X

X

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • Jolly Roger 09.04.2016
    Nie myśl sobie, że wszyscy obserwują wyłącznie perypetie Magdy. Pamiętam o Tobie i wszystko czytam. Akcja zaczyna się trochę zbierać do kupy. Mam na myśli poszczególne wątki. Jak to wszystko zacznie razem tańczyć, to chyba ...no nie wiem. Pzdr
  • Ritha 01.03.2017
    Sheera może i ma jaja i charakterek łooo, ale! Ale snuje refleksje jak prawdziwa kobita, i nawet tańczy na granicy łez, dobrze, to dodaje jej autentyczności. Należy jej się coś pozytywnego w końcu, jak psu buda. :)
  • Adam T 02.03.2017
    Co samotna kobieta na wyspie może zrobić z drewnianą protezą nogi? Nigdy bym nie wpadł, gdybym nie przeczytał :)) Znów był mały oddech od akcji zazębiania się wątków, to dobrze, zmienia to trochę Sheerę w chłodnego obserwatora i świetnie buduje kompozycję całości, przynajmniej takie jest moje skromne :) Po prostu, jak zawsze, pięć.
  • Canulas 23.02.2018
    -Kilka godzin temu płakałam, obiecywałam sobie sama i panu Bogu poprawę, że nie będę już kraść, oszukiwać, puszczać się i zabijać, i co? - zapytała sama siebie, na głos. -Myślę tylko o tym, jak ukraść statek! Czy ja się niczego nie nauczę? - odstęp po myślniku, przed "myślę"

    Ok, refleksja - odcinki z Sheerą najbardziej mi podchodzą. Ciekawe jak straciła kopyto, to raz, ale ogólnie jest taka... ludzka. Niepozbawiona wad, czyli autentyczna. Robi, co robi, stara się przeżyć lubię ją.
    Tak jak banshee w Pulpach, tak ona raczej tutaj.
    Choć ostatnio w sumie, w Pulpach ta Mula Bożena na mnie wrażenie zrobiła. Tylko chujowo, że własnie Bożena miała na imię, bo mnie denerwuje to imię.
  • Okropny 23.02.2018
    Przyznaj, ze lubisz dziwne i pojebane baby i babo-stwory i to o to chodzi. Pozdro za błąd, aleś znalazł ;)
  • Canulas 23.02.2018
    Okropny, przyznaję
  • Okropny 23.02.2018
    Canulas ma to zapewne związek z tym, że sam nie tworzysz takich postaci, Hund begraben
  • Canulas 24.02.2018
    Okropny, hmmm. Nie rozumiem chyba
  • Okropny 24.02.2018
    Canulas czego konkretnie?
  • Agnieszka Gu 18.05.2018
    Dobre, dobre ;))
    Fajna ta piratka ;))
    Na dzis kończem :)) ale wrócem tu... ;)
    Pozdrowionka :))))
  • Okropny 18.05.2018
    Wielkie dzięki za wizytę i kontynuowanie przygód ns Wyspach Oxleya! :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania