Test zakończony 3

Przydaliście się, thx.

Średnia ocena: 2.5  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (19)

  • Vampire Fangs 2 tygodnie temu
    Nie znam się na erotykach. Próbowałem kilka napisać – wyszła parodia. Twój erotyk jest dość mroczny i ciężki jak przystało na wiersz o miłości, ale do parodii mu daleko. Najbardziej podoba mi się druga zwrotka o mitologicznej Danae. Wiersz napisałeś ciekawie. Momentami powoduje, że szczęka opada z wrażenia. Chciałbym dać sprawiedliwą ocenę. Daję mocne 4.
  • Lechosław_Kerner 2 tygodnie temu
    Oj 4 to bardzo dużo, dziękuję.
    Opisałem w 2 zwr. coś co moim zdaniem należy opisywać nie wprost... Odnoszę wrażenie, że zrozumiałeś co to jest i w jakiej formie Zeus nawiedził Danae gdy ojciec zamknął ją w celi...
  • Lechosław_Kerner 2 tygodnie temu
    Szczęka opada, to chyba wielki komplement. Nie wiem czy nie za duży ale łechce ego bardzo... Oj.
  • Vampire Fangs 2 tygodnie temu
    Tak szczerze – bardziej znam się na mitologii słowiańskiej, więc musiałem zajrzeć do Internetu.
  • Vampire Fangs 2 tygodnie temu
    Lechosław_Kerner - Nie znam się dobrze na erotykach i wolę ich nie pisać. Twój mi się spodobał.
  • Lechosław_Kerner 2 tygodnie temu
    Vampire Fangs przynajmniej Ci się chciało - szacun, może innym też się zechce - w sumie wątpie. Ja mam ten problem jak wyrażam, a przynajmniej mam nadzieję, że wyrażam to chcę powiedzieć, że czasem aż za bardzo to jest nie wprost i lidzie się nie domyślą...
  • Vampire Fangs 2 tygodnie temu
    Lechosław_Kerner - Pisz tak, żeby zmusić czytelnika do myślenia np. o tym, że Zeus przyjął postać złotego deszczu. Podoba mi się ta przenośnia.
  • Lechosław_Kerner 2 tygodnie temu
    Vampire Fangs i wziął inwygadał😁
  • Vampire Fangs 2 tygodnie temu
    Lechosław_Kerner - sorry 😉
  • Lechosław_Kerner 2 tygodnie temu
    *ludzie
  • Dekaos Dondi 2 tygodnie temu
    Lechosław_Kerner↔Ów tekst jest... taki inny, od innych. Brzmi bogato pytaniami, tęsknotą itp...
    W pewnym sensie, jakby porozrzucane puzzle, które trzeba ułożyć, albo właśnie, przeciwnie.
    Zostawić tam gdzie są, gdyż każda zmiana, może zrodzić dalsze. Aczkolwiek reguł nie ma.
    Można by zaśpiewać, do odpowiedniego teledysku i pasującej melodii
    Pozdrawiam😉:)
  • Lechosław_Kerner 2 tygodnie temu
    Dekaos Dondi czy "inny od innych" to dobrze? Ale podoba mi sie ta ocena, łechce ego bardzo. W sumie... Są to troche takie puzle wspomnien moich dosc intensywnych. Flashback'i tęskne i miło bolesne. Puzle to dobre porownanie, mam nadzieje, że pasują do siebie.
  • Jezus Hitler 2 tygodnie temu
    Czytając przypomniał mi się film Videodrom, którego nie dałem rady do końca... Słychać, że to piosenka, a co do mojej obietnicy, to nic z tego nie będzie niestety, bo już wiem dlaczego próbując coś komponować musiałem używać mikrotonów – nie słyszę według skali pitagorejskiej, i pewnie też dlatego nie ruszają mnie za bardzo melodje w ogóle: więc tego, co słyszę w textach nie da się wtłoczyć w żadną skalę i nic nie wyjdzie. Poza tym każdy wers musiałby mieć przebieg odrobinę odmienny. Przy okazji ciekawostka, nie istnieje utwór muzyczny w którym użyto by ptaków jako instrumentów nie ingerując w ich tonalnosć tak, aby przypominała naszą muzykę...
    Pozdrawiam :)
  • Lechosław_Kerner 2 tygodnie temu
    Ave Adolf z Nazaretu ;-)
  • Jezus Hitler 2 tygodnie temu
    Lechosław_Kerner, co dobrego pochodzi z Nazaretu? Jak jest w Ewangelji... Jak to co? Adolf !!
  • _itssse_ 2 tygodnie temu
    Przyjemnie się czytało ten utwór. Subtelne nawiązania do seksu i co bardzo mi się podoba, zostały ujęte poetycko. Oba utwory cechuje romantyczny klimat dzięki czemu lektora jest przyjemna.
    Osobiście, jak sam zauważyłeś, preferuje bardziej obrazowe przedstawienie scen seksu i zbliżenia się kochanków.
  • Lechosław_Kerner 2 tygodnie temu
    Ja wolę bardziej obrazowy prawdziwy seks, a pisać trochę zza firanki... Wierszem ale, co mnie ostatniej nocy zdziwło, także prozą. Spróbowałem ten sam temat ugryźć inną formą. Jak się tu pojawi, ciekaw jestem twojej opinii. I czekam na więcej twojego.
  • _itssse_ 2 tygodnie temu
    Lechosław_Kerner staram się pisać prosto to tak aby każdy kto to czyta poczuł jego/jej dotyka swoim udzie czy poczuć się jak wtedy gdy gdzieś na wsi na ganku umieram z gorąca. Moja, 5 mint temu założona bluzka, przykleja mi się do ciała, nie założyłam stanika, więc pewnie znowu widać mi sutki. Przemyślałam. Jednak mam to gdzieś. Lubię czuć jak poranna para osadza się na mnie, na moim ciele itd
    Reasumując przez tak dokładny opis pozwalam czytelnikowi poczuć te delikatne mrowienie gdy opada na jego skórę opada poranna para.
  • Lechosław_Kerner 2 tygodnie temu
    _itssse_ to jest bardzo dobry opis i wcale cie pornograficzny a działa...

    Ale też ważne jest, nie pytam o wiek, w sensie, nie musze wiedziec tego. Ale wazne ile masz lat bo jak masz 18 czy 26 czy 40 czy 68 to jednak podejscie bedzie inne i tez opis inny. Mimo, ze tego nie chcemy to podswiadomie wiek nam cos narzuca. Potem sie cofamy w tekscie i dziwimy, ja to napisałem... Kurwa, ale złom słowny a to wiek podswiadomie nam wklada cos w usta.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania