Wyznanie...

To był ten dzień. Dzień wyznania mu co czuję. Nie byłam na to gotowa i myślałam,że nigdy nie będę.

Sobota...

Wyszykowana, pojechałam na stację . Zobaczyłam go...ale z jakąś laską. Przytulił ją!

Prędko zawróciłam,ale zauważył mnie...

Krzyczał,żebym się zatrzymała, ale jechałam bardzo szybko. Jednak nie, na tyle szybko bo mnie wyprzedził i zagrodził drogę.

Rozpłakałam się ( na szczęście nie było to miejsce publiczne). On postawił rower , podszedł i wziął w swoje ramiona.

Uniósł mój podbródek i całował moje spływające żalem łzy. Usiedliśmy na trawie...

Nie odzywałam się. On zaczął mówić:

-Paulinko! Chcę Ci oznajmić , że to była moja kuzynka, Weronika. Miałaś mi powiedzieć coś ważnego...

-Z tego wszystkiego nie wiem czy to powiem - oznajmiłam smutnym głosem.

-To pozwól,że ja zacznę: Kocham Cię!!! Zakochałem się w Tobie . Nie mogę opisać tego słowami. Gdy jestem przy Tobie moje serce bije mocniej. Gdy na Ciebie patrzę mogę zrobić wszystko!

Spojrzał mi głęboko w oczy i pocałował. Najpierw lekko i słodko, potem mocniej i namiętniej.

Powiedziałam:

- Chciałam powiedzieć Ci to samo, ale wyprzedziłeś mnie - zażartowałam :)

- Uwielbiam te twoje poczucie humoru. Kocham Cię!

- Ja Ciebie też!

 

,,Najpierw wszystko idzie nie tak, potem jest jak w bajce"

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • Lady_Makbet 12.09.2015
    Ojej.....Popracuj nad stylem.
    Ani kupy ani dupy sie nie trzyma..
  • AkaiAme 12.09.2015
    Zgadzam się z powyższym komentarzem. Musisz jeszcze sporo popracować nad stylem :)
  • Slugalegionu 12.09.2015
    1) Nie byłam na to gotowa i myślałam,że nigdy nie będę. - Po przecinku spacja.

    2) Wyszykowana, pojechałam na stację . - Bez przecinka i spacji przed kropką.

    3) Zobaczyłam go...ale z jakąś laską. - Spacja po wielokropku.

    4) Prędko zawróciłam,ale zauważył mnie... - Spacja po przecinku.

    5) Krzyczał,żebym się zatrzymała, ale jechałam bardzo szybko. - Spacja po przecinku.

    6) Jednak nie, na tyle szybko (przecinek) bo mnie wyprzedził i zagrodził drogę.

    7) Rozpłakałam się ( na szczęście nie było to miejsce publiczne). - W opowiadaniach nie stosujemy nawiasów.

    8) On postawił rower , podszedł i wziął w swoje ramiona. - Bez "on", bo i tak się tego domyślimy po formie czasowników; wziął co? Zgaduję, że bohaterkę, więc powinno być "wziął mnie"; bez "swoje", części ciała z reguły są swoje.

    9) Nie odzywałam się. On zaczął mówić: - Ponownie bez "on", nie powinno "się" nie powinno kończyć zdania, ta dwójka jest za krótko, brzydko to wygląda. Polecam je połączyć.

    10) -Paulinko! - Spacja po myślniku.

    11) Chcę Ci oznajmić , że to była moja kuzynka, Weronika. - Zwroty typu "ci" w opowiadaniach małą literą; bez spacji przed przecinkiem; to zdanie brzmi sztucznie, usunąłbym "Chcę ci oznajmić, że"

    12) -Z tego wszystkiego nie wiem czy to powiem - oznajmiłam smutnym głosem. - Spacja po myślniku; powtórzenie słów "oznajmić" oraz "powiedzieć".

    13) -To pozwól,że ja zacznę: - Spacja po myślniku i przecinku; ten dwukropek brzydko wygląda, zastąp go przecinkiem albo kropką.

    14) Kocham Cię!!! Zakochałem się w Tobie . - Jeden wykrzyknik wystarczy; zwroty typu "ci" i "tobie" w opowiadaniach małą literą; bez spacji przed kropką.

    15) Nie mogę opisać tego słowami. - A teraz następuje opis słowami - Gdy jestem przy Tobie (przecinek, aby oddzielić dwa czasowniki) moje serce bije mocniej. Gdy na Ciebie patrzę (przecinek, aby oddzielić dwa czasowniki) mogę zrobić wszystko! - zwroty typu "tobie", "ciebie" w opowiadaniach małą literą.

    16) Najpierw lekko i słodko, potem mocniej i namiętniej. - Powtórzenie spójnika "i", użyj synonimu.

    17) - Chciałam powiedzieć Ci to samo, ale wyprzedziłeś mnie - zażartowałam :) - To nie był żart; emotki w opowiadaniach to zło; zwroty typu "ci" małą literą (wybacz, że tyle razy to mówię, ale po prostu tak łatwiej się czegoś nauczyć: ))

    18) Kocham Cię! - zwroty typu "cię" w opowiadaniach małą literą.

    19) - Ja Ciebie też! - zwroty typu "ciebie" w opowiadaniach małą literą.

    20) ,,Najpierw wszystko idzie nie tak, potem jest jak w bajce" - Sądząc po cudzysłowie, to cytat. Jeżeli tak, to podaj jeszcze osobę, która to powiedziała.

    21) Powinnaś napisać, że bohaterka dotarła na stację rowerem, a nie samochodem. Stacja kojarzy się właśnie z czterokołowcami, co wprowadza w błąd.

    22) Mnóstwo zdań jest za krótkich, można by połączyć sąsiadów. Będzie to ładniej wyglądało.

    23) Brak opisów emocji, a w tym gatunku są one ważne.

    24) Jest jeszcze parę błędów interpunkcyjnych, których nie jestem pewien. Pomoże ta strona (mi jakby co nie działa: ()

    https://www.languagetool.org/
  • Anonim 12.09.2015
    Dżizaz, Sakal ;D ! a toś się napracował
  • Slugalegionu 12.09.2015
    Ktoś musi: )

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania