Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

..

.

Średnia ocena: 2.0  Głosów: 12

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • Targówek 22.05.2020
    Proszę o uzasadnienie tych ocen.
  • Rafał Łoboda 23.05.2020
    To ja uzasadnię. Płytko jak kałuża na chodniku, wulgarnie jak gnój w chlewie, emocje w dialogach równe ekscytacji pary stuletnich angielskich dżentelmenów rozmawiających o polo.
  • Targówek 23.05.2020
    Rafał Łoboda Tak jak napisałem poniżej, to powieść gangsterska, a nie Poczytaj mi mamo. I co do dialogów bez emocji, podaj przykład i powiedz konkretnie co jest nie tak twoim zdaniem.
  • Rafał Łoboda 24.05.2020
    Targówek Każda powieść, gangsterska czy nie, ma wywoływać emocje. Gdzie są u Ciebie? Płasko, dennie, brak opisów, przemyśleń bohaterów, motywacji.
    Co do dialogów to ja nie jestem od tego, żeby Cię uczyć pisania. Dla Ciebie emocje to bluzgi, wykrzykniki i ohyda. Naoglądałeś się za dużo słabego polskiego kina sensacyjnego i próbujesz przelać je na papier. Wyobraź sobie, że nie potrzeba przekleństw, aby pokazać dobrą sensacyjną opowieść. Seksu też nie. Obie te rzeczy w nadmiarze przestają szokować, a stają się pastiszem.
  • Szpilka 23.05.2020
    Doczytałam do miejsca, w którym córka skarży się ojcu na obleśne foto, a tutuś podejmuje się zemsty, dalej się nie da, za dużo wulgaryzmów i niepotrzebnego rozlewu krwi, bez urazy ?
  • Targówek 23.05.2020
    Jeśli wulgaryzmy cię rażą, to sięgnij po książki z serii *Poczytaj mi, mamo*
  • Szpilka 23.05.2020
    Targówek

    Tak zrobię, o niebo lepsze ?
  • kigja 23.05.2020
    Pan Tomek ma wiadomy styl. Nie warto czytać.
    Pozdrawiam
  • Johnny2x4 23.05.2020
    Targówek, słabe to.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania