Z wokandy życia

 

Średnia ocena: 4.7  Głosów: 13

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (23)

  • Anonim 20.03.2020
    Pasjo,
    tekst byłby bardzo dobry, gdyby na początku dać jakieś zaczepienie, któraewyjaśniłoby końcówkę. Przynajmniej ja nic takiego nie zauważyłem. Bo tak jest ok, ale trochę oderwane od całości, kontekstu. Takie moje zdanie.

    Twierdzi, że od niego się to wszystko zaczęło.
    Czemu tu czas teraźniejszy?

    I dwukrotnie dałaś niepotrzebnie pauzę w dialogu, gdy kontynuowała ta sama osoba.

    Pozdrawiam.
  • Pasja 20.03.2020
    Witaj.
    Twierdzi, błąd oczywisty i skąd się wziął? Pauzy nadmiar też.
    Lecz nie rozumiem dlaczego na początku ma być jakieś zaczepienie nawiązujące do końcówki?
    Dziękuję i pozdrawiam
  • Anonim 20.03.2020
    pasja
    może po prostu ja nie kumam. Czasem nie błyszczę, i tyle.
  • Shogun 20.03.2020
    Hmm, jakiś trochę nierozgarnięty, lub nazbyt pobłażliwy ten prokurator, że dał się wrobić w coś takiego. Z resztą dość to nierealistyczne, bo w końcu u lekarza sprawdzają tożsamość i tak dalej. To taki jedyny mankament, który wymagałby uwiarygodnienia zdaniem mym, ale poza tym wszystko w jak najlepszym porządku. Czytało się płynnie i przyjemnie.
    Pozdrawiam :)
  • Pasja 20.03.2020
    Witaj Shogun
    Oczywiście, że sprawdzają tożsamość. Ale nie zawsze na dzień dobry w takich oddziałach. Wiadomo, że człowiek został z zaskoczenia ubrany w inne buty. I przeważnie zaczyna się denerwować i przechodzić w stan oburzenia i w dodatku nikt go nie słucha. Wtedy jest ciężko odkręcić nieporozumienie. A potem nafaszerowanie lekami i myślisz, że jesteś tym kim jesteś.?
    Scenka trochę z tragikomedii.
    Pozdrawiam
  • befana_di_campi 20.03.2020
    No nic, kłania się tu pan Franz Kafka. Oczywiście zza grobu :( Ewentualnie Pan Bruno Schulz; kiwa dłonią wysuniętą z okna w Sanatorium Pod Klepsydrą...
  • Pasja 20.03.2020
    Dziękuję pięknie za takie porównanie. Jednak takie historie mogą się zdarzyć. Pozdrawiam ciepło.
  • Bożena Joanna 21.03.2020
    Czasami warto nie być życzliwym, współczucie może okazać się złym doradcą. Lepiej trzymać się z daleka od podejrzanych indywiduów. Opowieść grozy w szpitalu psychiatrycznym. Zdrowy może okazać się chorym i na odwrót. Trudna rzeczywistość. Pozdrowionka!
  • Pasja 21.03.2020
    Witaj Bożenko
    Oj tak można czasem wpaść w tarapaty. Życie potrafi nieraz dobrze dokopać za nic.
    Pozdrawiam
  • Szpilka 21.03.2020
    Świetne! Piątak się należy ?
  • Pasja 21.03.2020
    Dzięki za świetne, ?
    Miłego dnia
  • Marian 21.03.2020
    Dobre, a końcówka najlepsza.
    Pozdrawiam.
  • Pasja 21.03.2020
    Witaj Marianie
    Koniec jest tutaj clou całości. Pozdrawiam i dziękuję za obecność.
  • Bajkopisarz 21.03.2020
    Bardzo dobre ?
    Zgodnie z zasadą, że nie ma normalnych, są tylko niezbadani, to w zasadzie wszystko się zgadza. Najwyraźniej pan prokurator był właśnie takim przypadkiem, a skoro trafił na oddział to można go zbadać i zdiagnozować. Dajcie mi pacjenta, a diagnoza już się znajdzie! Najwyraźniej pan Lelito był już wcześniej badany i nie było potrzeby powtarzać, bo jego stan paranoi jest wszystkim dobrze znany. A co do pana Gduli, to lepiej się upewnić.
  • Pasja 21.03.2020
    Witaj
    skoro sam przyszedł do szpitala, to musi być zbadany. Jeśli wyjdzie to będzie uzdrowiony. Szczególny przypadek prokuratora. ?
    Pozdrawiam
  • Bajkopisarz 21.03.2020
    pasja - jeśli wyjdzie... :-)
  • Pasja 21.03.2020
    Bajkopisarz albo wyjedzie ?
  • TheRebelliousOne 21.03.2020
    Do momentu zbadań każdy byłby uznany za świra... Dobry tekst. Ode mnie leci 5.
    Pozdrawiam ciepło :D
  • Pasja 21.03.2020
    Witaj TRO
    Wszyscy mamy źle w głowach że żyjemy
    Hej hej la la la la hej hej hej hej ?
    Pozdrawiam
  • Kocwiaczek 21.03.2020
    pasja :D
  • TheRebelliousOne 21.03.2020
    Ooo, ktoś tu słucha dobrej muzyki... :D
  • MarBe 29.03.2020
    Mów o czymś, co inni uznają za niemożliwe i już jesteś wariatem.
    W taki sposób są postrzegani często geniusze.
    Pozdrawiam.
  • Pasja 29.03.2020
    Dzięki. Jak nie jesteś to zostaniesz. A co do geniuszy to racja.

    Pozdrawiam

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania