Tekst wycofany

 

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (15)

  • Ładne. Podoba mi się dlatego zostawiam 5 ;)
  • KarolaKorman 28.06.2017
    Romantycznie się zrobiło :) 5 :)
  • KarolaKorman 28.06.2017
    Może raczej miłośnie :)
  • Pasja 29.06.2017
    Bo miłość jak narkotyk, jeszcze zapach maku i włosy jak kłosy zboża. Można z tego opisu namalować obraz. Pozdrawiam
  • motomrówka 29.06.2017
    Ja wiem, że trzeba też i o tych makach, i o różach, i o płatkach w rosie, ale to nie "moje". Nie tego teraz szukam w literkach. Motylki, kwiatki, chmurki, to taka wierszowa mortadela. Oceny bez.
  • Dziękuje wszystkim amatorom "mortadeli" za komentarze i oceny :) Tym, którzy jej nie lubią tez dziękuje za opinię. Wole szczerość niż szukanie dziury w całym.
  • Adam T 29.06.2017
    Namalowałeś laurkę, pocztówkę z makami, do kupienia w urzędzach pocztowych i niektórych kioskach. Kolorki, kolorki, kolorki. Taka szmirka. Nie oceniam.
  • Dzięki za komentarz.
  • Miałem zostawić bez odpowiedzi, jednak odpowiem. Żal mi ludzi, którzy nie kochają, albo nigdy nie poczuli smaku kochania. Zakochany ( moim zdaniem) jest jak na najwyższym haju. Jego obiekt westchnień to wszystko czego potrzebuje i pragnie. Jeśli są razem to nie widzi nic innego( ten zakochany) jak tylko "kolorki, kolorki, kolorki". Ta "szmirka" jest pewnie o czymś czego nigdy nie zaznałeś. Wiec jesli ktos nie ma pojęcia o miłości, tej takiej najbardziej prostej, najbardziej bezinteresownej i najbardziej beznadziejnej nie ma pojęcia co to miłość. Bo milosc z warunkami, to kontrakt lub umowa. Ja będę cie kochać ale za to... Jak juz mówiłem wcześniej, żal mi takich ludzi którzy nie zaznali "kolorków, kolorkow, kolorkow".
  • Adam T 30.06.2017
    Maurycy Lesniewski, gdybym oceniał każdy wiersz pod kątem uczuć autora, przy każdym o samobójstwie musiałbym dzwonić po pogotowie. I jakiż miałbym problem, bo nie znam przecież adresu!
    Nie interszuje mnie, co czujesz pisząc, interesuje mnie, co napisałeś. A to, dla mnie, jest szmirką.
    Widzę, że długo myślałeś nad tym komentarzem. Dłużej niż na wierszykiem za pewne. Pozdrawiam.
  • Adam T to że długo myslalem o twoim komentarzu, to powinien być komplement dla Ciebie. Nie zgadzam sie z twoim zdaniem. Mogłem jak to niektórzy robią zarzucić Cie wiadrem inwektyw. Ja wolałem to sobie przemyśleć.Ten wiersz to jedynie uczuci, jeśli szukałeś czegoś innego to nie dziwi mnie ze nie znalazłeś. Twoje zdanie i głos przyjmuje do wiadomości, mimo że sie z nim nie zgadzam. Gdybys podał jakies konkretniejsze zarzuty moglibyśmy pociągnąć tą dyskusje. Jeśli komuś nie podoba mu sie cos kolorowego bo jest kolorowe, no to sory. Dzięki za wysiłek, który włożyłeś w komentarz. Pozdrawiam
  • ówczesny 30.06.2017
    Adam T, zatem "szkiełko i oko"?
  • Adam T 30.06.2017
    ówczesny, czucie i wiara to jedno, a lukrowany pączek - drugie. W wierszu nie ma dla mnie uczucia, jest lukier i banał. I tyle.
  • Adam T 30.06.2017
    Maurycy Lesniewski, zarzuciłem ci kolorki i szmirkę, inaczej mówiąc banał, tandetę. Ale widzę, że należysz do tych autorów, którzy uważają swoje twory za najidealniejsze. W wolnej chwili zerknę na inne, tego nie kupuję.
  • Adam T widziałem kilka twoich ocen "genialnych" wierszy, u innych , gratuluje gustu . Moich ci nie sprzedaje. Nie spodziewaj sie wiele sama tandeta. Ten miał być prosty, i takim chciałem zeby był.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania