Poprzednie częściZ Pamiętnika Weroniki..1

Z Pamiętnika Weroniki..3

13 kwietnia 2015

C.D.

 

Wracając z zajęć tanecznych wysiadłam w centrum. Bardzo wiało więc schowałam się pod "tunelem". Przeszłam na drugą stronę a za mną jakiś mężczyzna. Kręcił się obok. Taki "typowy dres". Klata, łysy i tak dalej.. Wystraszyłam się więc wolałam marznąć na wietrze. Czy dobrze zrobiłam pochopnie go oceniając? A gdyby (tfu, tfu!) naprawdę coś mi zrobił? Czuję się dziwnie.. Zastanawiam się czemu wygląd człowieka potrafi zasądzić o tym jakie mamy o Nim zdanie.

 

Idzie kobieta ulicą. Nie zbyt grzeszy irodą,pieniędzmi. Ma plamę na spodniacb. Dlaczego ludzie z góry mówią "Patologia! Brudas! Bieda aż piszczy!" nie pomyślą że ubrudziła się chwilę wcześniej zjdxzonym kebabe..

 

Oczywiście i tak twierdzę że batdzo dobrze zrobiłam "uciekajac" od tego mężczyzny. Bo wygląd (łobuza) a zachowanie (podejzane) - drugie.

Co o tym myślicie? Dlaczego wygląd tak wpływa na naszą opinię o ludziach?

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • Kochać. ? 13.04.2015
    Przepraszam za ten tekst ale mam coś z telefonem i naprawde mi ciężko. :(
  • BreezyLove 13.04.2015
    Ja nie lubię tego, jak ludzie oceniają innych po wyglądzie :( zdanie, które wyrabiamy sobie tylko i wyłącznie patrząc na wygląd jest błędne. Oczywiście często jest tak, że wygląd świadczy i mówi o tym, jaki jest człowiek. Jednak nie zawsze. Mogę udowodnić to na swoim przykładzie. Trzy lata temu zrobiłam sobie głupią fryzurę(wtedy mi się podobała) mianowicie obcięłam włosy z jednej strony na jeża. Ludzie patrzyli na mnie jak na nienormalną i często słyszałam takie komentarze pod swoim adresem. A naprawdę jestem normalna, spokojna, nie bije się i tak dalej... Nie powinniśmy oceniać drugiego człowieka po wyglądzie, choć jest to czasem trudne.
  • Prue 14.04.2015
    Ciekawe masz pomysły na poruszanie różnych tematów. Żałuję, że to takie krótkie. Dam 4
  • Neli 14.04.2015
    Czasami wygląd mówi prawdę o tym, jaki ktoś jest. Zdarza się też, że to całkowita przeciwność osoby:) Różnie. Ode mnie 3;)
  • kamila25910 21.04.2015
    Nie lubię jak ludzie oceniają po wyglądzie... Szczerze mówiąc, to czasami człowieka którego mijamy z dziarami na ciele jest uczciwsze od człowieka, który stoi przy nas w kościele.... O tym też trzeba czasami pomyśleć ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania