Z pamiętnika

 

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 14

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (32)

  • indri 27.11.2019
    Cudowne
  • Pasja 30.11.2019
    Witaj i piękne dzięki, że się podoba.
    Miłego dnia
  • Tjeri 27.11.2019
    Opis zakleszczonych kochanków zjawiskowy. Najlepszy kawałek z obu części.
    Naromiast zastanawiam się nad niektórymi szczegółami opisu sam na sam pani dakczer. Rozumiem konwencję - lekarka opowiada nieco medycznie. Ale gdzieniegdzie odbieram to jako przesadę (choć nie mówię tego z pewnością posiadania racji) Jak tu: "W pochwie pojawił się płyn lubrykacyjny". :).
  • Pasja 30.11.2019
    Witaj Tjeri
    Miło mi, że zaglądasz. Co do medycznych określeń to nie uważam za przesadę. Płyn można by zastąpić pewnie śluzem (pospolita nazwa). Pamiętnik pisze młoda lekarka i pewnie dlatego będą trafiać się terminy medyczne.
    Pozdrawiam
  • AlaOlaUla 27.11.2019
    Pierwsza część była pokazana oczami dziewczyny, druga zaś oczami lekarki.

    I tak obraz zakleszczenia kochanków ciekawy, to niestety już wtrącenie o "skurczach zwieracza odbytu" podczas masturbejszyn mnie odepchnęło na kilometr.
    Zbiór medyczny bez mgiełki intymności.

    Ta część nie przypadła mi do gustu.
    Miłego.
  • Pasja 30.11.2019
    Witaj
    Dzięki za spojrzenie. Cóż bywa i tak, że nie porywa nas opowiadanie i bardzo dobrze. Każdy jest inny. To jest pamiętnik i czasem bez intymności się pisze.

    Pozdrawiam
  • Nefer 27.11.2019
    Dobre. Przyciagnal mnie tytul, nawiazujacy moze niekoniecznie nawet do erotomanii, co do przezabawnego cyklu skeczow radiowych z lat 80-ych (zapewne znanego Autorce). Przedstawiano tam z wysokiej proby humorem rozne paradoksy owczesnego zycia politycznego i spolecznego. Tutaj humor rownie dobry i zjadliwy, poswiecony penetracji srodowiska medycznego i szpitalnego. Widac, ze Autorka wie, o czym pisze, a czyni to przezabawnie. Gratulacje. Z mojej strony 5.
  • Pasja 30.11.2019
    Witaj Nefer
    Oj tak pamiętam ten cykl radiowy. Piękne dzięki za zrozumienie, bo jest to temat zbyt odważny. I pierwszy raz z nim podjęłam pisanie.

    Miłego dnia
  • Nefer 30.11.2019
    pasja Czy masz zamiar kontynuować, w miare regularnie?
  • Pasja 03.12.2019
    Nefer Pewnie tak:)
  • Nefer 03.12.2019
    pasja To mialbym pewna propozycje, ale to na priv. Jesli chcialabys porozmawiac, to napisz, prosze, na kaptah502@gmail.com
  • Puchacz 27.11.2019
    Co mam powiedzieć jako facet?
    Może zamienić się w słuchawkę prysznicową?
  • Pasja 30.11.2019
    Witaj
    O odważne wezwanie. Chyba dobrze, ze się cenimy :) Pozdrawiam
  • TheRebelliousOne 27.11.2019
    Muszę przyznać, że bardzo przyjemnie się to czyta. Kolejne 5 i czekam na więcej. Pozdrawiam. :)
  • Pasja 30.11.2019
    WitajTRO
    Dzięki piękne. Miłego dnia
  • Nibyjak 28.11.2019
    Fajnie poprowadzona narracja - zaciekawia.
  • Pasja 30.11.2019
    Miło, że zajrzałeś(aś) i zaciekawienie.

    Pozdrawiam
  • Bożena Joanna 29.11.2019
    Nie śmiem przypuszczać, co się jeszcze może zdarzyć. Młoda pani doktor zawładnie męską częścią szpitala albo oni ją. Pozdrowionka!
  • Pasja 30.11.2019
    Witaj Bożenko
    Chyba wzajemnie. Tak dużo w tej dziedzinie się dzieje.
    Pozdrawiam
  • AnonimS 01.12.2019
    Odnośnie terminów medycznych... Diureza też się pojawi ? :) . Zakleszczenie hmm temat rzeka . Stacja Ciechanów w środku dnia . Zbiegowisko jak przy wypadku . Zdjęte drewniane drzwi . Na nich para . On robotnik kolejowy tzw t torowy , ona sprzątająca dworzec. Niosą ich do Żuka bo w tej pozycji nie mieszczą się ani na nodze ani do karetki. Dobrze że to piszesz. Pozdrawiam
  • Pasja 03.12.2019
    Tutaj także cię witam i dziękuję za ciekawy obrazek. Pozdrówka
  • AnonimS 10.12.2019
    Nie nodze a noszach
  • AnonimS 10.12.2019
    pasja moja ocena maksymalna. Pozdrawiam
  • Pasja 14.12.2019
    AnonimS dzięki :)
  • MarBe 08.12.2019
    Dla mnie jest to lekcja, za którą dziękuję.
    Pozdrawiam.
  • Pasja 14.12.2019
    Witaj i dziękuję za miłe słowa
    Pozdrawiam
  • Michal M. 31.12.2019
    Historie niczym z książek Marbe, takiego niemieckiego psychologa.
  • Pasja 01.01.2020
    Witaj i dzięki za porównanie. Pozdrawiam
  • Michal M. 03.01.2020
    pasja Chciałem również pogratulować wyczucia. Ciekawie potraktowałaś zagadnienie. Przypomniałaś mi historie szpitalne sprzed lat. Schyłek PRLu. Mały podmiejski szpital. Dwie pielęgniarki darzące się wzajemną miłością. Jedna obserwowała. Druga inicjowała kłopotliwe sytuacje. Może tyle wystarczy.
  • Pasja 03.01.2020
    Michal M. Jak dobrze znasz te klimaty z podmiejskich szpitali w PRLu. Sentymentalnie się robi.
    Pozdrawiam i wszystkiego dobrego w Nowym Roku.
    Aż zmobilizowałeś mnie do wrzucenia następnej kartki.:)
  • Sporo może się dowiedzieć tu u Ciebie jak ktoś jak ja jest zwykłym ignorantem w pewnych dziedzinach :)
    Fajne takie bezpruderyjne to opowiadanie!
  • Pasja 03.01.2020
    Oj tam oj tam. Maurycy temat ten zawsze jest luźnym dodatkiem do rozmowy. A jeśli chodzi o medycynę i jeszcze ta specjalizacja, to jest chlebem powszednim. To pisze młoda adeptka tej dziedziny.
    Pzdr.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania