.

.

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • betti 05.06.2018
    żeby nie było to takie żałosne, to nawet byłoby śmieszne... wyszedł bełkot artysty oderwanego od pługa.
  • Hypokryta 05.06.2018
    Dziękuję bardzo za komentarz, dodam bełkotliwie qualis artifex pereo od pługa i lemiesza
  • Kasia Perla 05.06.2018
    jeśli nie chcesz mojej zguby, krokodyla łez
    nad rozlanym mlekiem karmieni strachem, żalem
    co dla liszki śmiercią, narodzinami motyla
    noga ze za
    z nogą kulawą psa nie wygonisz w taki deszcz
    siwe łodygi
    szara na-ga-ja-mo chłona
    chłonna, ciemna, węsząca, żerująca za-kąs-kę-dzierzawy
    kę-dzierzyn ko-źle
    z oczu patrzy
    i kur... czy się jasna moja
    jaźń do bełkotu
    taki artysta
    ginę

    ten bełkot był strasznie śmieszny. pozwoliłam sobie go podzielić i nawet nie jest zły. jedynie ta "noga ze za" jakoś nie potrafią odnieść do całości. łączy się oczywiście z nogą kulawego psa, ale ani nie ma głębi, ani nie jest śmieszne. przynajmniej ja nie potrafię docenić tych trzech słów :-)))
  • Hypokryta 05.06.2018
    Mógłbym powiedzieć, o co mi chodziło, ale wtedy by nie było zabawy, prawda? A widzę, że Pani się bawi z tym świetnie, a o to chodziło. Owszem zrozumienie moich utworów wymaga zwykle erudycji, ale ją u Pani widzę, podpowiem tylko parę tropów-nazwisk: Ryszard Dzieszyński, Krzysztof Kamil Baczyński, Lech Janerka, Miron Białoszewski, Nero Claudius Caesar Drusus Germanicus, Stanisław Mikulski, Marcel Proust itp. - wiem, nawaliłem tego bez liku, bez składu i ładu, ale gdy się ten wierszyk oskubie z tej śmieszno-komicznej otoczki zniekształconych cytatów i przesłyszanych wątków, wewnątrz powinno się znaleźć odrobinę przynajmniej sensu z tego absurd-seansu.
  • kalaallisut 05.06.2018
    Hypokryta ojej !to to na potem zakręcone max :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania