Zanim umrę...

Zanim umrę…

Śmierć, bo to jedno jest nieuniknione.

Nie zmienią tego pieniądze ani władza. Pewnego dnia nawet medycyna zawiedzie.

Śmierć jest czymś równie ludzkim jak oddychanie. Jak smutek i szczęście. Śmiech i płacz. Ból i rozkosz. Od zawsze Rodzimy się i umieramy. A czasu jest tak mało, nie wiemy kiedy zgaśnie nasza świeczka.

„Bo życie ma być służbą”. I taka prawda jeżeli nie będziemy dawać nic z siebie, tylko brać to nie pozostanie po nas nic poza mieszanym wspomnieniem, które szybko zniknie w popłochu codziennych spraw.

Poza tym, że mamy dawać z siebie jak najwięcej, wszyscy chcielibyśmy zasmakować szczęścia. Tego ulotnego i tajemniczego szczęścia…

Mamy tysiące planów, marzeń, ale czy przez ten bieg zdążymy?

Zamiast odkładać na później wolę zrobić to teraz, bo ZANIM UMRĘ chce dać coś z siebie i być szczęśliwa.

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • Karo 31.01.2016
    Od zawsze Rodzimy się i umieramy. - nie wiem czemu "rodzimy się" napisałaś z dużej litery. Specjalnie, czy przez przypadek?
    Tekst dający do myślenia. Dodałbym jeszcze do niego myśl o tym, by czynić tak, by pamięć o nas przetrwała pokolenia ;) To też byłby dobry wątek do takiego tekstu. Zostawiam 5, gdyż zaintrygowałaś mnie tym. ;) Polecam się na przyszłość i lecę czytać inne twoje prace. :D
  • Rasia 31.01.2016
    "tylko brać to nie pozostanie" - przecinek po "brać"
    "Zamiast odkładać na później wolę" - po "później"
    "bo ZANIM UMRĘ chce" - po "umrę" i chcę*
    Mam pytanie. Czy pierwsza linijka tekstu jest już jego częścią czy to powielony tytuł? Bo jeśli tak to oddzieliłabym go, w przeciwnym razie trochę burzy początkowy sens. Przemyślenia co prawda mogłyby być dłuższe, ale nie będę marudzić. Zostawiam jednak cztery za drobne niedociągnięcia. Pozdrawiam i trzymam kciuki za następne Twoje teksty :)
  • comboometga 02.02.2016
    Z początku praca wydaje się być ładna, refleksyjna.. Potem jednak plączesz się w tym, co chciałaś przekazać i ciężko określić, co z tego wyszło. Jest też trochę błędów, które wypisali inni użytkownicy ;) Zostawiam 3 i pozdrawiam!
  • Alicja 04.02.2016
    Zostawiam 4

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania