X

X

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • Nazareth 12.05.2016
    Najlepsza scena erotyczna na opowi! A kto powie inaczej ten dureń, gałgan i zdechła mrówa! ;p (albo zwyczajnie hołduje innej estetyce) XD
  • Nożyczki 13.05.2016
    Zdechła mrówa? ;)
  • Nazareth 13.05.2016
    Nożyczki Potworne wyzwisko (najgorsze z możliwych) i stara egipska klątwa... wierz mi, nikt nie chce być zdechłą mrówą!
  • Niepasteryzowany 13.05.2016
    "Bądźmy na ty, w końcu przed chwilą się pieprzyliśmy" - genialne. 5
  • Nożyczki 13.05.2016
    Niepasteryzowany, tylko ten odcinek przeczytałeś? ;)
  • Ritha 03.03.2017
    I padło na Baltazara, miejscowego mądralę, ha! Poza sceną seksu, co już wyżej Naz wspomniał że ,świetna, to podobało mi się jeszcze m.in. tłumaczenie Baltazara chętnym panom, że on jednak niezainteresowany - kultura przede wszystkim :) 5!
  • Adam T 04.03.2017
    No, to musieli mieć panowie ubaw, kiedy ona, w sensie Sheera, z całym swoim beznożnym seksapilem, zbierała te wszystkie rupiecie z wraków :)) Poza tym, o ile jeszcze Bahamskie Tornado, czy Trzykrotna Bailey mieści się w granicach zdrowego rozsądku, o tyle Czarna Rozgwiazda poważnie już daje do myślenia :)) Doskonała część. Czekamy teraz na przebudzenie pana F :))
  • Canulas 15.03.2018
    "Sheera nie poświęciła mu jak dotąd nawet jednego spojrzenia.

    -Tak? - spytała Sheera i dopiero pierwszy raz na niego spojrzała." - drugie dookreślenie z imienia wydaje mi się zbędne.

    Nooo, ciekawa cześć od, hmmm... pewnej strony. Nie wiem czy były błędy. Zaczynałem się i w ogóle.
    Kurde.
  • Agnieszka Gu 10.07.2018
    "Kilka razy chciał zaprotestować przeciwko barbarzyńskim metodom obchodzenia się z jego ciałem, ale wystarczyło spojrzenie w oczy tej młodej damy i zupełnie odechciewało mu się jakichkolwiek dyskusji." - hehehe dobra jest ;))
    "Wskazała palcem Wilkinsona gadającego do krabów o konieczności inwestowania w nieruchomości." - hehehe
    A końcówka, - hehe Sheena jest niewyżyta :p ;))

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania