Za bardzo (Fragmenty Książek Których Nigdy Nie Napiszę)

Nie byłam kimś o kogo cierpieniu pisało się wiersze i piosenki.

 

Gdy cierpiałam stawałam się potworem. Starając się iść przed siebie paliłam wszystko co stało na mojej drodze. Dopuściłam się czynów które nieodwracalnie mnie napiętnowały. Tak bardzo chciałam by ktoś wreszcie zauważył mój ból. Lecz w głębi serca wiedziałam, że tak się nie stanie. W tym co przeżywałam nie było nic pięknego. Było zbyt brzydkie by poświęcić mu uwagę.

 

I w końcu spotkałam ciebie.

Im lepiej cię poznawałam tym cichsza stawała się siedząca we mnie bestia. W głębi duszy wiedziałam że to co złe jest częścią mnie i tak naprawdę nigdy nie odejdzie, lecz chciałam nacieszyć się uczuciem ciepła które mogłam poczuć tylko dzięki tobie.

 

Dzięki tobie na znów zaczęłam się uśmiechać, a moje życie nabrało sensu

 

Niestety nic nie może trwać wiecznie. Nawet raj który znalazłam będąc przy tobie.

 

Nieważne jak bardzo bym się starała i tak dosięgnie cię zniszczenie.

 

Za bardzo cię kocham by do tego dopuścić.

 

 

--------------------------------------------

 

Nareszcie pomału wracam do pisania! Myślę, przez jakiś czas będę pisać tego typu "wycinki" zanim wrócę do mojego wielorozdziałowego opowiadania ("Tam gdzie dzień spotyka noc")

 

Opinie mile widziane! (Proszę tylko nie bądźcie zbyt okrutni :') )

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • Angela 05.03.2016
    Zaintrygował mnie tytuł dlatego zerknęłam. Tekstu jest niestety mało, intryguje mnie jednak motyw potwora drzemiącego
    w bohaterce. chętnie przeczytałabym coś więcej. Niestety, podobnie do mnie, masz problem z przecinkami. Tekst na 3,5 czyli 4
  • Karo 05.03.2016
    Ten problem z interpunkcją ma praktycznie każdy, ale niektórzy umieją sobie z tym radzić, a inni nie. Tobie nie poszło aż tak dobrze, ale źle też nie jest. Tekst mimo, że jest krótki, jest przyjemny. Czyta się płynnie i fajnie (popraw te przecinki, a będzie super!) dlatego zostawiam ci 5 ;)
  • Ktokolwiek 05.03.2016
    Podobnie jak Angelę zaintrygował mnie tytuł, ponieważ mam bardzo wiele pomysłów na książki, których nigdy nie napiszę. Co do tekstu, mam bardzo mieszane uczucia. Temat raczej mnie nie zainteresował, po prostu nie moje klimaty, jednak tekst sam w sobie nie był zły, więc zostawiam 3,5 czyli 4
  • KarolaKorman 05.03.2016
    Riyab, witam ponownie i czekam na kolejne część Księżyca i Słońca, pozdrawiam. Nie oceniam :)
  • Vampircia 05.03.2016
    Haha, kiedyś też miałam pomysł na coś takiego. Ale powiem ci, że takie wycinki można wykorzystać w innych rzeczach, które się pisze.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania