x

 

Średnia ocena: 2.5  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (1)

  • Panderlul. 19.09.2015
    "Już dalej nie chcę przegrywać." - "Nie chcę już dalej przegrywać." bardziej mi pasuje, jednakże to tylko moje zdanie.
    (większość mojej "krytyki" jest tylko moim osobistym zdaniem i niekiedy to, co nie podba się mi, komuś innemu zupełnie nie wadzi)
    "(...)stoczyć z swoimi(...)" - poprawniej byłoby napisać "ze swoimi".
    "Nie ważne (...)" - 'ważne' to przymiotnik. Cząstkę "nie" z przymiotnikami piszemy łącznie. (np. nieprzebyty, nieznośny)
    "W cieniu nie mam zamiaru już żyć." - Przyszło mi do głowy, czy też nie lepiej byłoby zastąpić to zdaniem: "Nie mam zamiaru dłużej już żyć w cieniu"?
    "Nie trzymaj mnie na łańcuchu. Powoli zrywam te łańcuchy." - Eh. Łańcuchy i łańcuchy... błąd powtórzenia, tak myślę. Zamiast drugi raz uzywać słowa "łańcuchy", zastąp je może wyrazem bliskoznacznym? "Sidła", "kajdany" byłyby ok.
    "To ja zaczynam być soba. Nie zatrzymuj już dłużej mnie." - Nie wiem, jak to nazwać. Jednakże brzmi po prostu źle. Zmieniłabym to na: " Zaczynam być sobą. Nie staraj się mnie wciąż zatrzymać.".
    "Gdy upadniesz obiecuję, że podam tobię rękę." - w języku polskim nie istnieje takie słowo jak "tobię", "tobie" jest poprawną wersją. Jednakże w tym zdaniu i tak użycie jego jest, jak mi się wydaje, błędem. Zamiast "tobie" wstawiłabym "ci". Brzmi o niebo lepiej.
    "Nie zostawię ciebie nigdy." - lepiej brzmi: "Nigdy ciebie nie zostawię.".
    "Pozwól mi żyć, a ja zrobię wszystko abyś ty żył." - Ah, czy nie lepiej napisać: "Pozwól mi żyć, a zrobię wszystko, abyś żył i ty."?
    "Gdy zabraknie tobie sił ja obiecuję, że będę walczył za ciebie." - zacznijmy od początku tego zdania. Zamiast "tobie" poprawniej jest wstawić w to miejsce "ci". Następnie przyczepię się do słowa "ja", jest w tym przypadku zbędne. Gdy już je usuniemy, należy w jego miejsce wstawić przecinek (pomiędzy "sił", a "obiecuję"), wtedy wszystko będzie dobrze.
    Tekst osobiśnie niezbyt mi się podba, czuję, jakbyś po prostu sklejał ze sobą losowe zdania. 2.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania