Wylatowo 13.7.2007

Nocą 13 lipca 2007 roku mieszkańcy Wylatowa i okolicznych wsi doświadczyli niecodziennego zjawiska. Na polach uprawnych pojawiły się tajemnicze kręgi i piktogramy, które według niektórych świadków były dziełem cywilizacji pozaziemskich. Niektórzy twierdzili, że widzieli świetliste kule latające nad zbożem, które emitowały dziwne dźwięki i błyski. Inni mówili, że to tylko żart lub mistyfikacja ludzi, którzy chcieli zwrócić na siebie uwagę.

 

Jednak niezależnie od tego, kto lub co stworzyło te formy, miały one poważne konsekwencje dla infrastruktury wodociągowej w gminie Mogilno. Jak się okazało, w nocy doszło do wyładowań elektrycznych, które spowodowały uszkodzenie transformatora elektrycznego w Wodociągach Gminnych. Pracownicy próbowali uruchomić zapasowy transformator, ale również on okazał się niesprawny. W rezultacie cała gmina została pozbawiona prądu i dostępu do bieżącej wody.

 

To był dramat dla wielu ludzi, którzy nie mogli normalnie funkcjonować bez podstawowych udogodnień. Nie mogli korzystać z telefonów, komputerów, lodówek, pralek czy telewizorów. Nie mogli też przygotować sobie kawy czy herbaty, co było szczególnie uciążliwe dla pracowników Wodociągów Gminnych, którzy musieli pracować nad rozwiązaniem problemu.

 

- To straszne! Nie mam jak się obudzić bez kawy! - narzekał jeden z nich.

- A ja nie mam jak się umyć! Nie wiem, kiedy naprawią ten transformator! - dodawał inny.

- A może to UFO nam to zrobiło? Może chcą nas sparaliżować i zaatakować? - snuł teorie spiskowe trzeci.

 

Tymczasem na polach w Wylatowie tłumnie zjeżdżali się ciekawscy, którzy chcieli zobaczyć kręgi i piktogramy na własne oczy. Niektórzy robili zdjęcia i filmy, inni próbowali odczytać znaczenie symboli lub znaleźć ślady obcych. Byli też tacy, którzy twierdzili, że czują specjalną energię lub lecznicze właściwości tych miejsc.

 

- To jest niesamowite! To musi być jakiś komunikat od kosmitów! Może chcą nam coś przekazać? - zachwycała się jedna z kobiet.

- A ja czuję tu taką siłę! To jakby coś mnie przyciągało do tego kręgu! Może to ma jakiś wpływ na moje zdrowie? - mówił jej towarzysz.

- A ja myślę, że to wszystko ściema. Ktoś tu sobie robi jaja z nas wszystkich. To pewnie jacyś artyści albo żartownisie - sceptycznie komentował mężczyzna.

 

Tak trwało przez kilka dni, aż w końcu udało się naprawić transformator i przywrócić prąd i wodę w gminie Mogilno. Ludzie odetchnęli z ulgą i wrócili do normalnego życia. Jednak kręgi i piktogramy nadal budziły zainteresowanie i kontrowersje. Niektórzy uważali je za dowód istnienia życia pozaziemskiego, inni za dzieło ludzkiej fantazji lub manipulacji. Nikt jednak nie był w stanie udowodnić ani jednej, ani drugiej teorii. Pozostały więc tajemnicą, która do dziś nie została wyjaśniona.

 

*****

***

 

Zwrotka 1:

W nocy nad polem coś się świeci

To nie jest gwiazda ani błyskawica

To kula latająca z innego świata

Co zostawia za sobą kręgi i znaki

 

Refren:

Kosmici, kosmici, co nam chcecie powiedzieć?

Kosmici, kosmici, czy chcecie nas poznać?

Kosmici, kosmici, czy jesteście przyjaźni?

Kosmici, kosmici, czy macie coś do zaoferowania?

 

Zwrotka 2:

W nocy w wodociągach coś się psuje

To nie jest awaria ani przypadek

To skutek wyładowań z obcej planety

Co zabierają nam prąd i wodę

 

Refren:

Kosmici, kosmici, co nam chcecie zrobić?

Kosmici, kosmici, czy chcecie nas zaatakować?

Kosmici, kosmici, czy jesteście wrogami?

Kosmici, kosmici, czy macie coś do ukrycia?

 

Zwrotka 3:

W nocy na polu coś się dzieje

To nie jest żart ani mistyfikacja

To tajemnica, która nas fascynuje

Co budzi w nas ciekawość i wyobraźnię

 

Refren:

Kosmici, kosmici, co nam chcecie pokazać?

Kosmici, kosmici, czy chcecie się z nami bawić?

Kosmici, kosmici, czy jesteście zabawni?

Kosmici, kosmici, czy macie coś do podziwiania?

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

    Napisz komentarz

    Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania