.

.

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • Łowczyni 19.04.2016
    Hm, to chyba zbyt skomplikowany wiersz jak dla mnie. :v
    Niezupełnie do mnie dotarł, a więc zostawiam 4. :)
  • Rasia 19.04.2016
    "Wrzuconym do studni okruchem" - tutaj coś mi nie gra. Do czego odnosi się "wrzuconym"? Bo ani do "za" nie pasuje, ani do "wziąć". Coś tutaj gramatycznie nie gra, chyba że coś przeoczyłam, to proszę, oświeć mnie :) Tutaj po prostu pasuje mi albo "wrzucony do studni okruch", albo "wrzuconego", choć to mniej, bo sens się gubi.
    Tutaj znów niestety krótka forma swoje robi i tych emocji, które powinny być wyraźnie odczuwalne w drugiej strofie przez czytelnika... po prostu jakoś nie ma albo jest malutko. Tym razem 4, chociaż druga część wiersza jest świetnie skomponowana.
  • Noren72 19.04.2016
    Rasiu, dziękuję za merytoryczny support:-) Wiedziony Twoją sugestią zmienił em problematyczny fragment na wersję zaproponowaną przez Ciebie :-) Pozdrawiam Ra:-)
  • Rasia 19.04.2016
    No to cieszę się, że mogłam pomóc i że nowa wersja Ci się spodobała :) I nie ma za co, naprawdę.
  • Noren72 19.04.2016
    Zmieniłem*
  • Noren72 19.04.2016
    Przeciwnie - jest. Doskonale wiesz o tym, że Twoje uwagi mają (dla mnie) znaczenie :-)
  • Rasia 19.04.2016
    Hehe, dobrze, że dodałeś ten nawias :D Miło mi bardzo w każdym razie :)
  • Noren72 19.04.2016
    Nie "he he", bo zamknę się w sobie;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania