Za późno na miłość…

Jestem zwykłym facetem. Wstaję rano, jak każdy normalny człowiek i zmagam się z milionami codziennych, przyziemnych spraw. Przelewami, płatnościami, zamówieniami, fakturami, kontrahentami, ta lista zdaje się nie mieć końca… Zgadza się, prowadzę własną firmę, z której jestem niezmiernie dumny, ale ciąży nade mną zarazem wielka odpowiedzialność. W tygodniu pracuję średnio 100 godzin a mój telefon, mam wrażenie nieustannie dzwoni. Ciągle jest jeszcze coś do zrobienia, przeanalizowania lub rozwiązania. Aczkolwiek lubię ten wszechogarniający mnie zamęt i chaos. Nauczyłem się w nim odnajdywać a nawet czerpać rozkosz z nieprzerwanego bycia na pełnych obrotach. Uwielbiam swoje zajęcie oraz trudy z nim związane, jak niewiele rzeczy na tym świecie.

Mam 51 lat, trójkę cudownych dzieci, dwie eksmałżonki i obecną lepszą połowę na karku. Czy byłem kiedyś, tak naprawdę szczęśliwy? Czy kochałem szczerze i bezwarunkowo…? Raz, ale właśnie tak naprawdę. Jednak nic, absolutnie nic nie trwa wiecznie. Nieme porozumienie szybko wygasło a cienka nić więzi i bliskości bezpowrotnie została zerwana. Za to wyrósł ogromny mur, nie do przeskoczenia, ani obejścia przez żadne z nas, bo nie potrafiliśmy wygrać z przytłaczającą nas rzeczywistością.

Aktualnie tkwię w marazmie, między jawą, a ciepłymi łóżkami moich kochanek. Ich rozgrzane ciała, oraz przyspieszone oddechy, dają mi cenne chwile wytchnienia, zapomnienia, zatracenia. Latami były dla mnie przystaniami. Opokami, które zawsze gotowe były mnie wysłuchać i wesprzeć. Obnażały przede mną swoje wrażliwe serca oraz delikatne dusze, nigdy nie dostając nic w zamian. Nigdy nawet o to nie prosząc. Obopólnie zaakceptowaliśmy zaistniały stan rzeczy, nie obrzucając się zbędnymi pretensjami. Mamy świadomość, że jesteśmy dla siebie tylko tu i teraz. O żadnym później nie ma i nie było nigdy mowy.

Wszystko się zmieniło, gdy poznałem Bellę. Ta krucha istota, od samego początku mnie zauroczyła. Jej uroda była wprost nie do opisania: smukłe nogi, kobiece zaokrąglenia i te oczy… pełne spokoju, siły i ufności. Spojrzałem w nie raz i utonąłem. Najpierw była dla mnie niczym myśliwskie trofeum. Lecz dopiero, gdy stopniowo zacząłem Ją poznawać, ukazała swoje prawdziwe oblicze, niesamowity intelekt, ale również bezwarunkową dobroć, jakiej nigdy nie zaznałem. Znaliśmy się krótko, ale mogłem z Nią rozmawiać na każdy temat. Od wojny, przez religię i kościół, po trywialną przyziemność kolejnych dni. Zaskakiwało mnie i coraz bardziej intrygowało Jej postrzeganie świata, ludzi oraz relacji pomiędzy nimi. Stopniowo stawała się dla mnie kimś bardzo ważnym, wprost niezbędnym. Liczyłem się z Jej zdaniem i opinią pomimo tego, iż była młodziutką kobietą. Darzyłem Ją wielkim szacunkiem oraz wciąż narastającą miłością. Gdy byliśmy razem czułem, że żyję!

Bella doskonale znała mój stan cywilny i sytuację w jakiej się znajduję, a co najważniejsze rozumiała, że nas -  nigdy nie będzie. Oboje pragniemy tego, co niemożliwe. Pewnych rzeczy nie da się ani zatrzymać, ani odwrócić. Ja zbliżam się do kresu swojej drogi, za to Ona dopiero na nią wkracza. Wiem jedno – to nie koniec naszego przeznaczenia…

 

My spóźnieni kochankowie, z których los tak okrutnie sobie zakpił…

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (60)

  • Aisak 24.08.2019
    Karol Strasburger i jego młoda żona...

    E, tam to już było. Takich historii to na pęczki.
    Nudy.
    Daj coś, czego nie było, albo zdarza się rzadko.
  • Leila 24.08.2019
    Zgadza się było,ale historia ładna
  • Bogumił 24.08.2019
    Leila Ładna? Trzy porzucone żony, a nie dawno na to narzekałaś. To zdecyduj się.
  • Leila 24.08.2019
    Bogumił Chyba nie zrozumiałeś końca nikt nikogo nie porzucił, bo tym razem zwyciężył rozsądek oraz dostrzeżenie oczywistego faktu, że z przyczyn technicznych czasami być ze sobą nie można. W tym konkretnym przypadku chodzi o zbyt zagmatwaną przeszłość i w sumie teraźniejszość Pana i zbyt młody wiek Pani.
  • Aisak 24.08.2019
    Leila ja cię plis.
    *
    To mi się podoba, ale jest oklepane:

    My spóźnieni kochankowie, z których los tak okrutnie sobie zakpił…

    Napisz wiersz, a nie jakieś żony, kochanki i inne głupotki.
  • Bogumił 24.08.2019
    Leila nadal nie rozumiem co w tym ładnego.
  • Leila 24.08.2019
    Bogumił Uczucie. Miłość.
  • Bogumił 24.08.2019
    Leila tia uczucie przy dziesiątej babie.
  • Leila 24.08.2019
    Bogumił Ja tam jeszcze wierzę w miłość po x nieudanych związkach.
  • Tomasz Bordo 24.08.2019
    Leila to se wierz co nas to interesuje?
  • Bogumił 24.08.2019
    Leila absurd
  • Aisak 24.08.2019
    Leila
    Bogumił to stary kawaler w swetrze, prawie jak Antoni Macierewicz a
    Tomasz Bordo, to jego chłopiec no wiesz Misiewicz xD

    Vega nakręcił o nich film
    Hahahaha
  • piliery 24.08.2019
    Stary piernik, lowelas i młoda inteligentna dziewczyna. Smutna historia i biedna, skołowana, dziewczyna.
  • Leila 24.08.2019
    Dokładnie.
  • Aisak 24.08.2019
    Stary Piernik i Lukrecja

    :)
  • piliery 24.08.2019
    Borgia? :D
  • Aisak 24.08.2019
    piliery Tak!
    xD
  • betti 24.08.2019
    A ile ta Bella [imię jak z Pięknej i Bestii] miała lat?
  • Leila 24.08.2019
    Sporo mniej.
  • betti 24.08.2019
    Leila sporo to ile?
  • Leila 24.08.2019
    załóżmy mniej więcej 30 ...
  • Aisak 24.08.2019
    Pewni ze 30 lat mniej...
  • Aisak 24.08.2019
    Hahahaha
    Wiedziałam xD
  • Leila 24.08.2019
    Nie chciałam Ci psuć skoro z Karolem zaczęłaś wątek.
  • Aisak 24.08.2019
    Leila trza było psuć.
    No, wiesz, to się samo narzuca.

    Ogólnie nuda.

    Daj coś innego. Zaskocz tematem!
  • Leila 24.08.2019
    Aisak Spokojnie mam coś w repertuarze.
  • betti 24.08.2019
    Facet lata za babami jak zaczadzony. Trzy eksżony, masa kochanek. Że on jeszcze oddycha... Dwadzieścia lat różnicy, to żadna różnica. Kobiety Wojewódzkiego coraz młodsze... taki przykład. To już nikogo nie dziwi.
  • Aisak 24.08.2019
    Dobrze, że to nie była koleżanka córki...
    16 letnia Ola...
  • Bogumił 24.08.2019
    A one takie tytany intelektu jak i on.
  • betti 24.08.2019
    I w tej ''miłości'' nie ma nic pięknego, Leila. Ktoś, kto tak się rozmienił, kochać już nie umie, ot ma facet chrapkę na inteligentną dziewczynę i tyle. Gdy ją zaciągnie do łóżka, przejdzie mu szybko ta ''miłość''.
  • refluks 24.08.2019
    Pierdolenie o Szopenie.
    Niby pierdziel z racji wieku, a mentalnie głupi gówniarz.
    Kochanki na iks godzin są dla niego wytchnieniem, bo zapłacił za hotel, mieszkanie, alkohol kupił i biustonosze, które dla niego rozpinały.
    I finałowa jakaś srajda, co wszystko rozumie.
    Huja rozumie.
    Spłuka się na nią jak nic.
    Debil.
  • betti 24.08.2019
    Bo dla niego stałe, są tylko zmiany. Taki styl życia.
  • betti 24.08.2019
    Refluks, bo chciał pogadać, w domu nie ma z kim.
  • Tomasz Bordo 24.08.2019
    Mało kto w Polsce nazywa się bella
  • Aisak 24.08.2019
    Iza_bella
  • betti 24.08.2019
    To od belladony
  • Aisak 24.08.2019
    Tłuki niedorobione.
  • betti 24.08.2019
    Przygłup, który zapomniał drogi do lekarza.
  • Aisak 24.08.2019
    Debil z wodogłowiem.
  • betti 24.08.2019
    Aisak ty się zacznij na poważnie leczyć, bo odlatujesz coraz dalej. To, co odstawiasz, to w głowie się nie mieści.
  • Tomasz Bordo 24.08.2019
    Aisak debil z wodogłowiem? Tak na ciebie wołają? :)
  • Aisak 24.08.2019
    Tomasz Bordo a na ciebie wołają niedorozwój :)
  • Aisak 24.08.2019
    W twojej powinno, bo przez wodogłowie masz łeb, jak sklep

    Hahahaha
  • betti 24.08.2019
    Jesteś psychicznie chora.
  • Aisak 24.08.2019
    Udowodnij debilu.
  • betti 24.08.2019
    Po co, każdy to widzi. Piszę do Admina, nie zapakuje ciebie w kaftan, bo to nienormalne, żebyś tu była.
  • Tomasz Bordo 24.08.2019
    Aisak zgłaszam cię do admina.
  • Aisak 24.08.2019
    Zgłaszajcie hahahaha
    Może dostanę bana ba rok!

    Yuppi!
  • Tomasz Bordo 24.08.2019
    Też mam taką nadzieję
  • Aisak 24.08.2019
    Spierrrrrrr
  • Tomasz Bordo 24.08.2019
    ?
  • Aisak 24.08.2019
    Masz gówno zamiast mózgu.
  • Bogumił 24.08.2019
    To było na konkurs literacki w podstawówce?
  • Tomasz Bordo 24.08.2019
    Bogumił Aisak obraziła mnie i betti
  • Bogumił 24.08.2019
    Tomasz Widzę przecież
  • Aisak 24.08.2019
    Zmień mu pieluchę, bo zrobił kupę.
  • Tomasz Bordo 24.08.2019
    Aisak nie martw się już jesteś zgłoszona
  • Aisak 24.08.2019
    Tomasz Bordo pocałuj się w kupę.
  • sensol 25.08.2019
    nie zachwyca
  • Pan Buczybór 25.08.2019
    eh, chciałem napisać coś więcej, ale straciłem siły...
    "nie zachwyca"

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania