Gyt

 

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • ANABELL 09.12.2017
    Jakie to prawdziwe... Łap 5
  • takaja 09.12.2017
    Dziękuje, tak to już jest,że na początku wszystko wydaje się takie piękne ale po pewnym czasie wygasa.
  • ANABELL 09.12.2017
    takaja No właśnie... nic nie zdarza się dwa razy,
    Smutne, ale rzeczywiste :/
  • takaja 09.12.2017
    ANABELL tak, niestety
  • takaja 09.12.2017
    ANABELL tak, niestety
  • Bezsilnax00 09.12.2017
    Piękne :'(
  • takaja 09.12.2017
    Dziękuje
  • Ozar 09.12.2017
    Smutny do bólu tekst. Odczuwam to, jak krzyk kogoś kto został sam i nie może się z tym pogodzić. Niestety w życiu tak już bywa...
  • takaja 09.12.2017
    Tak, niestety teraz coraz częściej ludzie nie potrafią pogodzić się z samotnością, odejściem ukochanej osoby.
  • Anonim 09.12.2017
    Tekst pełen emocji, niestety tych smutnych...
    Znam domy, w których tak jest, co sprawiło, że myśli przekazane w tym utworze bardzo do mnie trafiły...
    Gdybym mógł ewentualnie odnieść się do technicznej strony wiersza, to spróbowałbym zachować konsekwencję, która ma związek z tytułem zapisanym małymi literami. To samo zrobiłbym z samym utworem i pozbyłbym się interpunkcji oraz podzieliłbym drugą i trzecią zwrotkę na cztery wersy, które są zawarte w pierwszej i czwartej. Wiersz zyskałby na przejrzystości. To tylko luźna sugestia i propozycja ;-) Pozdrawiam, czwóreczka z plusem !
  • takaja 09.12.2017
    Bardzo dziekuję,za komentarz i sugestie, następnym razem postaram się bardziej zwrócić uwagę właśnie na tą techniczną stronę wiersza. Również pozdrawiam i zgadzam się z twoją opinią, dziękuje.
  • Anonim 09.12.2017
    takaja :-)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania