-----(wykasowany)-----

 

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • Aisak 15.08.2019
    Nie ma wolności bez cierpienia...
    Mam skojarzenie z Polską i z tym przez co przeszła.
    Ta nasza mała Polskusia.
    :)
  • Anonim 15.08.2019
    I dobrze, że tak Ci się kojarzy. To otwarty tekst i może dotyczyć wszystkiego.
    Dzięki za wizytę.
    Pozdrawiam.
  • Dekaos Dondi 15.08.2019
    Antoni→Bo człowiek czasmi nie ma już sił, by zadać sobe zbawczy ból. Nie ma też sił, by uwierzyć, że to pomoże.
    Jest jak drzewo, bez korony. Wichura je nie przewróci, bo nie ma o co zahaczyć, ale nie jest jednocześnie całym drzewem.
    To taka metafora, z związku z Twoim tekstem. Pozdrawiam:) ? ? ? ? ?
  • Anonim 15.08.2019
    Dzięki, Dekoś, za odwiedziny i swoje trzy grosze.
    Pozdrawiam.
  • Justyska 15.08.2019
    Kiedys na wykladzie z socjologii wlaczyl sie jakis alarm. Wył jak szalony, ze bębeneki chcialy popekac. Kiedy przestal profesor powiedział: " jak łatwo czlowieka uszczesliwic, wystarczy mi cos zabrać, a pozniej oddac". :)
    Bardzo dobry tekst. Wielowarstwowy. Tez tak sobie myślę, ze czasami chcemy i czekamy na tego co nas wytarga na siłę i zabierze ból... czasem, każdy chce by sie nim zaopiekowac bez proszenia.

    Tak, dobre drabble :)
    Pozdrawiam!
  • Anonim 15.08.2019
    Prawdę piszesz. Jak to śpiewali: "Zaopiekuj się mną, nawet gdy nie będę chciał."
    Dzięki za wizytę i te pochlebne słowa.

    Pozdrawiam.
  • Pan Buczybór 16.08.2019
    Trudno czasem zgodzić się na pomoc. Dobre drabble
  • Anonim 16.08.2019
    A często bywa tak, że człowiek niemal uprasza się o tę pomoc, a gdy ta nadchodzi, ucieka, gdzie pieprz rośnie.
    Dzięki za nalot na tekst.

    Pozdrawiam.
  • Witam,
    Dobrze napisany tekst, który daje do myślenia.
    I o to chodzi :)
    Pozdrawiam:))
  • Anonim 17.08.2019
    Dzięki, Ago, za pochylenie się.

    Pozdrawiam.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania