Wyklęci

Żołnierze Wyklęci,na zawsze w naszej pamięci.

Żołnierze owi dorównywali każdemu bohaterowi.

Żołnierze,najlepsi w swoim fachu

Żołnierze Wyklęci narobili Polskim wrogom strachu.

 

Gdy rozbrojono Polskę zaczęła się ich wojna

Gdy się zaczęła, celem wyklętych była Polska wolna.

Gdy rozbrojono Polskę,na walkę przyszedł czas

Gdy wrogom wyklęci nie mieli jak stawić czoła,uciekali przegrupować się w las.

 

Ale nie kryli się z byciem Polakami

Ale jako jedyni walczyli z naszymi okupantami

Ale pomimo że sprawa w oczach innych była przegrana

Pomimo to,Żołnierze Wykleci walczyli bez wytchnienia od nocy aż do rana.

 

Major Hieronim Dekutowski pseudonim Zapora

istna to była dla wrogów Polski zmora.

Wyklętych nic nigdy tak naprawdę nie pokonało

Ich jedynie porażkami i przeszkodami w walce o ojczyźnie wzmacniano.

 

Dlaczego ci Żołnierze są wyklęci? Czy ze względu na ojczyznę nie bali się śmierci?

Czy dlatego iż byli do końca w walce o nią nieugięci?

Oczywiście że tak, dali także dla reszty Polaków znak.

Wróg Polski jest jak żrący ją od środka rak.

Im dłużej jest nie zwalczany,

tym mniej o swej historii pamiętamy.

 

Pokazali nam że w śmierci jest poświęcenie.

Że to właśnie poświęcenie Polaków ma ogromne znaczenie.

Pokazali nam, innym Polakom,dzisiejszym nam,

iż patriota jest wśród wrogów ojczyzny tak naprawdę sam

Pokazali nam że w poświeceniu nie ma granic.

Ukazali nam że ich walka nie była na nic.

 

Niby bandyci,hańbą okryci.

Niby potwory,a tak naprawdę dla wrogów Polski zmory

Niby zwierzęta,ale właściwie to z nimi walka była najbardziej zacięta

Niby zdrajcy kraju, ale dotrzymywali sekretów Polski, aż do zobaczenia drzwi Boskiego raju.

 

Prawdziwy patriota to Żołnierz Wyklęty

do walki o Polskość jest zawsze pierwszy chętny.

Prawdziwy patriota to Żołnierz Wyklęty nie patrzący na liczebność wroga

w walce za to pamięta,że wroga dosięgnie trwoga.

 

Polska historia nie zwleka

Na Polskich nowych bohaterów czeka

Polska historia nie zapomina

O pamięć i cześć dla starych bohaterów coraz bardziej się upomina.

 

Na sam koniec moi rodacy

bądźcie jak oni właśnie tacy

Na sam koniec pamiętajcie o ich poświęceniu

o ogromnym dla ojczyzny znaczeniu

Na sam koniec pamiętajcie o tym, że żyli prawem wilka,dlatego cześć ich pamięci

a dla was do patriotyzmu ogromnych chęci.

Cześć i chwała pamięci Żołnierzy wyklętych

Upadły(D.F)

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • Szalokapel 22.08.2016
    O kurcze, jestem pod wrażeniem. Długi wiersz, za to bardzo dobry. Widzę, że odwiedził Cię anonimowy jedynkowicz, ech. Osobiście lubię historyczne wiersze, są piękne. Nigdy tak długiego wiersza nie napisałam, świetnie. 5
  • Upadły(D.F) 22.08.2016
    Przyjmuje z dumą,twoja ocenę. Jednak też z dumą powinno sie przyjmować jedynki. Skoro ocena jest aż tak zła to znaczy że ten kto oceniał może być taki sam. Przy okazji staram się pisać nowe i dokładnie rozumiem co czujesz przez brak weny. Przeczytaj ''O Artystach'' zainspirowała mnie do tego pewna dziewczyna a z inspiracji wiersz się zaczyna ^^ I gorąco ale to aż rozpaczliwie zazdroszczę ci stylu :)
  • Szalokapel 22.08.2016
    Drogi Upadły, zacznę od swojego zdania, hehe. Jak dla mnie ocena zostawiona bez uzasadnienia jest niczym. Bowiem co znaczy, jeżeli ktoś nie powie dlaczego dał jedynkę? - NIC. Świadczy to tylko o tym, że nie ma swojego zdania i się nudzi, albo przestraszył się długości. Kurcze, brak weny zeżarł mnie kompletnie, no ale nic się na to nie poradzi, trzeba przeczekać. Przeczytam wszystkie Twoje wiersze, bardzo mi się podobają. No oczywiście, wiersz bez inspiracji jest jak droga bez celu. Mojego stylu? Haha, miłe to jest. Ja go zaś nie lubię, wolałabym pisać takie wiersze! Bo są prawdziwe i dające do myślenia. Lecę do kolejnego.
  • Upadły(D.F) 22.08.2016
    Tak,twojego stylu. Zauważyłem albowiem mi sie może tylko tak wydaje iż ty tworząc wiersz,tworzysz schemat jego budowy. dokładniej mi chodzi o te ''grzmi niebo,grzmi serce,grzmią refleksje.'' i co rusz jest to w odpowiednim momencie powtarzane jak do szybkiej i zręcznej w wymowie piosenki oczywiście z mądrością życiową a nie z bezsensownym bełkotem jak czynią to niektórzy :)
  • Szalokapel 22.08.2016
    Oj, te słowa są dla mnie niezwykle ważne, dziękuję ślicznie. To pierwszy wiersz, w którym spróbowalam wstawić "refren". No to mi się podoba prostota z jaką piszesz. Mogłabym czytać, czytać i jeszcze raz czytać. Piękne to jest...
  • Upadły(D.F) 22.08.2016
    Właśnie dlatego tak ci zazdroszczę. Próbowałem dziesiątki razy uczynić coś takiego jak ty,ale brak pomysłów wyrzucał mnie z gry :)
  • Szalokapel 22.08.2016
    Upadły(D.F), trzeba przeczekać brak weny. U mnie powoli przechodzi. No ale mimo wszystko nadal nie jestem w stanie napisać czegoś kreatywnego. Próbuj, na pewno wyjdzie dobrze, nawet jeśli nie to i tak przeczytam, a teraz zmykam czytać kolejny Twój wiersz.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania