[USUNIĘTE]

uSUNIĘTE

Średnia ocena: 3.3  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • sisi55 28.02.2020
    Nie wiem jak mam to skomentować. W następnym rozdziale dopiero się okaże co dalej, ten był nudny.
  • Shogun 28.02.2020
    Kurcze, no takiego przebiegu spraw się nie spodziewałem. Co to teraz będzie? Będą uciekać? Zaszyją się gdzieś? Ciekawe.
    Hmm, czyli mam rozumieć, że miałeś przygotowany scenariusz na dalszą historię, ale jednak będzie inaczej? No, zobaczymy co dla nas przygotujesz?
    To prawda, sporo nas choruje w ostatnim czasie. Zdrowia życzę oraz weny i pozdrawiam DEMON ;).
  • DEMONul1234 28.02.2020
    Mam pewien pomysł na zakończenie serii, to jest jeden z dwóch najważniejszych rozdziałów z całej serii(ten drugi pojawi się jakiś czas potem) Jeśli starczy mi pomysłów to serię zakończę na 12 rozdziale, w najgorszym wypadku na 8...Co do fabuły...to miałem ją przygotowaną do właśnie tego rozdziału, sam nie wiem co będzie dalej, ale wiem chociaż jak seria się skończy, zawsze coś...
  • DEMONul1234 28.02.2020
    po tej serii, skupię się nad fabułą "Opiekuna 2", choć mam wstępny zarys.
  • Shogun 28.02.2020
    DEMONul1234 czyli jeszcze nas trochę rozdziałów czeka. Dla mnie bomba :).
    O proszę, dobrze słyszeć, gdyż na "Opiekuna 2" również czekam z niecierpliwością :).
  • Kocwiaczek 29.02.2020
    Okeeej... pułki przez ó poproszę:)

    A co do treści. Mam wrażenie, że zbyt chaotyczna. Nie zawsze odnajduję związek przyczynowo-skutkowy. Strasznie dużo niedopowiedzeń. Przeskakujesz z myśli na myśl. Gonisz. Ale Ciebie nikt nie goni więc dlaczego tak biegniesz? Uparcie starasz się skupić na końcu historii, a to widać, a nie powinno być widać. Zaskakujesz, a za chwilę mówisz że będzie koniec. Ocb?&OMG? Daj nam się zżyć z bohaterami, daj ich polubić i się przywiązać. Zrzucileś bombę więc teraz z klasą znieś konsekwencje i zbuduj rozdziały, które zlasują nam mózgi ale i dadzą logiczne wytłumaczenie. Wiesz o co mi chodzi:) Zaskocz nas ale tak... konstruktywnie. Odpocznij, zbierz myśli, nie na wariata. Zdrówka życzę:)
  • DEMONul1234 29.02.2020
    no oki...nie mogę nic zdradzić, ale czasami potrzeba próby aby zrozumieć czym jest miłość :+0
  • piliery 02.03.2020
    Bardzo to chaotyczne. Za długie jak na Twoje umiejętności. Nie sposób cokolwiek radzić, przy takim nagromadzeniu różnej maści błędów. Zajmij się małymi formami

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania