Zakazane myśli

Śnić jeszcze o nim nie śniła.Ale widywała go w innych mężczyznach.Jego oczy, zarost, uśmiech.Potrafiła uczepić się jednego małego szczegółu, by znowu przywołać w wyobraźni jego wspomnienie .

Dni mijały, zrobiło się zimno.Życie toczyło się dalej.Ale ona ciągle powracała do niego myślami.Choć bardzo się przed tym broniła.Bywały dni, że był jej zupełnie obojętny i myślała, że już jest dla niej nie ważny.Tyle, że dnia następnego, już było odwrotnie.Potrafił tak nagle pojawić się podczas pospolitych myśli, typu co dziś zrobić na obiad?Nagle wdzierał się jego obraz w tą monotonną codzienność.Czasem też zamiatając czy zmywając przystawała przy oknie.Patrzyła wtedy w nie znanym kierunku i nikt nie wiedział,o czym tak rozmyśla.Myślała o tym co było, co się nie wydarzyło.Oczami wyobraźni widziała siebie w jego ramionach,by za chwilę samą siebie strofować.Za to siebie nienawidziła.Te niekontrolowane myśli ,które nie miały prawa się pojawić.Dobrze grała swoją rolę przed tymi ,którzy o tej znajomości wiedzieli.Mówiła, że już nie myśli, że to nic nie znacząca pomyłka.Uwierzyli, nadawała się do zawodu aktorki .Czy już zawsze będzie powracać do niego myślami? Szukać jego uśmiechu w innych uśmiechach? Mieć przed oczami jego twarz? Słyszeć w głowie jego głos? Moze kiedyś zatrą się wspomnienia i na zawsze znikną, a to wszystko okaże się snem? Takim o którym zapomniany od razu po przebudzeniu?

Średnia ocena: 1.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • zsrrknight 5 miesięcy temu
    niezłe, ale strasznie niechlujnie napisane. Przede wszystkim spacji po kropkach brakuje.
  • kapitulum 5 miesięcy temu
    Panie sowiecki rycerz, liczy się głębia tekstu a nie poprawność gramatyczna.t. Pozdrawiam i liczę w przyszłości na lepsze podejście P. Szanowneg Rycerza ;-) Nota bebe Bardzo dobry tekst i czytało mi się go znakomicie.
  • Poraniona Anielica92 5 miesięcy temu
    kapitulum dziękuję i pozdrawiam.
  • zsrrknight 5 miesięcy temu
    kapitulum
    głębi nie odmawiam, ale kiepska forma skutecznie tę głębię może przysłonić. Teksty z błędami, złym formatowaniem itd. po prostu kiepsko się czyta i przez to mniej uwagi poświęca się na treść, dlatego w interesie autora, przynajmniej na takich stronach jak ta, jest doprowadzić dzieło do możliwie idealnego stanu.
  • Szpilka 5 miesięcy temu
    Ano, tekst niechlujnie napisany nie tylko odstręcza od czytania, ale nasuwa też myśl, że autor niegramotny, skoro nie opanował zasad poprawnego pisania. A co niegramotny może mieć ciekawego do powiedzenia?

    Bez urazy, ale to tak funkcjonuje 😉
  • Rubinowy 5 miesięcy temu
    Cześć, potencjał w przekazie jest, ale zapis bardzo odstrasza. Trzeba nad nim popracować, wstawić wspomniane spacje, trochę pochylić się nad powtórzeniami i będzie dobrze :)
  • Poraniona Anielica92 5 miesięcy temu
    Dzięki, pozdrawiam

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania