Z tobą zawsze - Rozdział 5

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • Elorence 06.11.2018
    Weszłam z ciekawości. Przyciągnął mnie tytuł, bo mniej więcej wiedziałam, że to pewnie jakiś romans będzie.
    I się nie zawiodłam :D
    A bardzo lubię takie klimaty.
    Ładnie napisane. Prowadzisz czytelnika stylem narracji i technicznie (choć jestem w tej kwestii laikiem) wszystkie wydaje się być w porządku :)

    A co do fabuły... Taa, mam awersję do imienia Sonia. Zawsze obdarzam najgorsze bohaterki moich opowiadań tym imieniem. I tu jest podobnie. Pojawiła się na chwilę, a już jej nie lubię.
    Nie za bardzo ogarniam "Petera", ale podejrzewam, że to ksywka, dokładnie taka sama jak "Mario" dla Mariusza.
    Muzyka jak najbardziej na plus. Kiedyś miało się glany, fajne czasy. Niektóre zespoły lubię, inne - już niekoniecznie, ale to kwestia gustu. I to ładne połączenie piosenki Mansona z tańcem Sonii i Petera - cudne to było. W ogóle, jak sobie wyobraziłam ją w sukience i butach na obcasie wśród typowych metali... Uśmiech od ucha do ucha :D Ale czego to nie robi się dla faceta, co nie?

    Tak, wiem, czytam "od środka", ale zaraz cofnę się do poprzednich rozdziałów.
    Pozdrawiam serdecznie! :)
  • weatherwax83 06.11.2018
    bardzo dziękuję, że wpadłaś :) kolejny rozdział postaram się wrzucić w piątek :)
  • Wrotycz 07.11.2018
    Profesjonalne pisanie, tekst płynie. Udany ciąg dalszy.
    Minęło co prawda kilka akapitów zanim stary, siwy łeb zorientował się (ech ta SKS!), że czytał odcinek wcześniejszy.
    Ten pisany z dojrzalszej perspektywy, przynajmniej taki wydaje się w mym odbiorze.
  • weatherwax83 08.11.2018
    dzięki :)
  • Ameliia 17.11.2018
    Nie pasowało mi to, że w pewnym momencie ona odpowiedziała cicho. Przecież byli w klubie, więc raczej nie byłoby tego słychać, haha. W każdym razie z rozdziału na rozdział bardziej mnie wciąga. 5 ;)
  • weatherwax83 17.11.2018
    wyczytał z ruchu warg, albo się nachylił nad nią? a tak serio, to faktycznie, przy okazji usunę to "cicho" ;)
  • A. Hope.S 05.05.2019
    Ramstein <3 tu już pobiłaś mi serce, myślałam że w PL tego nie słuchają :D
  • weatherwax83 05.05.2019
    jak to nie słuchają? no co ty mówisz? tu jest cała masa ich fanów, a na rockotekach to obowiązkowa pozycja,
  • A. Hope.S 05.05.2019
    weatherwax83 Nie wiedziałam :) ale miło wiedzieć, że nie tylko ja jestem mini fanką tego zespołu, która również uwieczniła takie zespoły w swoim dziele.
  • wynka 17.06.2019
    Ciekawa postać z tego Petera, coś czuję, że jeszcze ostro namiesza w życiu Jo. Wciągnęło mnie Twoje opowiadanie, tak że nie mogę się oderwać. Jednym tchem, przeczytałam te pięć rozdziałów i czytam dalej...
  • weatherwax83 18.06.2019
    Dziękuję - bardzo się cieszę, że się spodobało :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania