Wypadek samochodowy.

Pewnego listpadowego poranka 6-letni chlopiec wraz z ojcem ulegl makabrycznemu wypadkowi drogowemu.Samochod prowadzony przez ojca wjechal na skrzyzowanie i zostal uderzeony przez inne auto.Tacie chlopczyka udalo sie wyjsc z tego calo,jednak chlopiec doznal powaznych obrazen. Lekarze nie dawali mu zandnych szans.Jednak po dwoch miesiacach chlopiec wybudzil sie z spiaczki i mial do opowiedzenia niezwykla historie. Opisywal miejsce wypadku,szczegoly akcji ratunkowej i wydarzenia z szpitala-mimo ze pozostawal wtedy nieprzytomny.Mowil tez o nieziemskiej muzyce i aniolach,ktorzy przeprowadzili go przez bramy Nieba,a takze o spotkaniu z Bogiem.

Chlopiec tak mowi o Niebie:

,,Niebo jest czyms naprawde bardzo pieknym,czyms nie do opisania.Tam nie ma slowa jutro,dzis,wczoraj tam jest tylko slowo TERAZ.Nie ma tam smutko placzu wszyscy sa tak szczesliwi i tacy radosni.Wszystko jest piekne oczywiscie oprocz piekla.Pieklo jest bardzo brzydkim miejscem."

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (1)

  • Szalokapel 28.12.2016
    Na portalach literackich powinnas w tekstach używać polskich znaków. Mi się nie podoba. Pomysł być może i dobry, ale wykonanie słabiutkie. Zero emocji, naturalnych opisów i ciekawego opowiedzenia danej sytuacji. Po kropce czy przecinku ZAWSZE stawiamy spacje. Pisz dalej, bo trzeba się uczyć na błędach. Zostawiam 2.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania