Wypowiedzine słowa.

Chciałam to podzielić na wersy, ale jakoś nie wyszło.

 

"Powiedziałam. Te słowa już padły. Przeszły przez przeponę, przełyk, krtań i w końcu wydostały się przez usta, swym chłodem delikatnie muskając wargi. Niczym małe igły wbijały się jedno po drugim w jej serce. Szybko i dokładnie, jak strzały wymierzone do celu. Tak jakbym była łucznikiem z zadziwiającym stażem i umiejętnościami. Właściwie... Może jestem? Znam prawie każdy jej słaby punkt. Wiem, co mogę celować, a w co nie powinnam. Tym razem... Powiedziałam za dużo. Nie wiem, czy jej serce, tak już przez lata ukruszone, nie zaczęło nieodwracalnie pękać."

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

  • Kasumi Mai 04.02.2016
    *była łucznikem
  • Rasia 05.02.2016
    "Niczym małe igły, wbijały się jedno po drugim w jej serce. " - bez przecinka
    "Szybko i dokładnie, jak strzały wymierzone do celu" - tutaj też, ponieważ mamy do czynienia z porównaniem prostym :)
    "Tak, jakbym był łucznikiem z zadziwiającym stażem i umiejętnościami." - bez przecinka. Kasumi Mai, nie musisz poprawiać swoich błędów w komentarzu, tylko w edycji tekstu. Wejdź na swój profil i obok tytułów opowiadań, nieco po prawej znajdziesz przycisk "edytuj" :)
    Znów bardzo podobały mi się opisy pomimo kilku błędów. Nie umiem jednak wczuć się w ten tekst, jest dla mnie troszkę za krótki, choć sam pomysł i przedstawienie przypadł mi do gustu. Pozostawiam więc bez oceny, ale mam nadzieję, że coś pomogłam :)
  • Kasumi Mai 05.02.2016
    dzięki z rady :) Nie zauważyłam wcześniej tego "edytuj" hahah

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania