X

X

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • Jolly Roger 08.04.2016
    Zaczęłaś pisać krótsze odcinki, ale zamieściłaś dwa - pewnie chodzi, że niespójne wątki. Dobrze idzie i nie przejmuj się brakiem komentarzy. Trochę mnie dziwi, że zamieściłaś to w kat. śmieszne. Pzdr
  • Nazareth 09.04.2016
    Dalej trzymasz poziom, mimo że każdej części nie komentuję wiedz że wszystkie czytam i czekam na więej :)
  • Ritha 01.03.2017
    Szara eminencja karaibskiego handlu to konkretna babeczka, podobają mi się kobitki na tych wyspach, takie żylety charakterne. Ale Wilkinson i Fergus to mistrzostwo świata, pyszczol mi się uśmiechał od ucha do ucha. :)
  • Adam T 02.03.2017
    W końcu się wszystko pięknie zazębia :)) Matka przenajświętsza, w trócy jedyna, co to będzie, jak oni się wszyscy spotkają!!!!!
  • Canulas 20.02.2018
    Jakiś czas temu zgłosił się do mnie facet." - Po mojemu, odtąd, to już powinno być niżej, ale pewności nie mam.

    Hmmm... Z wątpliwości, to tylko ten zapis dialogów. Ze w środku dialogu dajesz krechę, ale lecisz dialogowo dalej.
    Tylko to mi wpadło w oko.

    Lubię, zawsze lubiłem, dialog dwóch charyzmatycznych postaci.
    Niby się wiele nie działo, a dla mnie to jedna z fajniejszych części.

    No tak mam
  • Agnieszka Gu 18.05.2018
    Witam. Rewelacja! Tego mi było potrzeba z samego rana :))

    Kilka drobiazgów:
    "-Dziwki. Bo raczej nie wierzę, że cukier i tytoń. - powiedziała Mary Ann, która w małym palcu miała wszystkie transakcje handlowe, trasy przepływów i nazwy statków stąd, do... Prawdopodobnie od Bostonu przez Hawanę do Londynu - myślał Oxley." — świetne, humorystyczne zdanie ;)) ale... trochem się pogubiła — gdzie kończy się narrator a gdzie zaczynają "myśli Oxleya".

    Generalnie te zapisy dialogów — spacje po myślnikach też ułatwiły by odbiór i dodały profesjonalizmu tym zajebi... tym tekstom.

    Wiem, ze to "stary tekst", ale może warto wprowadzić pewne udoskonalenia? Poza spacjami po myślnikach same myślniki:
    alt i naciskasz sekwencję 0151 i wyskakuje: —

    Kurczę, lubię mocne i charakterystyczne postacie ;)
    No, nic, lecim dalej czytać...
  • Okropny 18.05.2018
    A Gu, ten tekst tutaj to tylko pamiątka wersji roboczej - prawdziwa edycja odbywa się zbiorczo, gdzie indziej. Wszelkie myślniki i spacje i błędy to problem czasów minionych, w edycji papierowej ich nie będzie ;)
  • Canulas 18.05.2018
    A. Gu, mnie też takie wymówki pierdzielił, nierób jeden ;)
  • Okropny 18.05.2018
    Canulas dla ciebie wymówki, dla mnie prawda jako miedz lśniąca
  • Agnieszka Gu 18.05.2018
    edycja papierowa powiadasz? ;) daj znać, jak już bydzie gotowa ;))
  • Agnieszka Gu 18.05.2018
    co nie znaczy, że Canulas nie ma racji, i byków tutaj nie mógłbyś poprawić ;)
  • Agnieszka Gu 18.05.2018
    szczególnie, że dziełko to zacne, humorystyczne, z jajem i polotem skomponowałeś. Szkoda, żeby blask nieco przytłumiony był "drobiazgami technicznymi" ;))
  • Canulas 18.05.2018
    Szach-Mat, grubasku

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania