Wybory prezydenckie, czyli (ponowna)głupota ludzka

[Niniejszy tekst ma charakter ofensywny, jeśli przeszkadzają ci kontrowersyjne opinie to nie czytaj tego!!!]

 

Powiem wprost, wiemy dobrze, że następnym prezydentem Polski zostanie nikt inny jak ponownie Andrzej Duda. Stawiając sprawę jasno, wszystko sprowadza się do obietnic wyborczych, które mimo obiecujących zmian, tak naprawdę nic nie dają. Od początku swej prezydentury, Pan Duda tak naprawdę nic nie zmienił, a tylko zrobił z siebie internetowego mema, ku uciesze ignoranckich nastolatków, a swą nieudolność ukazał, choćby przeznaczając fundusze na telewizję naziemną, czym pokazał swą nieudolność, jeśli nie głupotę. W wielu miastach powstają jego karykatury, wywieszone na bilbordach. Pominę już oczywiste stwierdzenie, że jest popychadłem PiS, a rzeczywistą władzę sprawuje Kaczyński, ale o tym wie już każdy... Dodatkowo, człowiek ten mści się za śmierć swego brata, który sam z własnej woli wsiadł i rozwalił się w wypadku. Potem mówił: "Zabiliście mi brata, wy dranie" Porównując obietnice innych kandydatów, które chcą zmodyfikować tę władzę oraz wprowadzić dalekobieżne plany rozwojowe kraju, nasz prezydent zapewne zmieni 500+ na 1000 i tyle w temacie. Ludzie nawet nie wiedzą, że dostają jakieś 20%, co im rządzący ukradną, no ale 1000 brzmi dobrze, czyż nie? Gdyby tylko... A potem wielkie zdziwienie, że w Polsce nikt mieszkać nie chce...

Średnia ocena: 3.3  Głosów: 11

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (15)

  • Ozar 15.05.2020
    Trochę dla mnie za krótki tekst, dlatego ciężko ocenić. Odniosę się może tylko do wyboru prezydenta. Opisałem już tu na opowi co myślę o kandydatach, więc nie będę sie powtarzał. Jednak musisz wiedzieć i zapewne wiesz, że kandydowanie na taki urząd jest po pierwsze bardzo drogą imprezą, trzeba mieć kasę, zaplecze polityczne, wszelkiej maści pomagierów itd. Z tego powodu zazwyczaj kandydaci są związani z partiami, co powoduje, że są od nich zależni. U nas do tego w zasadzie nigdy nie było tak, żeby szef jakieś partii, albo tzw. szara eminencja startowała na prezydenta. To w większości ktoś namaszczony przez szefa a dodatkowo taki, który owemu szefowi nie podskoczy. No i mamy takich prezydentów jakich mamy, bo nikt rządzący nie pozwoli sobie na niezależnego prezydenta, bo to bardzo niebezpieczne. Czyli każdy kolejny będzie tylko długopisem swojego bossa. To taka niemal Polska specjalność od 30 lat i raczej to się nie zmieni. System jest chory a nikt nie chce go leczyć bo i po co? To tym którzy rządzą odpowiada, a naród ma klaskać i wznosić radosne okrzyki.
  • Future 15.05.2020
    No nie zapowiada się jakby były zmiany. Duda to niestety aby na pokaz jest, czego dowodzą memy. Nie oszukujmy się, nic tak naprawdę nie zrobił i nie zrobi jeśli ponownie prezydentem będzie. Rozumiem, że prezydent jest zależny od partii, no ale granice są. Sorry, no ale jak Kaczka mówi teksty typu "będę robił co chcę" albo inne, mniej cenzuralne to coś nie tak.
  • Puchacz 15.05.2020
    Żaden poprzedni prezydent nie dorobił się miana długopisu, bezwolnej kukły czy podnóżka chorego na władzę starucha, choć startował z ramienia jakiejś partii.
    Jak zwykle zawężona percepcja i naciąganie faktów pod spiskową teorię dziejów.
  • Puchacz 15.05.2020
    To do naczelnego interpretatora historii na Opowi., czyli do Ozara.
  • Future 15.05.2020
    Puchacz Do tematu prezydentury poprzedników odnosił się szczegółowo nie będę, no ale nawet ten Komorowski coś zrobił. Ale liczne kompromitacje go zgubiły(błędy ortograficzne). Chyba(moim zdaniem) dolał Komorowski oliwy do ognia jak powiedział dzieciakowi: "Niech matka weźmie sobie pożyczkę". Tyle się napracował.
  • Ozar 15.05.2020
    Puchacz kurde nie rozśmieszaj mnie. A Komorowski co nie słuchał Tuska jak piesek? Może był niezależny co? Nie rób sobie wstydu. A Kwaśniewski nie słuchał choćby Millera? Może co najwyżej Kaczyński był w miarę niezależny. O kukuńku nie wspomnę bo szkoda pisać.
  • Puchacz 15.05.2020
    Bo pełno faux pas robił, ale nikt nie mówił że długopis i bezwolna pacyna, więc wrzucanie go do jednego wora z Dudą jest co najmniej głupotą.
    Ta prezydentura jest wyjątkowa pod względem służalczości, łamania prawa i śmieszności.
  • Puchacz 15.05.2020
    Ozar, Ty już lepiej nic nie mów, jeśli chcesz, aby zachować resztki szacunku dla ciebie.
    Nie jesteś dla mnie partnerem do dyskusji. Lepiej ci z Boguniemiłem szło, bo półka rozumienia świata tak samo wąska.
  • Texic 15.05.2020
    Co ten tekst ma wspólnego z horrorem? Chyba komuś się tematy pomyliły
  • Pasja 15.05.2020
    Nie pytają cię o imię, walczą z ostrym cieniem mgły - to jest horror
  • Grzegory 15.05.2020
    pasja i Texic jaki pan taki horror
  • Pasja 15.05.2020
    A tekst moim zdaniem nie ma żadnego znaczenia. Żadna ofensywa tylko same przerzucanie się winą. Błędy wszyscy popełniali i nie ma znaczenia czy lewa czy prawa strona. Każdy ciągnie w swoją stronę. Ale jedno można powiedzieć, że to co się obecnie dzieje to jeszcze nigdy tak nie było. Obecny rząd nikogo i niczego się nie boi. Zmusił nas do siedzenia w domu i uważa że nie ma stanu wyjątkowego. Szkoda nerwów. Pozdrawiam
  • Grzegory 15.05.2020
    Następny po Ozarze historyk po siebie hihihi
  • Pan Buczybór 15.05.2020
    zbyt ogólnie i takie rzeczy raczej na forum albo najlepiej w małych ilościach
  • befana_di_campi 16.05.2020
    :]

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania