Wyznanie

Czemu te uczucie musi być tak dziwne. Nie wiem czy tęsknię za Tobą czy jedynie chce wiedzieć co robisz w danym momencie. Nie wiem czy Cie kocham czy jedynie bardzo lubię. Nie wiem co czuje. Byłam z Tobą tyle lat ale nie jestem pewna tych uczuć. Może to była jedynie szczeniacka miłość. Może to ta miłość, która się kończy mimo szybszego pulsu gdy się widzimy. Wiem że czuje się szczęśliwa bez Ciebie, ale jaka część mnie nie pozwala mi zapomnieć. Nie wiem, co ta część chce Ci powiedzieć.

Następne częściWyznanie ( M)

Średnia ocena: 3.5  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

  • Szalokapel 23.08.2016
    Krótki tekst, a nawet bardzo. No ale nie jestem fanką oceniania po długości. A więc skomentuję to co przeczytałam, hehe. Zagubienie duszy i zabłąkane serce nie znaczą nic dobrego. Ciężko zdać sobie sprawę z uczuć, którymi darzymy drugą osobę. Najgorsze to kochać, bo tak wypada i tego oczekują ludzie. Sztuczna miłość, sztuczny uśmiech i sztuczna gra, tyle nas tu obecnych codziennie w ten sposób pokazuje znajomym, że wszystko gra, a prawda jest inna. Zazdrość, niby na początku słodka, a po chwili może zamienić się w piekło, rozbijając związek czy przyjaźń. Nie warto być z kimś, kto nami manipuluje psychicznie. Nic z tego nie mamy, a zdobywamy tylko wstręt do ludzi. Tak jak niektóre małżeństwa, darzą się uczuciem, bo tak trzeba. Partnerzy męczą się i duszą w swojej obecności, bojąc się, iż zapomną o sobie, a wtedy miłość pryśnie... Aż się zastanawiam jak udało Ci się skłonić mnie do refleksji... Być może dzisiaj pptrzebuję napisać swoje zdanie. Mocny tekst, mądry, choć niedopracowany. Zostawiam czwóreczkę.
  • małami_wicia 23.08.2016
    Dziękuje
  • ObcaPlaneta 23.08.2016
    Czemu te (chyba lepiej pasuje "to") uczucie musi być tak dziwne. Nie wiem, czy tęsknię za Tobą, czy jedynie chce wiedzieć, co robisz w danym momencie. Nie wiem, czy Cię kocham, czy jedynie bardzo lubię. Nie wiem, co czuję. Byłam z Tobą tyle lat, ale nie jestem pewna tych uczuć. Może to była jedynie szczeniacka miłość. Może to ta miłość, która się kończy mimo szybszego pulsu, gdy się widzimy. Wiem, że czuję się szczęśliwa bez Ciebie, ale jakaś część mnie nie pozwala mi zapomnieć. Nie wiem, co ta część chce Ci powiedzieć.

    Poprawiłam cały tekst, głównie brakowało przecinków. Jak napisała wyżej Szalo, jest mocny, ale niedopracowany, za co muszę zostawić cztery :) A, i zapraszam do mnie :D

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania