Usunięte

Treść opowiadania usunięta

Średnia ocena: 4.1  Głosów: 12

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (18)

  • Amy 21.12.2014
    Chyba nie pójdę na studia :D

    Jedna prośba: mógłbyś nie pisać z capslockiem?
  • Anonim 21.12.2014
    Współlokatorów? Jasne. W tekście wygląda ok, ale tutaj razi w oczy. Racja.
  • T. Weasley 21.12.2014
    Super napisane.
  • kamila25910 22.12.2014
    Genialne!! :)
  • Hannah 28.12.2014
    Podobało mi się, choć na początku nie byłam przekonana. Jestem zazskoczona z jaką łatwością opisujesz, sama mam z tym niestety problemy ;) Fragment o feministkach świetny i choć sama czuję sie jedną z nich uważam, Twój tekst za kawał dobrej roboty ;)
  • Anonim 28.12.2014
    A dziękuję :) Uważam, że kobiety powinny mieć równe prawa jak mężczyźni w wielu kwestiach, przy jednoczesnym zachowaniu swej kobiecości. Podobno czyni mnie to feministą.
  • oxygen 03.01.2015
    Rewelacja, nasmiałam sie jak nie wiem...
    5
  • Anonim 04.01.2015
    I taki był zamiar! Nieskromnie polecę się na przyszłość :)
  • Dummy 22.02.2015
    Mnie to opowiadanie czytało się z melancholią, ale to dlatego, że jesienią sam będę takim Antkiem. :) Gratuluję więc wzbudzenia we mnie skrajnych emocji, bo z jednej strony tekst był całkiem zabawny, z drugiej czuję niemalże rozpacz, której do końca nie jestem w stanie wyjaśnić.
    Przyjąłem sobie, że za niedopracowaną interpunkcję lub ortografię ucinam zawsze punkt, tutaj niestety Cię tym nie zaszczycę, drogi autorze. 5. :)
  • BreezyLove 05.04.2015
    To było świetne, uśmiałam się też sporo ;) 5
  • Ktokolwiek 03.05.2015
    Coś genialnego :) śmiałam się cały czas, aż dziwne, że siostra nie przylazła sprawdzić co się dzieje. :D 5 zostawiam
  • Nithael 03.05.2015
    Hahahahahaha hahahah Świetne :D oj powiem Ci że twoje teksty to mistrzostwo świata :) Świetnie piszesz ! i zastanawiam się dla czego jeszcze nie przeszedłeś na profesjonalne wydania ?. Daję 5 i powiem Ci że zostanę chyba Twoim fanem ;p
  • Anonim 03.05.2015
    Dzięki.
    Profesjonalnie już się zajmuję pisaniem :) Z tym, że wszystko przewidziane na rok 2016.
  • Nithael 03.05.2015
    ŚlepiecZMetra, gratuluję :) Będę czekał na pierwsze wydanie :)
  • Autor Anonimowy 22.06.2015
    Zdecydowanie najzabawniejszy tekst, jaki udało mi się przeczytać na tym portalu! I gdybym miała teraz wskazać moje ulubione fragmenty, musiałabym chyba skopiować całość. Więc po prostu tego nie zrobię, ale szczerze przyznaję - podobało mi się :)
    I coś co zdecydowanie lubię, czyli akapity i podział tekstu, żeby moje oczy nie umierały w trakcie czytania i wciąż zastanawiały się, gdzie skończyły przed sekundą. Także estetyka zdecydowanie na plus!
    Zresztą wszystko na plus, nie ma się czego czepiać. Także 5, bo cóż innego? :)
    Nie wiem czy to aż tak bardzo przerysowany opis, czy może jednak nie, ale na szczęście akademiki omijam szeroki łukiem.
  • Anonim 22.06.2015
    Cieszę się, że się podobało! :)

    Bywałem w akademikach i uwierz mi - ten opis czasem nie oddaje stanu rzeczy. xD
  • Autor Anonimowy 22.06.2015
    Yhm, czyli strach się bać. Więc pozostanę przy swoim i nie będę się zbliżać :))
  • Anonim 22.06.2015
    aczkolwiek widziałem też akademiki lepsze od niektórych pensjonatów. Więc to po prostu kwestia... zadbania :D

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania