Zależność (stusłówek / drabble)

Jestem tu od niedawna.

 

Zarejestrowałem się, zwabiony zachętą:

"Nie piszesz, ale lubisz czytać? To miejsce także dla Ciebie. Możesz komentować i oceniać utwory innych autorów oraz udzielać się na naszym forum dyskusyjnym."

 

Wkrótce odkryłem co następuje: gwiazdkowe oceny mają się nijak do wartości utworu.

Zasmuciło mnie to, gdyż czasu mam mało, a chciałbym czytać coś dobrego...

 

Jak przesiać morze chłamu?

 

Już miałem opuścić opowi, gdy zauważyłem dziwną zależność:

Im gorszy i bardziej bezwartościowy utwór, tym więcej pod nim komentarzy.

Teraz już wiem czego unikać.

 

(Proszę tej wstawki nie komentować, dzięki temu ktoś może to przeczyta. A i ja podbuduję ego)

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • Marian 25.04.2019
    Jednak skomentuję:
    "Im gorszy i bardziej bezwartościowy utwór, tym więcej pod nim komentarzy." -> Wiem, że wzorzec metra jest w Sèvres, a gdzie jest wzorzec dobrego i wartościowego utworu? Ja takiego wzorca nie znam.
    Myślę, że ludzie komentują dlatego, bo jakiś utwór im się podoba lub nie, bo treść w nim zawarta ich w jakiś sposób zajmuje itp.
    Chwaląc lub ganiąc ludzie wyrażąją swoje opinie i mają do tego prawo. Po to między innymi jest to forum.
  • Manu 28.04.2019
    "Chwaląc lub ganiąc ludzie wyrażąją swoje opinie i mają do tego prawo. Po to między innymi jest to forum." - też tak sądzę. Mam jednak wrażenie, że żywsze są dyskusje światopoglądowe pod byle jakimi tekstami lub wytykanie oczywistych błędów w gniotach, niż głęboka polemika okołoliteracka.
  • Wrotycz 26.04.2019
    Myślę, że temat jest ważny i sposób jego podania.
    I poziom percepcji czytelnika.
    Masz częściową rację.

    Zauważyłam, że niektórzy profesjonaliści- intelektualiści chcąc mieć liczną widownię w komentarzach upychają przekaz pod wersami nibywierszyków... :) Niedawno taki komentowałam.
    Ale tak już jest - coś kosztem czegoś.
    Szczęśliwy ten, który pod strzechy ważne treści przemyci. Geniusz:)

    Wartościowe pisanie dla wszystkich, msz, jest w zasadzie niemożliwe.
  • Manu 28.04.2019
    Dziękuję za opinię.
  • yanko wojownik 28.04.2019
    Może nie na temat, ale ciekawi mnie czemu jako grafoman w 80% produkujący tandetę, nie zderzyłem się z oceną... Chyba Manu mnie kojarzy skądś, spoza. Albo tylko jest łaskaw. Ja punktuję - skomentowałem również, na pohybel daję pięć.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania