X

X

Średnia ocena: 4.7  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • Okropny 02.05.2016
    Przydałaby się lepsza numeracja rozdziałów, yo
  • Nazareth 02.05.2016
    Zastanawiałem się w jaki sposób spleciesz losy wszystkich bohaterów ale w życiu bym się nie domyślił że posluzysz się w ty celu gwałtem zbiorowym. ;)
  • Ritha 03.03.2017
    Sheera próbuje czerpać korzyści z każdej sytuacji, przydatna cecha. Dzięki Bogu, że nie udało jej się odpłynąć, bo żal by było, gdyby się w końcu wszyscy nie spotkali :)
  • Adam T 03.03.2017
    To się nazywa zakończenie :)) Myślę, że jej życzeniu stanie się zadość, choć będę miło zaskoczony, jeśli nie, bowiem u Ciebie, jak zauważyłem, wszystko plecie się baaaardzo zaskakująco :) Piąteczka.
  • Adam T 03.03.2017
    Acha, bo zapomnę, czy coś jest na rzeczy z tym, że ojciec Sheery był Szkotem, bo mam różne dziwne skojarzenia, co do Szkota z tatuażami?
  • Canulas 07.03.2018
    niech ją diabli, jeśli miałaby zmarnować tą okazję. - mnie mówiono, że jak ę, to ę.


    z własnego doświadczenia wiedziała, że w takich sytuacjach najlepiej jest przeżyć, a gdy się człowiek opiera, to najczęściej kończy skacząc przez skakankę z własnych jelit. - zajebiste.

    No a końcówka... Hmm. No tu mi nie zgrzyta jakoś. Perspektywa się zmienia. Lubię ją. Jak ona zginie - nie czytam. Oooo.

    Zbyt dużo słów: był i jakiś
  • Agnieszka Gu 30.06.2018
    Sheera to moja idolka hehehe ;))
    a już słowami — "-Skoro i tak mnie zabijecie... Czy gwałt zbiorowy wchodzi w rachubę?" podbiła mi serce ;)))
    Świetnie rozrysowałeś jej charakterek ;))
  • Okropny 30.06.2018
    Wielkie dzięki Agu, za uznanie :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania