Wyzwolona cz.1

Wstęp

Rok 2055. Dwadzieścia pięć lat temu wybuchła wojna. Straszliwa wojna,która trwała dziesięć lat. Ludzie tak wiele stworzyli, by zniszczyć to w ułamku sekundy i zabić ponad miliard osób. Tak,miliard osób. Tak wiele okrutnych rzeczy się działo,że opisywać tego nie będę.

Po dziesięciu latach ludzie się opamiętali i w Europie zapanował pokój. Postanowili oni stworzyć społeczność idealną, w której nie ma zbrodni, fałszerstwa, wojen… Jednak każdy miał inny plan dokonania tego, więc utworzylii oni trzy frakcje:

-Monarchiści (Państwo Monarchii) znajdowali się na południowym wschodzie kontynentu.

-Demokraci (Państwo Demokracji) mieścili się na wschodzie.

-Republikanie (Państwo Republiki) zajmowali najmniejszy obszar na południu.

Był to Pakt Trzech Państw, nad którym kontrole sprawowali Demokraci, co nie podobało się Monarchistom, którzy często podejmowali próby ataku na swojego sojusznika, co kończyło się ich porażką i byli zmuszeni do kapitulacji i zapłacenia grzywny.

Prawo w tych społecznościach było bardzo surowe, a najłagodniejsze kary, dla nas byłyby najsurowszymi, dlatego wielu osobom nie odpowiadało to co tworzy sojusz. Uciekali do lasów, bądź próbowali przedostać się do Azji nie wiedząc, co tam na nich czeka. Bezskutecznie. Jak można było ich rozpoznać? Bardzo prosto. Żaden człowiek nie mógł opuścić miasta bez pozwolenia i każdy miał przy sobie kartę identyfikacyjną, czego brakowało buntownikom. Ścigano ich i zabijano, ponieważ podważali formę rządów i ideę społeczeństwa idealnego. Nazywano ich Innymi, a tych którzy im pomagali najpierw torturowano, a potem zabijano. ”Inni” albo działali sami, albo tworzyli grupy. Najbardziej znane grupy to „Wilki” , „Czarni” i „Wyzwoleni” . Dlaczego są tak znani? Bo walczą z niesprawiedliwymi rządami, o lepszy świat. Pozostaje tylko jedno pytanie: Czy ktokolwiek na tym świecie jest jeszcze sprawiedliwy?

 

 

Dziękuje za czytanie!Pisanie to moja pasja!

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • kartonbezpudla 17.11.2015
    Wypadałoby jednak wstawić spację przed przecinkiem i w co najmniej dziesiątce innych miejsc.... Proszę przeczytaj to chociaż raz, przed opublikowaniem, na pewno dostrzeżesz błędy...
    A tak generalnie, to jest streszczenie jakiegoś filmu, książki?
  • Anonim 17.11.2015
    Spacje to bym jednak dopraszał sie PO przecinkach, pytajnikach i po kropkach :) Nie mylić z PO
  • wiktoriap7 17.11.2015
    Już poprawie.To nie jest żadne streszczenie.Sama wymyśliłam
  • MentalTrackker 17.11.2015
    Dla mnie ciekawie się zapowiada. Pisz dalej :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania