Wybory

Wybory parlamentarne 2023 zbliżają się wielkimi krokami. W niedzielę 15 października Polacy pójdą do urn, by wybrać swoich przedstawicieli w Sejmie i Senacie oraz wypowiedzieć się w referendum na cztery ważne pytania. To ważny moment dla naszej demokracji, który powinien być traktowany z należytym szacunkiem i powagą.

 

Niestety, nie wszyscy tak uważają. Niektórzy politycy i komentatorzy próbują zrobić z wyborów spektakl, który ma przyciągnąć uwagę i emocje wyborców. Używają haseł, sloganów, obietnic i gróźb, by wpłynąć na decyzje Polaków. Nie liczy się dla nich merytoryczna debata, lecz efektowna "pompa".

 

Taka postawa jest nie tylko niesmaczna, ale i niebezpieczna. Wybory nie są widowiskiem, lecz odpowiedzialnym aktem obywatelskim. Nie chodzi tu o to, kto lepiej zabawi lub przestraszy ludzi, lecz o to, kto ma lepszy program i wizję dla kraju. Nie powinniśmy się dać zwieść pustym frazesom i manipulacjom, lecz kierować się rozsądkiem i własnym sumieniem.

 

Wybory nie potrzebują "pompy". Potrzebują za to uczciwości, rzetelności i zaangażowania. Potrzebują ludzi, którzy będą głosować świadomie i zgodnie ze swoimi przekonaniami. Potrzebują obywateli, którzy będą dbać o swoje prawa i interesy, a nie poddawać się naciskom i wpływom.

 

Wybory to nasza wspólna sprawa. Nie pozwólmy nikomu jej zepsuć.

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

    Napisz komentarz

    Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania