Zabawa w stusłówka! Zapraszamy

Pasja zaprasza do zabawy ze Stu-słówkami!!!

 

Entuzjastów Drabble i nie tylko? Bo każdy może ze stu słów stworzyć ciekawą historię z niepowtarzalną puentą i wygrać przyjemność podania tematów na kolejną Bitwę. Także otrzymać wirtualne podziękowanie w postaci dyplomu.

 

Pasja wita i podaje tematy:

 

Pierwszy to:

 

~ CZTERDZIEŚCI CZTERY...

 

„Czy nie widzicie, żem chory — szatanizm,

Bajronizm, siedem mnie dręczy boleści;

Wierzę w religię mas, w republikanizm,

W postęp… a nawet… wierzę w te czterdzieści

Cztery… choć nie wiem, co ta liczba znaczy,

Ale w nią wierzę jak w dogmat… z rozpaczy..” – Juliusz Słowacki.

 

Drugi to:

 

~ ANATOMIA SUKCESU...

 

„Jeżeli myślisz, że jesteś zbyt mały, by coś zmienić, spróbuj zasnąć z komarem latającym nad uchem.” – Dalajlama XIV

 

Stusłówka i cokolwiek, co przyjdzie Wam do głowy, formy zaskakujące i twórcze, ale też z dopracowaną puentą. Tylko od Was zależy, w jaki sposób się do tych tematów odniesiecie!!!

Czas pisania do 08 maja /środa/ 23.59!

 

Zachęcamy do zaciekawienia się z ciekawą formą i zaskoczenia innych.

 

Pasja Literkowa

 

Tematy można łączyć i interpretować dowolnie.

Piszmy więc...

Jak napisać sto słów. Jak podpalić Sto(s)ik, aby rozpalił czytelnika. Drabble to historia, taka mała brukselka i fajna zabawa.

Opowiadanie ograniczone do STU słów. Po napisaniu musimy sprawdzić, czy zamiast myślnika nie ukrywa się gdzieś łącznik; który liczy się jako osobny wyraz.

Drabble powinny być przyjemne i łatwe w odbiorze. Język lekki i nieskomplikowany. W stu słowach każde zdanie powinno być przemyślane i dopasowane do całości. I końcowa puenta musi błysnąć ogniem.

Trening czyni mistrza. Nie wymyślajmy zbyt trudnych tematów, bo otaczające nas przedmioty czy przyziemne sytuacje, potrafią zaskoczyć i niewyobrażalnie zainspirować do podpalenia Sto(s)iku.

 

Literkowa

 

*więcej o konkursie w zakładce na Głównej pod stopką KONKURSY i na Profilu.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (1)

  • LBnDrabble ponad tydzień temu
    Zaczynamy i zapraszamy!!!

    Literkowa

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania