam na tyle cywilnej odwagi, żeby to zrobić. Jestem zbyt grzeczną i porządną dziewczynką. Nie będę pakowała się w kłopoty. Nie chcecie mnie kochać, to spadajcie. Na drzewo. Cały ród męski. Niech spada.

 

Chciałabym poznać romantyka, który by mnie nosił na rękach. I wołał na mnie myszko. I zapraszał na suszi. Albo zabrał na wycieczkę do Włoch. Chrzanić korona wirusa. Raz się żyje. Marzę o dobrym, dzikim seksie i czwórce dzieci, ale powoli zaczyna mi to zwisać. Już wiem, że nie zrealizuję swoich marzeń. Niestety, już za późno. Przegrałam życie.

 

Lila

Średnia ocena: 4.6  Głosów: 13

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (55)

  • Targówek 15.03.2020
    Co za szambo. Jeden.
  • fanthomas 15.03.2020
    Za ten dziki seks dałem pięć
  • Targówek 15.03.2020
    To pokazuje twój poziom, Fan
  • Anonim 15.03.2020
    Bardzo mi sie podoba! Tekst jest jakże prawdziwy, żywy, naturalny! Super!
    Nawet to powtarzanie "marzę o dzikim seksie" nadaje mu swoistej brutalności, tak, jak brutalny jest temat.
    Brawo!

    Pozdrawiam.
  • Anonim 15.03.2020
    Jeszcze tylko dodam, że to kwintesencja dzisiejszej kobiecości: szuka księcia, przy tym chce rżnięcia, a tymi, co chcą ją rżnąć, gardzi.
    Ale tak się kończy życie nieswoimi ideałami.
    To prawdziwy majstersztyk! Prawdziwa prawdziwość!
    Super!
  • Targówek 15.03.2020
    Antoni Grycuk nie wszyscy są zdemoralizowani
  • TheRebelliousOne 21.03.2020
    Targówek Twoim zdaniem pragnienie ostrego lub intensywnego seksu to demoralizacja? Człowieku, zadziwiasz mnie...
  • Shogun 15.03.2020
    Bardzo dobry tekst. Czyta się go naprawdę świetnie. Smutne, ale prawdziwe. Człowiek poświęca się dla kariery i nim się obejrzy, to wszystko inne mu zwisa, że nawet już nie ma ochoty na "dziki seks" :D. Świetny tekst.
    Pozdrawiam :)
  • LeeaThorelli 15.03.2020
    Dziki seks już nie taki temat tabu.
    Ciekawa podróż po trudach zwisania... :p
  • Targówek 15.03.2020
    *Dziki seks już nie taki temat tabu.*

    A powinien być
  • Bajkopisarz 15.03.2020
    Targówek - uzasadnij
  • LeeaThorelli 15.03.2020
    Targówek dlaczego? Przecież to potrzeba jak każda inna. :)
  • Targówek 15.03.2020
    LeeaThorelli tak ale u zwierząt a nie ludzi. Masz już zasłużone 1.
  • LeeaThorelli 15.03.2020
    Targówek a czym są ludzie jak nie zwierzętami? ;)
    Swoją drogą, w piramidzie Maslowa, seks jest potrzebą fizjologiczną. Następnym razem poczytaj nim wyciągniesz błędne założenia. ^^
  • LeeaThorelli 15.03.2020
    Wnioski* nie założenia.
  • Targówek 15.03.2020
    LeeaThorelli może idź ze swoimi lewackimi mądrościami i seksualnością na jakiś inny portal
  • LeeaThorelli 15.03.2020
    Targówek to nie "lewackie" mądrości, a nauka.
    Nie po to robiłam magistra biologii, aby ślepo zaprzeczać faktom w imię głupich podziałów - lewa albo prawa. :)
  • Targówek 15.03.2020
    LeeaThorelli faktom? Jeśli to byłyby fakty, to żadnego piękna, dobra ani mądrości by na tym świecie nie zostało. Bylibyśmy po szyję w g*wnie.
  • LeeaThorelli 15.03.2020
    Targówek faktom, że seks tak jak i jedzenie czy wydalanie należy do potrzeb człowieka, które trzeba je zaspokajać.
  • LeeaThorelli 15.03.2020
    Bez je.
  • Targówek 15.03.2020
    LeeaThorelli no właśnie jesteś w błędzie. To miało pierwotnie służyć tylko po to, by spłodzić dziecko. A ludzie jak jakieś oszołomy wykorzystują to do obrzydliwego podniecenia. To jest nieczystość. Do tego właśnie doprowadził upadek cywilizacji łacińskiej i odsunięcie się dużej części ludzi od tradycyjnych wartości na rzecz prymitywizmu. Karol Marks i Włodzimierz Lenin skakaliby z radości słuchając ciebie.
  • LeeaThorelli 15.03.2020
    Targówek chcesz mi powiedzieć, że na Uniwersytecie Śląskim, osobay, które mają wieloletnie doświadczenie i liczne prace badawcze, źle mi przekazały wiedzę i to ty wiesz jak ta teoria brzmieć powinna, tak? Oj, masz wysokie mniemanie o sobie.
    Popęd seksualny i orgazm - seks - zaczynają się i kończą w mózgu, czy ci się to podoba czy nie. I są potrzebą ludzką jak papu, siusiu czy kupka. :)
  • Targówek 15.03.2020
    LeeaThorelli to dziwne, bo znam bardzo dużo osób, które są normalne i nie mają zwierzęcych popędów. A znam też osoby, na szczęście nie osobiście, którzy na seksualności chcą zyskać. Przykłady? Gangsterzy, którzy zakładają agencje towarzyskie. Rosyjscy hakerzy tworzący strony z pornografią. Właściciele seks shopów, którzy zarabiają na zboczeniach.
  • Targówek 15.03.2020
    Wracając jeszcze do tych zwierząt. Biblia mówi, że ludzie zostali stworzeni na podobieństwo Boga, który jest miłością. Wiedz, że dziesięć razy bardziej wolę czytać Biblię niż czytać bzdety kogoś, kto uważa, że obrzydliwy prymitywizm jest normalny.
  • LeeaThorelli 15.03.2020
    Targówek biblie najwspanialsze dzieło naukowe poparte licznymi badaniami. xD To już wiem skąd to zaściankowe myślenie!
    Pewnie w to, że od małp pochodzimy tez nie wierzysz, bo... biblia?
  • Targówek 15.03.2020
    Dlatego właśnie, wspierając takie organizacje jak Pro Life czy Młodzież Wszechpolska, promuję normalność, wartości i piękno. A ty co promujesz? Zastanów się. Ciekawe, co wtedy, jak będziesz musiała założyć rodzinę.
  • Targówek 15.03.2020
    LeeaThorelli to ty masz zaściankowe myślenie rodem z 50 Twarzy Greya
  • LeeaThorelli 15.03.2020
    Targówek promuję naukę, bo po to się kształciłam, aby nie pisać takich bredni. :)
    A bezmyślna wiara w biblię, a nie naukę, zalatujeśredniowieczem.
  • LeeaThorelli 15.03.2020
    Targówek nie, nie myl uznawania seksu za normalną ludzką potrzebę z fetyszem.
  • indri 15.03.2020
    LeeaThorelli

    Tu raczej trzeba by zapytać, dlaczego sfera związana z seksualnością, od zawsze w różnych kulturach budziła i budzi nadal takie emocje, inne niż te inne naturalne potrzeby, jak siusiu, czy żarcie. Ba, żeby tylko emocje. Jest przyczyną prawdziwych dramatów, zazdrości. Choćby z tego względu nie powinno się tego traktować, li tylko jako naturalnego popędu możliwego do zaspokojenia w przydrożnym coctail barze, tak jak to robią zwierzęta.
  • Pan Buczybór 15.03.2020
    jak grochem o ścianę... Skończcie tę bezsensowną dyskusję, albo idźcie na pitolenie. Komentarze pod tekstami to nie miejsce na takie dyskusje
  • LeeaThorelli 15.03.2020
    indri niestety m.in. religie tak nas ograniczyły w myśleniu. I mamy przykład, ze nie badania i współcześni naukowcy, a biblia jest dla wielu źródłem wiedzy. :(
  • Jacom JacaM 15.03.2020
    Targówek taa...ciekawe w którym środowisku jest statystycznie najwięcej pedofili ? czy nie w tym które tak nachalnie uczy innych jak żyć :-)
  • Targówek 15.03.2020
    indri Cytując Bogusława Lindę nie chce mi się z tobą gadać. Choć pewnie nie kojarzysz tego cytatu, bo wątpię, by ludzie z mózgiem jak gąbka zapoznawali się z kulturą.
  • Targówek 15.03.2020
    Więc ja kończę te dyskusję, może teraz sobie iść uprawiać seks godzinami. Żegnam ozięble.
  • Targówek 15.03.2020
    *LeeaThorelli, nie indri
  • indri 15.03.2020
    LeeaThorelli obawiam się, że to nie religie nas ograniczyły, one po prostu przyjęły, że ta sfera różni się od innych "naturalnych" potrzeb, bo jest związana ze sferą psychiki człowieka. Czyli patrzenie na to przez pryzmat czystej mechanicznej potrzeby to wielki błąd. Zresztą gdyby korzystać z przykładu zwierząt, to człowiek swoje odchody zostawiałby gdzie popadnie, a nawet jaskiniowcy wychodzili poza jaskinię, jadłyby bez sztućców, brudnymi paluchami. Czyli nawet te naturalne wydawałoby się potrzeby zaspokajamy na trochę wyższym poziomie niż zwierzęta. To temat na szerszą dyskusję.
  • LeeaThorelli 15.03.2020
    indri ależ to jest czysta mechaniczna potrzeba, bo zaczyna się w mózgu i kończy w mózgu, orgazm wiąże się z wydzielaniem oksytocyny - zatem wszystko jest kontrolowane przez układ neurohormonalny. :)

    Możecie czuć do tego odrazę, ale proszę, faktom nie zaprzeczajcie.

    Kończę.
  • indri 15.03.2020
    LeeaThorelli ja piszę o całej sferze seksualności, a nie o samym krótkotrwałym jej finale. Nawet tzw. dzicy ludzie z puszczy tworzyli jakąś namiastkę etyki z tym związanej, a nie puszczali tego na żywioł. Wiec twierdzę, że to trochę inaczej niż u zwierząt. Oczywiście najlepiej pójść na łatwiznę, żeby to wytłumaczyć mechanicznie, ale to niestety jest też sfery etyki. Czyli filozofia też się tym zajmuje.
  • LeeaThorelli 15.03.2020
    indri organizacja zwierząt jest różna, nie mieszaj ich wszystkich ze sobą, bo to sensu nie ma. Dla przykładu seks dla przyjemności uprawiają szympansy bonobo i delfiny.
    O od popędu i ochoty na seks po finał jest to reakcja ogarniana przez mózg.
  • indri 15.03.2020
    LeeaThorelli owszem, tylko człowiek ma na tyle sprawny mózg, że może kontrolować, czy też ukierunkowywać popędy, tym się różnimy od delfinów, przy całym szacunku dla nich, czy też o szympansów bonobo, czy innych ssaków. Bo gdybyśmy żyli tak jak one nigdy byśmy nie stworzyli tak rozwiniętej cywilizacji.
  • LeeaThorelli 15.03.2020
    indri gdyby tak było w każdym przypadku, to nie dochodziłoby do gwałtów.
    To, że stworzylismy cywilizację nie jest wynikiem powściągliwości, co więcej tworząc cywilizację ludzi zabijali i gwałcili i tak jest do dzisiaj. ;)

    Jak chcesz dyskutować dalej to na forum. Nie zaśmiecajmy wątku.
  • Targówek 15.03.2020
    LeeaThorelli tylko twoje wypowiedzi da się zakwalifikowac jako zaśmiecanie
  • TheRebelliousOne 21.03.2020
    LeeaThorelli No i po co się z nimi kłócisz? Przecież widzisz, że do nich nic nie dociera. Olej tych moralizatorów i skup się na swoich następnych opowiadaniach. :)
  • Bajkopisarz 15.03.2020
    Świetna groteska :) Tak to już jest, że nie ma czasu na to co najciekawsze, zawsze jest coś innego do roboty. Tylko z tym dawaniem komuś w mordę mam wątpliwości. Normalnym jest, ze ochota na to jest, ale tak naprawdę walisz w mordę świnię, a odpowiadasz nie wiedzieć czemu jak za człowieka.
  • Piotrek P. 1988 15.03.2020
    Zabawna groteska XD, 5, pozdrawiam :-)
  • Magda1906 15.03.2020
    pięć mi się też podoba
  • kigja 20.03.2020
    Kocwiaczek
  • Pasja 21.03.2020
    Kocwiaczek być może o tym marzy ?
  • Kocwiaczek 21.03.2020
    Nie będę tego komentować :D. Nie mam pojęcia czyje to cudo ;)
  • Pasja 21.03.2020
    Kocwiaczek bardzo przepraszam jak cię tym uraziłam. Źle wyszło? Ale zdania co do Autora nie zmieniam
  • Kocwiaczek 21.03.2020
    pasja oj nie, gdzie tam :) uśmiechnęłam się na ten komentarz :D
  • Dekaos Dondi 21.03.2020
    A może Tjeri jakoś tak napisała:))
  • 00.00 21.03.2020
    Tjeri, też tak obstawiam. :)
  • Kocwiaczek 24.03.2020
    Dlaczego nikt się nie przyznał? Żądam przyznania dla poznania autora :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania