..

.

Średnia ocena: 2.3  Głosów: 19

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (139)

  • Freya 19.06.2020
    Niechlujnie odjebany tekst, większość cytatami publikacji.jebałpies wszystkich ?
    Jedynanrefleksjawstyd
    żetujjeszczemieszkam ?
  • Freya 19.06.2020
    Powinienem mieć trochę pokory, bo wsadziłem tekst inspirowany, tym co przeczytałem & ogół syfu. Czeka i chuj bo jest syfem ?
  • bogumil1 19.06.2020
    Nie damy się zatrzasnąć.
  • Józef Kemilk 19.06.2020
    Dobry zarys kandydatów.
  • Harem Szejka 19.06.2020
    Suche fakty. Kartofel tubą TVP pała za pałą
  • Targówek 19.06.2020
    Polecam czytać ze zrozumieniem.
  • kigja 19.06.2020
    Sprawny opis kukiełek z teatru lalek.
    Bez użycia niecenzuralnego słownictwa , za co duży plus.
    Pozdrawiam
  • AlfaGlobulina 19.06.2020
    Anżej nie nadaje się na rapera, a co dopiero na drugą kadencję.
  • Targówek 19.06.2020
    Ponieważ...?
  • AlfaGlobulina 19.06.2020
    Targówek naprawdę mam tłumaczyć? Wystarczy rozejrzeć się. Ja szczególnie lubię dudowe rozdawnictwo, a ludzie cieszą się, że prezydent im daje... ich własne pieniądze :)
  • bogumil1 19.06.2020
    AlfaGlobulina szczególnie cieszyli się jak Tfusek im kradł, ich własne pieniądze, wyrzucał z mieszkań i rozdawał kasę mafiom paliwowym i mieszkaniowym oraz imigrantom. Super wtedy było.
  • AlfaGlobulina 19.06.2020
    bogumil1 możesz do mnie nie pisać? Zaraz poproszę o blokadę.
  • bogumil1 19.06.2020
    Gorzej jak im duduś te pieniądze zwraca. Ot logika niezgłębiona.
  • Targówek 19.06.2020
    AlfaGlobulina Blokada za dyskutowanie z tobą? Nie przesadzasz aby?
  • bogumil1 19.06.2020
    Targówek oczywiście że przegina, co widać;)))
  • AlfaGlobulina 19.06.2020
    Targówek za wczorajsze chamstwo: kierowanie do mnie słów "kurzy móżdżek", szowinizm itd.

    Pan bogumił nie dorósł mentalnie do prowadzenia dyskusji na poziimie, a kultury najwyraźniej uczono go w chlewie, bo popisał się wczoraj elokwencją godną dna.
  • Targówek 19.06.2020
    AlfaGlobulina Nie musisz przekładać feministycznych obsesji na innych.
  • Targówek 19.06.2020
    Jeszcze sobie zobaczę tę dyskusję.
  • AlfaGlobulina 19.06.2020
    Targówek a skąd pomysł, że jestem feministką? Jestem człowiekiem, któremu należy się szacunek w dyskusji, a nie personalne argumenty.

    Widzę, że panowie są po jednych pieniądzach, jeżeli chodzi o podejście do ludzi. Typowe pisowskie zachowanie i gnębienie drugiego człowieka.

    Całe szczęście głosuję na Hołownię, niech mój głos służy krajowi!
  • Targówek 19.06.2020
    AlfaGlobulina Nie jestem nawet sympatykiem PiSu, tylko Konfederacji, ale jak sobie chcesz.
  • Targówek 19.06.2020
    Co do Hołowni, pisałem o jego programie. Jest niespójny.
  • AlfaGlobulina 19.06.2020
    Targówek to również nie brzmi dobrze. Bosak ma pewne dziwne poglądy. Gdzie edukacja seksualna jest potrzebna, aby uświadamiać o zagrożeniach i konsekwencjach związanych ze wspołżyciem, a nie jakieś śmieszne wdz z księdzem czy inną niekompetentną osobą. A tu idzie się w stronę blokowania takiej wiedzy. Bycie przeciwko lgbt nie powinno iść w parze z negowanie edukacji seksualnej, bo to dwie różne sprawy.
  • Rafał Łoboda 19.06.2020
    AlfaGlobulina
    Właśnie. Edukacja seksualna jest potrzebna w odpowiednim wieku i prowadzona przez odpowiednie osoby. Brak takiej edukacji tylko szkodzi.
  • AlfaGlobulina 19.06.2020
    Rafał Łoboda dokładnie. WHO ma rozpiskę w jakim wieku, jakie treści - wszystko jest dopasowane.
  • Targówek 19.06.2020
    AlfaGlobulina Więc napisz mi dokładnie, o jakich to kwestiach związanych ze współżyciem konkretnie mówi seks edukacja?
    Bo odkryłem pewien kanał jakiś czas temu, z edukacją seksualną właśnie. Są tam filmy - lekcje takie jak: jak się masturbować, w jakim kształcie masz genitalia, jak uprawiają seks lesbijki. Sponsorem kanału jest znany producent środków do antykoncepcji Durex.
  • AlfaGlobulina 19.06.2020
    Targówek proszę wejdź sobie na stronę WHO, tam masz rozporządzenie dotyczące edukacji seksualnej i treści, jakie są poruszane - wszystko dopasowane do wieku dzieci.

    Edukacja seksualna NIE UCZY JAK SIĘ MASTURBOWAĆ! To jest mit!
  • Targówek 19.06.2020
    AlfaGlobulina *0–4 lata
    Program przewiduje, że szkolni seksedukatorzy powinni przekazywać dzieciom w wieku poniżej 4 lat podstawową wiedzę o ludzkim ciele i narządach płciowych, o różnicach płciowych oraz pochodzeniu dzieci, czyli ciąży i porodzie.

    Ma być również kształtowane „pozytywne nastawienie do własnej płci biologicznej, jak i społeczno-kulturowej” oraz wiedza, że związki natury seksualnej mogą być różnorodne, a tej różnorodności powinna towarzyszyć akceptacja.

    Niezależnie od tego mają być przekazywane takie treści jak „radość i przyjemność z dotykania własnego ciała” czy wiedza o „masturbacji w okresie wczesnego dzieciństwa”.

    4–6 lat
    Dzieci w wieku od 4 do 6 lat mają dalej zgłębiać tę tematykę, włącznie z pozytywnym podejściem do masturbacji pojmowanej jako „radość i przyjemność”.

    Zarazem mają być omawiane różnorodne emocje, w tym „pierwsza miłość” jako rodzaj zauroczenia, a także przygotowywanie do radzenia sobie w sytuacji, w której uczucie nie zostaje odwzajemnione.

    Dziecko w tym okresie ma być również zapoznawane ze „związkami osób tej samej płci” oraz kształtowane w pozytywnym podejściu do własnej tożsamości płciowej. Kształtowana być winna postawa, że „moje ciało należy do mnie”, więc mam określone prawa z tym związane. Towarzyszyć temu ma świadomość, że są osoby, które „mogą posunąć się do przemocy oraz, że muszę nauczyć się jak należy się przed nimi chronić”.

    6–9 lat
    U dzieci w wieku od 6 do 9 lat ma być pogłębiana wiedza o rozwoju fizjologicznym, z uwzględnieniem miesiączkowania, ejakulacji itp. Duży nacisk ma być położony na antykoncepcję. Jest ona proponowana jako jedyna możliwość planowania rodziny. Prezentowane mają być także różnorodne techniki współżycia płciowego. Zaznacza się tylko, że „akceptowalne współżycie/seks, winien być odbywany za zgodą obu osób, ma być on dobrowolny, równy i stosowny do wieku i kontekstu, zapewniający szacunek do samego siebie”. Żadne inne etyczne normy i zasady dotyczące podejmowania współżycia seksualnego nie są proponowane. Za to ma być uświadamiany „pozytywny wpływ seksualności na zdrowie i dobre samopoczucie”.

    Prezentowane mają być również „prawa seksualne”, rozumiane jako prawo do informacji i edukacji seksualnej, jak i cielesnej integralności.

    Podobnie jak na poprzednich etapach – wobec dzieci w wieku 6–9 lat – proponowana jest masturbacja i autostymulacja seksualna. Mowa ma być również o „seksie w mediach” (włącznie z internetem), oraz o „radzeniu sobie z obrazem seksu w mediach”. Nie pojawia się w tym kontekście pojęcie pornografii jako zjawiska mającego negatywny wpływ na rozwój człowieka.

    Jest też mowa o małżeństwie, ale pojęcie to pojawia się wyłącznie w kontekście możliwości rozwodu. Prezentowane mają być także „różne związki rodzinne” w kontekście umiejętności „negocjowania kompromisów, wykazywania tolerancji i empatii”.

    REKLAMA

    9–12 lat
    Na etapie od 9 do 12 lat przedmiotem nauczania ma być szczegółowe poznanie różnych (skutecznych i nieskutecznych) metod antykoncepcji oraz „zrozumienie, że antykoncepcja to odpowiedzialność obu płci”. Wiele ma być mowy o przeżywaniu ciąży i poszczególnych jej etapów, włącznie z ciążą „w związkach między osobami tej samej płci”.

    Uczniowie mają być również uświadamiani z zakresie niebezpieczeństwa przemocy seksualnej i konieczności obrony przed nią.

    Prezentowane mają być różne orientacje seksualne oraz „miłość wobec osób tej samej płci”. Tym dzieciom, które odkryły swą odmienność seksualną – proponowany ma być «coming out», czyli publiczne ogłoszenie tego faktu jeszcze przed ukończeniem 12. roku życia. Zgodnie z teorią gender ma być przekazywane także przekonanie o „różnicach między tożsamością płciową i płcią biologiczną”.

    Cel edukacji ma być osiągnięty wraz z ukończeniem 15. roku życia, kiedy młody człowiek powinien już osiągnąć pełną „akceptację, szacunek i rozumienie różnorodności dotyczącej seksualności i orientacji seksualnych”. Nigdzie natomiast nie ma mowy o potrzebie opanowywania popędu seksualnego, nie pojawia się więc pojęcie wstrzemięźliwości. Nie istnieje pojęcie „uczyć wyższych” rozumianych jako rozwój miłości, którym powinny być podporządkowane „uczucia niższe”, w postaci pożycia seksualnego.*
  • Rafał Łoboda 19.06.2020
    Targówek
    Można źródło dostać? :)
  • Targówek 19.06.2020
    Powiedziałaś, że WDŻ z księdzem jest śmieszne. Więc śmieszne jest edukowanie, o tym, czym jest prawdziwa miłość i zakładanie rodziny, a nie obrzydliwe podniecanie się ciałem drugiej osoby?

    PS. sama skompromitowałaś się wczoraj w dyskusji z Bogumiłem pisząc o jakichś propagandowych badaniach z lat 90-tych.
  • Targówek 19.06.2020
    Rafał Łoboda eKAI
  • AlfaGlobulina 19.06.2020
    Targówek
    "Niezależnie od tego mają być przekazywane takie treści jak „radość i przyjemność z dotykania własnego ciała” czy wiedza o „masturbacji w okresie wczesnego dzieciństwa”.

    No i to jest powód narastającego mitu, odnośnie nauki masturbacji.
    Zapewne ty, jak wielu innych ludzi, nie zdajecie sobie sprawy, że dzieci się masturbują. Tak, masturbują - to jest naturalne zachowanie, możesz o tym poczytać.
    Tutaj ma być przekazana wiedza na temat tego, żeby dziecko wiedziało, dlaczego tak jest i bywa to przyjemne, żeby nie czuło się wyobcowane przez tabu, które wokół tego krąży, a nie nauka sama w sobie.
  • Rafał Łoboda 19.06.2020
    Targówek
    eKAI? A można źródło z normalnego źródła? Bo to tak jakbyś na stronie PiSu, szukał artykułu o Trzaskowskim?
  • kigja 19.06.2020
    To powinno być bezwzględnie zakazane! Wiek dzieci nie jest odpowiedni , a osoba która napisała ten program powinna zostać sprawdzona pod względem pedofilii.
    Pozdrawiam
  • Rafał Łoboda 19.06.2020
    AlfaGlobulina
    To dokument z eKAI :) to wystarczy w temacie
  • AlfaGlobulina 19.06.2020
    Targówek niczym się nie skompromitowałam :) Badania przeprowadzone w latach 90 na temat długości życia, na podstawie nekrologów z gazet, nie są dziś uważane za źródło wiedzy. Niemniej, służą osobom pokroju bogumiła, dla których ta propaganda ma jakąkolwiek wartość naukową.

    Radzę lepiej sprawdzać źródła.
  • AlfaGlobulina 19.06.2020
    Rafał Łoboda to już swoją drogą. Ale prawdą jest, że dzieci się dotykają, to jest naturalne i warto jest uświadamiać, że nie robią nic złego. Z tym wiąże się też fakt, uświadamiania, że obcy dotyk jest zły.

    Ale ludzie o tak okrojonej świadomości, popartej propagandowymi artykułami, mają takie a nie inne wyobrażenie. A potem po internecie będą latały memy o ciąży pozamacicznej w kolanie, bo dzieci nie mają pojęcia o niczym.
  • Targówek 19.06.2020
    AlfaGlobulina Szkoda mi czasu na twoje wypociny. Pisałem o szkodliwości rewolucji seksualnej już w poprzednim felietonie.
    Na szczęście twoje farmazony nie mają nic wspólnego z rzeczywistością. Wiem, że seksualność nie ma z miłością nic wspólnego i nie odbierze mi tej wiedzy ktoś z internetowym forum. A dla dzisiejszej młodzieży, która w dużej części ma już niestety gąbkę z mózgu przez YouTuberów i uzależnienia od gier oraz komórek - edukacja seksualna będzie tym bardziej szkodliwa.
  • Targówek 19.06.2020
    Nie odniosłaś się nawet do kanału na YT z edukacji seksualnej, o którym wspomniałem. Piszesz rzeczy na poziomie użytkowników kafeterii, którzy trollują albo rzeczywiście zachowują się jakby mieli jakieś skrzywione spojrzenie na rzeczywistość. Oni też ciągle tylko seks, masturbacja itd.
  • AlfaGlobulina 19.06.2020
    Targówek raczej nie masz argumentów lub kłóci się to z twoją fikcją, którą sobie w głowie stworzyłeś.

    To nie są "moje farmazony", tym zajmuje się WHO, gdzie jest szereg kompetentnych osób z dziedzin psychologii, seksuologii, lekarzy, pedagogów. Szereg osób, które lepiej wiedzą na ten temat niż ty.
  • Targówek 19.06.2020
    AlfaGlobulina Wciąż nie odniosłaś się do tamtego kanału.
  • AlfaGlobulina 19.06.2020
    Targówek ale co ma do tego kanał na yt? To jest kanał WHOoficjalny? Nie, to nie interesuje mnie randomowe konto.

    Problem w tym, że to ty masz klapki na oczach, a o psychologii czy fizjologii i potrzebach nie masz żadnego pojęcia.
  • Targówek 19.06.2020
    AlfaGlobulina Prędzej to ty żyjesz w świecie wykreowanym przez użytkowników kafeterii, gdzie każdy onanizuje się 10 razy dziennie, niepełnosprawni nie mogą znaleźć miłości, bo nie mogą uprawiać seksu, pary rozpadają się przez za mały rozmiar genitaliów, a szczytem marzeń jest stosunek z transseksualistą.
    Nie jest oficjalny, ale z tego co czytałem, współpracują z profesjonalnymi seks edukatorami.
  • Targówek 19.06.2020
    A sponsoruje ich Durex, co w sumie nie dziwi. Seks edukatorzy niewątpliwie przyczyniają się do zwiększania sprzedaży prezerwatyw, a przynajmniej chcieliby do tego dażyć.
  • AlfaGlobulina 19.06.2020
    Targówek to jak nie jest oficjalny, to nie odpowiadam za treści tam przekazywane.
    I jeszcze raz zapytam, co ma prywatny kanał na yt do edukacji seksualnej wg. Rozporządzenia WHO? Argument z dupy, bo tak ci pasuje? Typowa manipulacja i odwracanie kota ogonem.

    Zacznij człowieku myśleć samodzielnie, unokaj propagandowych źródeł, a może będziesz odrobinę mądrzejszy.

    Żegnam.
  • bogumil1 19.06.2020
    AlfaGlobulina toa ich fachowość poznaliśmy przy okazji koronowirusa. Nawet tramp odmówił finansowania temu chińskiemu gangowi zwanemu who.
  • Targówek 19.06.2020
    AlfaGlobulina Przeczytaj dokładnie co napisałem o tym kanale. Właśnie dzięki temu, że myślę samodzielnie mogę sprzeciwić się skutkom rewolucji seksualnej - promowaniu antykoncepcji, feminizmu, LGBT i pornografii.
  • AlfaGlobulina 19.06.2020
    bogumil1 rzeczywiście, Trump to wzór do naśladowania. Ja akurat tyłka Ameryce lizać nie będę, jak drugi wzór, pożal się Boże, Duda.

    To mi autorytety. XD
  • Targówek 19.06.2020
    AlfaGlobulina kolejny bzdet. Jeśli nie Ameryka, to kto? Rosja? UE? Chiny? Interesujące masz sympatie.
  • AlfaGlobulina 19.06.2020
    Targówek właśnie dzięki temu, że nie myślisz samodzielnie, łykasz propagandę i bierzesz każdą informacje zero-jedynkowo.

    Informacje trzeba dozować i cedzić, szukać i analizować. Dowiadywać się więcej. Ty tego nie potrafisz, masz tylko jedno źródło, skierowane w jedną stronę. Stąd potem takie kwiatki.

    To bardzo przykre.
  • AlfaGlobulina 19.06.2020
    Targówek Dlaczego wmawiasz mi własne urojenia? Ameryka ma nas głęboko gdzieś, w sumie tak głęboko, jak wszedł Duda Trumpowi w tyłek. =)
  • Targówek 19.06.2020
    AlfaGlobulina Masz rację. Muszę sięgać do większej ilości nie - propagandowych źródeł, jak krytykapolityczna.pl, lewica.pl czy codziennikfeministyczny.pl
  • bogumil1 19.06.2020
    AlfaGlobulina a ja jakimś figo fago lewackim z who. Ich opinie i zalecenia to do filmów pornograficznych się nadają. Prokuratorzy tą bandą powinni się zająć.
  • AlfaGlobulina 19.06.2020
    Targówek i znowu kod 0-1. XD
    Dla ciebie istnieją źródła albo skrajnie prawicowe, albo skrajnie lewicowe.

    Tylko czarne i białe - super światopogląd!
  • Targówek 19.06.2020
    AlfaGlobulina Przecież to ty przed chwilą nazwałaś kościelną gazetę *propagandą*.
  • AlfaGlobulina 19.06.2020
    bogumil1

    Może podaj, co i jak? Najwięcej szczeka zawsze najmniejszy pies, w tym przypadku pisze najwięcej najmniej świadoma osoba, czyli ty.
  • Targówek 19.06.2020
    Używanie emotikon utwierdza mnie w przekonaniu, że nie rozmawiam z poważną osobą.
  • AlfaGlobulina 19.06.2020
    Targówek tak, religie to największe zło. Liczę na oddzielenie kościoła od państwa.
  • Targówek 19.06.2020
    AlfaGlobulina Dobrze, że w końcu pokazałaś prawdziwe oblicze. W takim rozwoju wypadków nie będę więcej tracić czasu na rozmowę z tobą. Idź na kafeterię może.
  • Rafał Łoboda 19.06.2020
    Targówek
    Ogólnie to w Polsce panuje rozdział polityki od kościoła. Co prawda tylko teoretycznie, ale jest. Religii naprawdę nie po drodze z polityką - to dwie różne dziedziny i z przenikania ich nic dobrego nie wynika.
  • Puchacz 19.06.2020
    Nie masz szczęścia Alfa. Trafiłaś na drugiego oszołoma, tylko teraz sie uspokoił nieco.
    Pierwszy pozostanie durniem w każdej dziedzinie życia, więc szkoda czasu pod takimi tekstami dla takich person.
  • AlfaGlobulina 19.06.2020
    Czasem trzeba się sparzyć. Teraz przynajmniej wiem :)
  • Karawan 19.06.2020
    Niestety zgadzam sie z opinią zarówno AlfyG jak i Freyi. Pozornie bezstronne przedstawienie nosi wyraźne propagandowe zadęcie. Bogumił jak zwykle w tubie "osiem minionych lat", bo niczego innego nie potrafi! Tymczasem za parę miesięcy skończy sie czas błogiego spokoju. Bogumiła klony liczne doświadczą na własnych pośladkach co oznacza władza, czy jak dawniej mawiano "wadza".
  • Targówek 19.06.2020
    Więc kogo twoim zdaniem ten tekst propaguje?
  • Puchacz 19.06.2020
    Zaczyna się próba wciągania do beznadziejnej dyskusji :)
  • Rafał Łoboda 19.06.2020
    Co wy macie z tą edukacją seksualną, jakby to był jakiś najważniejszy argument za jednym czy drugim kandydatem?
  • Targówek 19.06.2020
    No jest to dość istotna kwestia, szczególnie teraz, gdy dużo się o tym mówi.
  • Rafał Łoboda 19.06.2020
    Targówek
    No i bardzo dobrze, że się mówi. Bo jest potrzebna. Trzeba tylko ustalić jej kształt.
  • Targówek 19.06.2020
    Rafał Łoboda Nauka o masturbacji i antykoncepcji, która jeszcze bardziej ogłupi młodzież, która to samo ma na stronach z porno? Nie, dziękuję,
  • Rafał Łoboda 19.06.2020
    Targówek
    To Ty uważasz strony z porno za edukację seksualną? ;) Ostro
  • kigja 19.06.2020
    Edukacja seksualna brzmi niefortunnie i napewno zmieniłabym nazwę. Kiedyś były tylko lekcje bilogii i jakoś daliśmy radę wyedukować się samodzielnie.
    Dzieci powinny być uczone o zagrożeniach , jakie niesie świat , w który wchodzą.
    Przede wszystkim nie rozmawiać z obcymi , nie szukać pieska w lesie z nieznajomymi mężczyznami , nie siadać na kolanach u proboszcza i wiele innych.
    Pozdrawiam
  • bogumil1 19.06.2020
    Oczywiście, masz rację kigjo, a nawiedzone feministki niech sobie same edukują seksualnie własne dzieci.
  • Targówek 19.06.2020
    bogumil1 I puszczają im porno. Wszak *to nieszkodliwe*.
  • Rafał Łoboda 19.06.2020
    bogumil1
    Feminizm w założeniu nie jest zły, zły jest wypaczony, niestety, w dzisiejszych czasach coraz powszechniejszy. Nie wkładajmy każdej feministki do jednego worka. Są kraje i miejsca, gdzie kobiety mają trudną sytuację i ktokolwiek walczący o poprawę tego stanu zasługuje na szacunek.
  • Targówek 19.06.2020
    Rafał Łoboda no dobrze, a co masz do eKAI?
  • Rafał Łoboda 19.06.2020
    Targówek
    To, że to katolicki, więc stronniczy w stosunku do edukacji seksualnej portal. Wziąłeś z niego info - ok, teraz wejdź na who, weź takie same info i porównaj. Myślę, że znajdziesz różnicę. Każda informacja może być przedstawiona w odmienny sposób.
  • Targówek 19.06.2020
    Rafał Łoboda Szczerze? Nie mam ochoty kontynuować tej kwestii, którą podsycała Alfa. I nie zamierzam tracić czasu na dalsze dyskusje z nią.Tekst jest o wyborach, a zboczyliśmy na temat edukacji seksualnej.
  • Rafał Łoboda 19.06.2020
    Targówek
    Co do tekstu to dajesz jako przedstawienie kandydatów, ale jest to subiektywne i stronnicze. Powinieneś zmienić tytuł na "Moje uwagi o kandydatach" czy jakoś tak.
  • Mex 19.06.2020
    Rafał Łoboda No tak są różne odmiany feminizmu w tym te skrajne.
  • bogumil1 19.06.2020
    Rafał ja nie wkładam wszystkich do jednego wora. Te najbardziej radykalne, to takie, co nigdy szczęścia nie zaznały, pewnie w większości brzydkie, to się stają osobistymi nieprzyjaciółmi Pana Boga, że im urody i rozumu poskąpił.
  • Po co walić w beton na siłę. Tyle dobrych tekstów na Głównej do czytania. Sio stąd!!!
  • Targówek 19.06.2020
    Mówiliśmy już coś z Bogumiłem o tym twoim wybiórczym pseudokonkursie. Poza tym widzę, że masz odwagę pisać jedynie anonimowo, z tego konkursowe konta.
  • Targówek ha, ha, ha, ale dobijasz się o hasełko ha, ha, ha
  • Targówek 19.06.2020
    Niepowtarzalny Styl z Opowi Idź spod mojego tekstu.
  • Puchacz 19.06.2020
    Niepowtarzalny Styl z Opowi He, he.
    Dwa debile już się wykazały w konkursie :)))
  • Targówek 19.06.2020
    Puchacz Zostajesz zgłoszony za znieważenie.
  • Puchacz 19.06.2020
    Targówek Pocałuj mnie w dupę.
    Nie napisałem kto jet debilem.
    A że każdy wie... :)))
  • Akwadar 19.06.2020
    Puchacz wszyscy wiedzą, a Ty pyszczysz i dajesz się banować przez trollowskie NIC. Weź odpuść i nie wdawaj sie w dyskusję z dziecinadą.
  • Puchacz 19.06.2020
    Akwadar Strasznie barany na mnie działają :(
  • Akwadar 19.06.2020
    Puchacz wiem, ale żeby było chociaż z kim się potykać i bana ryzykować...
  • Puchacz 19.06.2020
    Nie wszyscy to rozumieją NSzO.
    Niech trykają w ten beton.
  • Mex 19.06.2020
    Dudę to chyba widziałbym jako ostatniego na następnego prezydenta.
  • Mex 19.06.2020
    Ta jego "karta praw rodzinny" to najgłupsza rzecz o jakiej słyszałem w życiu.
  • Mex 19.06.2020
    Polecam doedukować się w temacie edukacji seksualnej bo to co ty tam na górze piszesz to jeden wielki festiwal ignorancji i powtarzania mitów w stylu "EDUKACJA SEKSUALNA UCZY MASTURBACJI!!!!" Sory za brak interpunkcji ale piszę to na telefonie.
  • AlfaGlobulina 19.06.2020
    To nic nie da, zaraz ci napisze, że to twoje farmazony i tak na pewno nie jest, bo on wie lepiej, bo korzysta z jednego rzetelnego źródła, które mówi, że uczy masturbacji. I koniec, pozamiatane. :P
  • Mex 19.06.2020
    AlfaGlobulina No też to zauważyłem polecam film psycholoszki https://www.youtube.com/watch?v=-dN5IqjWnPc&t=463s Odpowiada w nim kikiuuu85, który ma identyczne poglądy jak Bordo
  • AlfaGlobulina 19.06.2020
    Mex lubię psycholoszkę i czasem oglądam, ale tego materiału nie widziałam. Dzięki, zerknę :)
  • Mex 19.06.2020
    AlfaGlobulina Spoko ^^
  • Marian 19.06.2020
    No, i narobiło się.
    Wystarczył jeden mierny tekst na temat wyborów prezydenckich, żeby zaczęła się pyskówka.
    Ludzie! Czy wy pogłupieliście?
    Jak długo jeszcze będziecie się tak dawać dzielić i skłócać?
    "Divide et impera" mawiali Rzymianie, czyli dziel i panuj. Teraz właśnie na własnej skórze tego doświadczamy. Władza skłóciła nas i skłóca nadal, a sama kręci swoje lody.
  • Akwadar 19.06.2020
    Mądrze prawisz!
    Tomasz nigdy nie napisał niczego, co ocierałoby się chociaż o jakąś wartość literacką. Należy postawić 1+ lub 2= i zignorować, a nie dyskutować, bo to troll propagandowy.
  • Targówek 19.06.2020
    Akwadar czytałeś w ogóle tekst? Jeśli tak, to powinieneś wiedzieć, że niczego nie propaguję.
  • befana_di_campi 19.06.2020
    Nie jest to tekst literacki, ale te pały muszę co nieco stępić :p

    Życzliwie :)
  • piliery 19.06.2020
    Krótki przegląd kandydatów ( dla laików czyli zdecydowanej większości społeczeństwa), w miarę bez uprzedzeń. Autor, widać, żywo interesuje się kampanią. Nie jest to arcydzieło tego typu literatury ale pożyteczne. Zadziwiająca dyskusja, która nijak się ma do tekstu.
  • Targówek 19.06.2020
    Z tematu wyborów niepotrzebnie poszliśmy w seksualność i LGBT. Dzięki za opinię.
  • cos_ci_opowiem 19.06.2020
    Targówek Jakby nie było, sam o tym duuuużo pisałeś w swoim tekście. Serio uważasz, że pornografia jest w stanie zastąpić rzetelną edukację w zakresie nie tylko technik seksualnych, ale też ochrony przed chorobami przenoszonymi drogą płciową czy przed niechcianą ciążą?
  • Targówek 19.06.2020
    cos_ci_opowiem Pornografia i edukacja seksualna są z tej samej bajki.
  • cos_ci_opowiem 19.06.2020
    Targówek hmmm... chyba jednak nie są? Wartość edukacyjna pornoli jest znikoma, a doświadczenie w tych sprawach z racji wieku mam zapewne większe niż Ty. :)
  • Targówek 19.06.2020
    cos_ci_opowiem a co ma do tego mój wiek?
  • cos_ci_opowiem 19.06.2020
    Targówek zrównywanie pornoli i seksedu może wynikać ze znikomej wiedzy i doświadczenia lub zwykłej demagogii - wybór zostawiam Tobie.
  • cos_ci_opowiem 19.06.2020
    " Znacznie chętniej też przyklasnę sojuszowi PSL z Kukizem niż z Platformą. " - nie oceniam tego sojuszu ani na + ani na -, ponieważ obydwa ugrupowania nie są z mojej bajki, aczkolwiek mieszczą się w skali tego, co uważam za "do przyjęcia" w polityce (poza skalą są np. partie komunistyczne, PiS czy Konfederacja), natomiast ten niemal wyszydzany ze wszystkich stron alians okazał się być strzałem w 10, jeśli weźmiemy pod uwagę wpływ, jaki okazał się mieć na wynik wyborów. Prawdopodobnie obydwie partie w zeszłorocznych wyborach poszłyby na dno, a w przypadku K15 jestem tego stuprocentowo pewien.
  • Targówek 19.06.2020
    Partie komunistyczne, PiS i Konfederacja? Ciekawy wybór, bo nijak się do siebie mają.
  • cos_ci_opowiem 19.06.2020
    Targówek Nie lubię skrajności - to mają do siebie.
  • Targówek 19.06.2020
    cos_ci_opowiem PiS to centroprawica. Nikt nie nazwie ich radykalnymi.
  • cos_ci_opowiem 19.06.2020
    Targówek w prawoskrętnej Polsce mogą się nazywać centroprawicą, ale w każdym innym europejskim kraju byliby uważani za klerykalno-nacjonalistyczną skrajną prawicę. Tak samo, jak np. w USA PO ze swoimi postulatami byłaby uważana za partię socjalistyczną. :)
  • cos_ci_opowiem 19.06.2020
    * może przesadziłem - socjaldemokratyczną jednak już jak najbardziej.
  • Targówek 19.06.2020
    cos_ci_opowiem Czytałem, że za granicą śmiech wywołuje ten, kto uznaje PiS za prawicę.
  • cos_ci_opowiem 19.06.2020
    Targówek W kwestiach ekonomicznych rzeczywiście blisko im do lewicowych populistów, ale warstwa obyczajowa to klerykalny nacjonalizm, więc jednak prawo.
  • Targówek 19.06.2020
    cos_ci_opowiem prawica światopoglądowa + lewica gospodarcza = centroprawica
  • cos_ci_opowiem 19.06.2020
    Targówek No jeśli z tej strony to ugryziemy, to zgoda, ale nie wiem, co by o tym powiedział jakikolwiek politolog :)
  • Targówek 19.06.2020
    cos_ci_opowiem a co powiesz o Biedroniu?
  • cos_ci_opowiem 19.06.2020
    Przy czym sam poniekąd przyznałeś, że PiS w warstwie obyczajowej to skrajna prawica, tak by mi to wychodziło z tego nietypowego równania :)
  • cos_ci_opowiem 19.06.2020
    Targówek O Biedroniu nic dobrego ani złego, wolałbym, żeby kandydatem lewicy był Czarzasty lub Zandberg.
  • Targówek 19.06.2020
    cos_ci_opowiem czyli co sądzisz o samej lewicy jako ugrupowaniu?
  • cos_ci_opowiem 19.06.2020
    Targówek Niewiele sądzę, kibicuję im, bo uważam, że lewica (światopoglądowa+społeczno-ekonomiczna) jest Polsce potrzebna jak deszcz suchej glebie, tak samo, jak jest potrzebna np. normalna chadecja zamiast tego, co się w Polsce chce nazywać chadecją (czyli PiS).
  • Targówek 19.06.2020
    cos_ci_opowiem Przed chwilą mówiłeś, że nie jesteś entuzjastą komunistów
  • cos_ci_opowiem 19.06.2020
    Targówek Jeśli chcesz mnie sprowokować, to wybaczam, jeśli nie, to zapoznaj się z pojęciami: komunizm, socjalizm, socjaldemokracja. Szczególnie z tym ostatnim. :)
  • Ant 19.06.2020
    cos_ci_opowiem W zdrowym demokratycznym społeczeństwie lewica i prawica będzie mniej więcej 50/50
  • cos_ci_opowiem 19.06.2020
    Ant Raczej 55/45, zawsze będą jakieś wychyły w jedną czy drugą stronę. Ale 80/20 czy nawet 90/10 jak w Polsce, to nie jest zdrowa sytuacja.
  • Ant 19.06.2020
    cos_ci_opowiem Oczywiście, mówię tak teoretycznie
  • Targówek 19.06.2020
    cos_ci_opowiem Dlaczego sprowokować? SLD wywodzi się z KC PZPR
  • cos_ci_opowiem 19.06.2020
    Ant Ale w wielu krajach tak jest. A nawet, jeśli te proporcje są bardziej zaburzone, to i tak mainstream prawicowy nie jest tak skrajny, jak w Polsce. Na południu Europy na przykład mainstream lewicowy jest dla odmiany przesunięty mocno w stronę skrajności, ale o ile dobrze się orientuję, to i tak ostatni triumf lewicy w tamtych stronach to zwycięstwo SYRIZY, która całkiem dobrze przystosowała się do realiów i zerwała z utopiami. A tak oprócz tego, to dawno żadnych lewicowych sukcesów w basenie morza Śródziemnego od czasów Zapatero sobie nie przypominam.
  • Targówek 19.06.2020
    cos_ci_opowiem i dlaczego uważasz, że PiS nie jest chadecją?
  • cos_ci_opowiem 19.06.2020
    Targówek ale od samego powstania nie jest to już partia komunistyczna, a młodsi działacze nie mają już nic wspólnego z PZPR. :) Do tego od niedawna Lewica jest blokiem ugrupowań złożonych nie tylko z SLD, ale też partii Wiosna i Razem, które w żaden sposób nie wywodzą się z PZPR i nie da się im tego przypisać. Jeśli szukasz komunistów, to działa, o dziwo legalnie, taka partia, jak KPP - Komunistyczna Partia Polski. I z czymś takim zdecydowanie jest mi nie po drodze, na szczęście jest to margines - ale w wielu krajach europejskich partie komunistyczne zdobywają poparcie pozwalające im jeszcze istnieć.
  • cos_ci_opowiem 19.06.2020
    Targówek chadecja to bawarska CSU, holenderska CDA i CU czy czeska KDU-CSL. W żadnej z nich nie znajdziesz takiego szczucia, jak w PiS i organach jej podległych.
  • Targówek 19.06.2020
    cos_ci_opowiem A czym takim różnią się twoim zdaniem od PiSu?
  • cos_ci_opowiem 19.06.2020
    Targówek żadna z tych partii nie przyjmuje bolszewickiego modelu przejmowania władzy :)
  • cos_ci_opowiem 19.06.2020
    dalej: żadna nie szczuje przeciw mniejszościom, bo to niechrześcijańskie - o czym "chadecka" PiS dawno zapomniała...
  • fanthomas 19.06.2020
    A jednak polityka to dobry temat na gównoburzę
  • Puchacz 19.06.2020
    Dlatego są tu tylko dwie postaci, które wszystko sprowadzają do polityki i ideologii.
  • Karawan 20.06.2020
    Raczej do dyskusji o dupie, wokół niej, by po chwili skręcić w lewactwo i minione osiem lat.
    "Jak ja nienawidzę Niemców za tych naszych Polaków zabitych pod Grunwaldem"
    To nie byli Niemcy a Grunwald był dawno!!
    "Ale i tak ich nienawidzę".
    Część społeczności żyje przeszłością i to jest cud, bo jak żyć bez zakupów na jutro? Wnioskuję, że to biblijne "ptaki niebieskie" co to nie sieją ni orzą, a żyją czyli zwykłe pasożyty.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania