```

`

Średnia ocena: 4.4  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (31)

  • Bettina 8 miesięcy temu
    Moje myślenie. Wewnętrzne, jeśli zostawiam je sobie, mniej jeśli je opisujẹ, czy piszẹ komentarz.
    To czego nie powiedziałem?
  • Zenza 8 miesięcy temu
    Bettino tęskniłem za Twoim poziomem abstrakcji.
    ps. to czego nie powiedziałaś jest w mojej profilowej zakładce "O mnie".
  • Bettina 8 miesięcy temu
    Te wszystkie myśli, rodzące siẹ w pocie czoła, nieeleganckie, w poezji - to niebyt.
  • Zenza 8 miesięcy temu
    Moje myśli nieeleganckie? Odszczekaj to.
  • Rok 8 miesięcy temu
    Może i tak jest.
    Pozdr.
  • Zenza 8 miesięcy temu
    Rok, kto wie.
    Dzięki za pozostawiony ślad. Pozdrawiam.
  • Bettina 8 miesięcy temu
    Miałam dziwny sen. Tak mogłabym napisać, ale już przyzwyczaiłam siẹ, że one są nad ranem. Jak kliff.
  • Zenza 8 miesięcy temu
    Sny nad ranem są podarunkiem Ratri.

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Ratri
  • Bettina 8 miesięcy temu
    Czasem z twarzy półidiotów trudno odczytać sens.
  • Zenza 8 miesięcy temu
    Tylko bez samokrytyki ;)
  • Bettina 8 miesięcy temu
    Zenza
    Wierzysz czy nie, ale ona mi siẹ przyśniła, jako wczesne niemowlẹ, kompletnie świadome. Nie umiałam tych wẹży zrozumieć. Ratri :)
  • Zenza 8 miesięcy temu
    Bettina gratuluję snów.
    Miałem jeden raz świadomy sen. Mogłem kierować wydarzeniami, bo wiem, że śniłem - zdałem sobie z tego sprawę. Wiesz co zrobiłem? Jak potoczyły się scenariusze, gdy zdałem sobie sprawę z tego, że mogę wszystko, bo to przecież sen.
    Najpierw przeleciałem w przymierzalni ekspedientkę z odzieżowego sklepu, a później wyskoczyłem przez okno i latałem.
    Fajnie jest też uświadomić sobie, że z życiem jest jak ze snami i przeżyć je świadomie - móc robić wszystko.
    ps. Buddowie z Tybetu mówią, że minuta medytacji w czasie świadomego snu jest tyle warta, co rok w realu.
  • Bettina 8 miesięcy temu
    Zenza
    Ona chciała, źebym jej opisała jakichś ludzi.
    Faktycznie, mówiłam o tym śnie siostrze, śmiejąc siě, że to niemowlę nie boi się ciemności, ale tak, obawia intencji. Być more.
  • Zenza 8 miesięcy temu
    Bettina dziś w nocy był nów księżyca. Zazdroszczę snu.
    Czy widzisz siebie we śnie? Swoje ciało?
  • Bettina 8 miesięcy temu
    Zenza
    Nie, ale dziś mi siẹ śniło, źe ono było tam a ja tu I patrzẹ, co ono robi, a ono do mine mówi moja Droga ja nie wierzẹ w dualism. We śnie na jawie.
  • Bettina 8 miesięcy temu
    Czyli wprost zobaczyłam sen swojego ciała.
  • Zenza 8 miesięcy temu
    Bettina nie ująłbym tego lepiej.
  • Bettina 8 miesięcy temu
    Dlatego, gdy pokazywałam jej, jej mama, była obojẹtna.
    Ciekawe.
  • Dekaos Dondi 8 miesięcy temu
    Zenza↔Twój tekst ma szczególny klimat magicznej tajemnicy i pomimo tematu, brzmi znowu nieco... baśniowo.
    A może jest tak, że ludzie umierają, lecz nie ich sny, by ktoś inny mógł je śnić, lecz nieco zmienione, dopasowane. A jeśli każdy, ma swoją wyspę półumarłych, na którą powraca, aż w końcu zostaje, z nadzieją,
    że drewniana tabliczka, kłamie? Można różnie interpretować ów tekst:)↔Pozdrawiam🙂:)
  • Zenza 8 miesięcy temu
    Wsypa umarłych jest metaforą ciemności, którą każdy w sobie nosi. Jedni mają do niej dalej, inni bliżej. Są także ludzie, którzy całe życie spędzają na wyspie umarłych. Gdybym nie miał kogoś, kogo kocham, byłbym jednym z nich.
    Ściskam.
  • yanko wojownik 997 8 miesięcy temu
    Przeczytam jutro, dziś - tego tam
  • Zenza 8 miesięcy temu
    Wszystko jutro...
  • Angela 8 miesięcy temu
    Zenza znowu słyszy głosy😆. A tak na serio, kolejny dobry utwor, ale niczego innego się nie spodziewałam.
  • Zenza 7 miesięcy temu
    Angela widzę, że spodobały się moje głosy. Potrafię też rozmawiać ze zwierzętami. Po prostu czubek :D
  • yanko wojownik 997 7 miesięcy temu
    Daje po zwojach, trochę jak tu na opowi. Nie jestem pewien, czy są tu jeszcze żywi. Psuje idealnie do czytania pod music w tle obrazu z forum.
  • yanko wojownik 997 7 miesięcy temu
    *pasuje
  • Zenza 7 miesięcy temu
    Yanku tamten obraz był inspiracją dla tekstu. Niesamowity obraz. Zrobił na mnie wielkie wrażenie, gdy ujrzałem go po raz pierwszy. Zresztą nadal mnie fascynuje.
    Myślisz, że nie ma tu żywych ludzi? Otaczają nas cienie?
  • yanko wojownik 997 7 miesięcy temu
    Zenza, Jesteśmy muppetami, w które ktoś rzucił ochłap świadomości, ale obraz fascynuje, bo dodali nam trochę wrażliwości
  • Zenza 7 miesięcy temu
    yanko wojownik 997 akurat tyle, żebyśmy wiedzieli, że boli.
  • yanko wojownik 997 7 miesięcy temu
    Zenza, Znają dobrze naszą, fizjonomię, fizjologię, czułe punkty - wszystko w co mogą uderzyć, by zadać cierpienie.
  • Margerita 5 miesięcy temu
    Bardzo życiowy tekst

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania