wszystko zatajone

mojej cierpiącej

przyniosę

wszystko bolesne

zatajone

tętniące

strugą czystej krwi

jak dźwięk

uderzonej struny

Średnia ocena: 4.2  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (43)

  • Takie wiersze powinno się pisać w tych czasach - krótkie i treściwe, takie właśnie wiersze dają szansę przeżyć poezji, 5 pozdrawiam c
  • ciepło
  • ówczesny 05.08.2017
    Dziękuję. Pozdrawiam również :)
  • "Wypływające" chyba nie jest konieczne... wiersz naprawdę dobry
  • betti 05.08.2017
    Czysta grafomania. Dobre jedynie dwa ostatnie wersy.
  • ówczesny 05.08.2017
    Dziękuję za komentarze i oceny. Najwyższa pora, by na dłuższy czas odpocząć od pisania. Pozdrawiam :)
  • Okropny 05.08.2017
    Betti ty się serio nie znasz
  • ówczesny 05.08.2017
    Yo, Bro:) Słowa betti odnoszą się do pierwotnej wersji. Zmieniłem ją. Pozostawiam tę, która jest ostateczną. Muszę odpocząć od pisania, bo zdrowo rysuje mi banię. Pozdrawiam :)
  • betti 05.08.2017
    ówczesny nie powinieneś teraz odpuszczać, tylko iść za ciosem, kiedy Twoje pisanie zaczyna być liryczne... Przemyśl to jeszcze.
  • ówczesny 05.08.2017
    betti, powtórzę moje słowa, które skierowałem do Okropnego: muszę chwilę odpocząć od pisania, czuję że "wyrzygałem" z siebie za dużo, a jeszcze więcej kłębi mi się pod kopułą.
  • ówczesny 05.08.2017
    To jest naprawdę męczące.
  • betti 05.08.2017
    ówczesny męczące jest wtedy, gdy pisze się na siłę albo, gdy się uczysz, potem to jest przyjemność.
  • ówczesny 05.08.2017
    betti, pisząc męczące, miałem na myśli to, że kosztuje mnie owo pisanie dość dużo. Emocjonalnie. Jeżeli chodzi o naukę, nie męczy mnie - przeciwnie, sprawia mi dużą radość.
  • betti 05.08.2017
    ówczesny bo piszesz na siłę, chcesz udowodnić, że potrafisz. To nie zarzut, ambicję cenię. Też taka byłam. Teraz piszę jedynie wtedy, kiedy dopada mnie wena. Z Tobą pewnie będzie tak samo...
  • ówczesny 05.08.2017
    betti, nie piszę na siłę. Naprawdę. To samo ze mnie wychodzi. Wierz mi, lub nie. Po prostu przychodzą takie chwile, kiedy...muszę wyrzygać wszystkie emocje. Słowami.
  • ówczesny 05.08.2017
    Później to mija, a ja czuję się cholernie pusty. W środku. Tak to wygląda.
  • betti 05.08.2017
    ówczesny widocznie każdy ma inaczej... ja to robię na bieżąco... może dlatego jest mi łatwiej.
  • ówczesny 05.08.2017
    Z różnych powodów jest Ci łatwiej :)
  • ówczesny chyba znam kilka tych powodów:)
  • ówczesny 05.08.2017
    Mauro, to świetnie. Jednak zatrzymaj tę wiedzę dla siebie :)
  • Ritha 05.08.2017
    Urzekło mnie, lakoniczna forma paradoksalnie otwiera nieograniczone pole wyobraźni :)
  • Neurotyk 05.08.2017
    ale pretensjonalny komentarz ;) Od jego formy bije sztucznoscia aczkolwiek nie odbieram Ci w nim szczerosci he he

    baj;)
  • Ritha 05.08.2017
    Nie łaź za mną Neuro, nie mam przyjemności czuć Twój oddech za moim uchem. Komentarz szczery, zwykly, normalny. Ty masz chyba jakis problem sam ze sobą. Pozdro
  • Neurotyk 05.08.2017
    Ritha, nie chodze, lecz twoj komentarz przyciaga uwage. Moze ich nie pisz jak boisz sie oddechow;)
  • Ritha 05.08.2017
    Neurotyk idz lepiej bzyknij kogos, bo myślę, że lekkie upuszczenie cisnienia dobrze Ci zrobi, tak a propo pretensjonalnosci ;)
  • Niemampojecia96 05.08.2017
    Mowilam cos takiego acz mniej wprost, gdy jeszcze pracowal w piekarni. "Sensem jego zycia jest byc wiecznie spragnionym", jak orzekl. Natomiast zmora zycia wloskiej wsi jest ponosic tego konsekwesncje xdd.
  • ówczesny 05.08.2017
    Niemampojecia96, przyznam, iż nie sposób przejść obojętnie obok Twoich komentarzy. Nosz qrde, nie sposób.
  • Niemampojecia96 05.08.2017
    ówczesny, Neurotyk zawsze przechodzi obok nich bardzo obojetnie, wiec sposob :). Dziekuje za komplement, zaraz sie w oddzielnym wypowiem o wierszu, zeby Ci nie rozkrecac kurkow dyskusja nie na temat, a przynajmniej - by juz na lekko rozkrecone - nalozyc rozowego slonika.
  • Rick Grimes 05.08.2017
    minimum słów, maksimum treści. zostawiam 5
  • Okropny 05.08.2017
    Niezły nick, wojtusiu
  • Rick Grimes 05.08.2017
    danke, danke
  • Pan Buczybór 05.08.2017
    Ta. Wiersz dobry.
  • ówczesny 05.08.2017
    Dziękuję, B. B Twój komentarz jest dla mnie ukoronowaniem starań, by napisać w miarę dobrze.
  • Niemampojecia96 05.08.2017
    Ja przeczytalam obie wersje, bom tez jeszcze pochwycila wczorajsza, dluzsza. I wobec tego czuje sie bogatsza o te kilka slow. Tutaj jest w minimum tresci ujeta istota rzeczy. Cos typu: czy jest cos, co cie w tym czlowieku szczegolnie denerwuje? Tak. Czy moglbys mi powiedziec co, bysmy mogli o tym porozmawiac? On. - totez Twoj wiersz takze jest hiper oszczedny, esencjonalny jak czaj itp. Z tym, ze ja sama cierpie na slowne adhd w formie pisemnej, wiec ta poprzednia wersja tez mi sie widziala.
  • ówczesny 05.08.2017
    Wiesz, dla mnie Mistrzem oszczędnego słowa w poezji był Herbert (chociażby), w innym gatunku słowa pisanego: Hemingway, Bułhakow, Camus, Hłasko... Przybliżyć się chociaż o drobny krok... Dziękuję za Twoje słowa :)
  • Niemampojecia96 05.08.2017
    Hemingway napisal bycze opowiadanie skladajace sie bodajze z szesciu slow. Proza Hłaski jest bardzo filmowa I bywa uroczo niedojrzala, ale tez lubie, ze ladne zaakcentowanie absurdu. Bułhakow I Camus to mnie zaskoczyles, nie widze tam oszczednego stylu, nawet biorac poprawke na to, ze juz jednak inna, ciut starsza szata jezykowa. W sumie jakos tak koncze na raty "Upadek" teraz, glowny bohater ma slowotok xd. Herberta nie lubie, na stos ze mna.
  • Niemampojecia96 05.08.2017
    Hemingway napisal bycze opowiadanie skladajace sie bodajze z szesciu slow. Proza Hłaski jest bardzo filmowa I bywa uroczo niedojrzala, ale tez lubie, ze ladne zaakcentowanie absurdu. Bułhakow I Camus to mnie zaskoczyles, nie widze tam oszczednego stylu, nawet biorac poprawke na to, ze juz jednak inna, ciut starsza szata jezykowa. W sumie jakos tak koncze na raty "Upadek" teraz, glowny bohater ma slowotok xd. Herberta nie lubie, na stos ze mna.
  • ówczesny 05.08.2017
    Niemampojecia96, Upadek - rewelacja. Tak samo, jak "Obcy". Byczo rozkłada jaźń na pierwiastki:)
  • Pasja 05.08.2017
    Minimalizm, a jaki bogaty w słowa. Pisz dalej Kiedy masz wenę, a odpoczywaj między wersami. Pozdrawiam 5
  • ówczesny 05.08.2017
    Dziękuję, pasjo :)
  • ówczesny zepsułeś "mi" wiersz, niegrzeczny ty :)
  • riggs 22.09.2017
    jeżeli się zgodzisz zapoznać z pomysłem, który mam we łbie - nie chodzi o konkurencję dla opowi odezwij się gadaman@wp.pl
  • ówczesny 22.09.2017
    Witaj, riggs. Zgadzam się. Odezwę się wkrótce. Pozdrawiam

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania