234567

sdfghjm,

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • TeodorMaj 21.10.2016
    Świetny tekst. Pełny emocji. Wspaniałe zakończenie. Z przyjemnością zostawiam 5 :)
  • Elizabeth Lies 21.10.2016
    Miło mi, że Ci się spodobał. Dzięki bardzo za 5.
  • Violet 21.10.2016
    Ładny tekst, osobisty, tylko te konie do niczego mi nie pasują. Nie ocenię. Pozdrawiam.
  • Elizabeth Lies 22.10.2016
    No cóż bywa. Dzięki, że wpadłaś i przebrnęłaś przez tekst.
  • Freya 21.10.2016
    A, ty zawsze musisz tak osobiście... lies. Konie tam w uj, u podkowinskiego wszystko było jasne:-P
  • Elizabeth Lies 22.10.2016
    Ehhh... no taka już jestem. Zawsze wszystko muszę zagmatwać. Miło, że wpadłaś.
  • Zdzisław B. 22.10.2016
    Ciekawe, przyjemne w czytaniu opowiadanie - wspomnienie. Czuć emocje, wewnętrzne przeżywanie. Dobrze napisane :)

    Moje drobniutkie uwagi co do zapisu (nie wpływają na całościową ocenę):
    *na około - naokoło
    *nie bije, aż taki - nie bije aż taki
    *taki - tak - takim (blisko siebie te powtórzenia, brzmią jak staccato. Spróbowałbym zmienić lub zastąpić synonimem)
    *A teraz siedzę teraz sama (pomyłkowe powtórzenie "teraz"). W następnym zdaniu, zbyt blisko, znowu "teraz": "a teraz gdy nadszedł czas". Można zmienić np. "a kiedy nadszedł czas"
    * nad sobą: „Szkoda, (dwukropek można tu usunąć: nad sobą "Szkoda)
  • Elizabeth Lies 22.10.2016
    Dzięki za wytknięcie błędów. Oczywiście poprawię. Fajnie, że Ci się spodobało i że do mnie wpadłeś (bo chyba pierwszy raz wypowiedziałeś się pod moim tekstem albo mam sklerozę).
  • Zdzisław B. 23.10.2016
    Elizabeth Lies Nie masz sklerozy. Jestem na opowi dopiero od dwóch (już trzech) dni, więctaka świeżynka, noworodek.
    Jak się zorientowałem, po informacjach publikowanych na profilach łatwo można się domyślić, jak długi jest staż. Chyba że ktoś tylko czyta, bez publikowania i komentarzy. Ale to pewnie byłby wyjątek.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania