Tekst wycofany

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • D4wid 12.04.2018
    Podoba mi się, prosty, a jednak potrafi zaskoczyć. Takie jest moje zdanie.
  • Anonim 16.04.2018
    Dzięki D4wid :-) Cieszę się, że Ci się spodobało ! To dla mnie dużo znaczy, kiedy "coś" jest proste, a zarazem zaskakuje swoim przekazem :-) Pozdrawiam i dzięki za odwiedziny !
  • Nachszon 12.04.2018
    Pierwsze trzy zwrotki to radość zniewolenia tym, co niesie miłość, ostatnia to stabilizator, który każe pamiętać o wolności, o niezatraceniu siebie w drugim człowieku. Jedną z największych radości życia jest móc powiedzieć kochanej osobie: "jesteś moją wolnością". Inną radością jest móc powiedzieć o czymś: "jesteś moją radością". Ten wiersz jak wiele innych Twoich jest moją radością. Dlatego pięć:)
  • Anonim 16.04.2018
    Dziękuje za tak miły komentarz, za którym kryją się konkretne słowa, a nie tylko pochlebstwa...
    Pozdrawiam Nachszon i cieszę się z Twoich wizyt, bo są naprawdę bardzo ważne :-)
  • riggs 12.04.2018
    O to jest klasa sama w sobie 5
  • Anonim 16.04.2018
    Dzięki riggs :-) Twoje spojrzenie na tekst zawsze dla mnie dużo znaczy....
    Pozdrawiam serdecznie !
  • Skryty 14.04.2018
    Fajne, możne zbyt radosne na mój aktualny stan, ale jest dobre. Pozdrawiam!
  • Anonim 16.04.2018
    Dzięki Skryty :-) Fajnie, że zajrzałeś, przeczytałeś i dałeś koma ! Szacun i serdecznie pozdrawiam, życzę dobrych klimatów !
  • Pasja 16.04.2018
    Ukryta tęsknota za miłością. Zniewolenie samego siebie nie pozwala wyzwolić się z płomieni miłości.
    Miłej nocki
  • Anonim 16.04.2018
    Nic ująć...
    Podziwiam za ogromne wyczucie tekstu i kryjących się za słowami uczuć i "czegoś więcej", pozdrawiam i dziękuję za odwiedzinki ! :-)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania