.

.

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • Sileth 10.05.2015
    Zacznijmy do krytyki, a później przejdziemy do pochwał.
    Po pierwsze nie zaczyna się od dialogu (a przynajmniej mnie tak uczono >-
  • Sileth 10.05.2015
    Cały komentarz poszedł się... znaczy znikł bo dałam znak, którego opowi nie przyjmuje ;-;
    Zaraz napiszę jeszcze raz (uparta)
  • Sileth 10.05.2015
    Zacznijmy do krytyki, a później przejdziemy do pochwał.
    Po pierwsze nie zaczyna się od dialogu (a przynajmniej mnie tak uczono). Straaaaaasznie mało opisów - są one ważne, bo pozwalają nam poznać uczucia i wygląd bohaterów, w jakim miejscu się oni znajdują i przebieg sytuacji. Dużo powtórzeń imion, zastąp to innymi wyrazami, np. zielonooki, blondynka, chłopak...
    Teraz pochwały droga Holly ^.^
    Rozdział na swój sposób ciekawy i mam nadzieję, że pozostałe będą równie oryginalne, bo to się ceni! Imiona są świetne i masz za nie u mnie dużego plusa ;) Oprócz tego kocham ten tytuł... Nie wiem jeszcze co ma do opowiadania, ale jest genialny!

    Ogólnie powiem ci, żebyś nie przejmowała się moją krytyką jeśli cię uraziła ;) Nie jest źle, co więcej jest dobrze! postaraj się tylko poprawić ilość opisów i powtórzenia. Chętnie zerknę na kolejne rozdziały ;)

    Tymczasem witam cię serdecznie na opowi :D
    Pozdrawiam~
  • Neli 10.05.2015
    Też sądzę, że brakuje opisów i są powtorzenia. Poza tym czyta się lekko. Przykułaś moją uwagę. Zapowiada się ciekawie. 4 ;)
  • Sky300 10.05.2015
    Czuję, że to opowiadanie jest/będzie warte uwagi :D Ale rzeczywiście zrób więcej opisów rzeczy, krajobrazów, wyglądu i uczucia :) Będę czytać dalej. Na razie 4.
  • KarolaKorman 10.05.2015
    Mnie również przyciągnął tytuł. Nie było jednak w tekście ani jednego przykładu na wkurzanie, co mnie wkurzyło, bo miałam chęć coś wykorzystać w realu hi, hi 3 :)
  • Holly2004 10.05.2015
    Dziękuję :D
  • Holly2004 10.05.2015
    Ok, postaram się dawać więcej opisów
  • NataliaO 10.05.2015
    Świetny komentarz KaroliK. Co do tekstu dobry, trochę brakowało opisów; 4:)
  • Kate2004 11.05.2015
    Bardzo fajne, ale brakowało opisów :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania