q

q

Średnia ocena: 4.9  Głosów: 20

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (52)

  • Nazareth 25.02.2016
    Neurotyk... Przeszedłeś sam siebie bracie. Myślę, że to najlepszy wiersz jaki napisałeś, napewno najlepszy jaki czytałem od lat. Jest w nim smutek, melancholia ale jest też miłość, nadzieja i życie, poza tym jest napisany w taki sposób, że sam się czyta. Aż mi się oczy od niego trochę spociły. 5 to obraza ale więcej ci dać nie mogę...
  • Neurotyk 25.02.2016
    Nazareth... to wielki honor słyszeć to od Ciebie, dziękuję. Wiersz napisałem dziś wieczorem, niedawno, ciemno jest, noc, tato mój w swojej sypialni śpi wraz z mamą, ale wiem, że kiedyś, niedługo może nawet, go zabraknie, robi się starszy coraz bardziej i stąd wiersz...
  • Nazareth 25.02.2016
    Neurotyk Wiem o czym mówisz, mnie czasem też nachodzą takie czarne myśli i mimo, że z moim tatą różnie nam się układało to naprawdę nie wiem co zrobił bym bez niego. Kiedyś powiedziałem, że niczego się nie boję, dzięki twojemu wierszowi uzmysłowiłem sobie, że to nie prawda. Boję się dnia, w którym zabraknie mojego ojca. Gdyby nie to, że teraz dzieli mnie od niego ocean to wsiadłbym w auto w tej chwili i pojechał go przytulić. Dziękuję ci za to.
  • Neurotyk 25.02.2016
    Nazareth, a teraz Ty spowodowałeś swoją refleksją i słowami " Gdyby nie to, że teraz dzieli mnie od niego ocean to wsiadłbym w auto w tej chwili i pojechał go przytulić", że moje oczy się spociły. Dzięki.
  • KarolaKorman 25.02.2016
    Naprawdę pięknie wyszło :) Chciałam przytoczyć fragment, który mi się najbardziej spodobał, ale musiałabym chyba cały wiersz skopiować. Zasłużone 5 :)
  • KarolaKorman 25.02.2016
    ,,I odręczne słowa ubierał w marynarki,'' - ten fragment jednak musiałam przytoczyć, bo tak wiele mówi o człowieku.
  • Neurotyk 25.02.2016
    Mi również wydaję się, iż ten fragment jest esencją wiersza, dziękuję Karola:)
  • Karo 25.02.2016
    Genialnie... Brawa na stojąco 5
  • Neurotyk 25.02.2016
    Dziękuję Ci Karo i obiecuję, że dziś wstawię rozmowę:D
  • Marzycielka29 25.02.2016
    Jedyne co ciśnie się mi na usta, to ŁAŁ!!! Twój wiersz trafił do mnie i to bardzo. Mój tato nie żyje już dziesięć lat. 5
  • Neurotyk 25.02.2016
    Rozumiem Marzycielka29. Dziękuję Ci za komentarz :-)
  • elenawest 25.02.2016
    Neurotyk... No powiem ci, że wycisnąłeś mi łzy z oczu :'( to jest piękne... Moi rodzice co prawda żyją, ale bardzo tęsknię za babcią, która zmarła piętnaście lat temu :'(
    5 dla ciebie
  • Neurotyk 25.02.2016
    Moja babcia również zmarła, tylko kilka lat temu. To dobrze, ze moje wiersze potrafią wycisnąć łzy, wbrew wszystkiemu to dobrze, uśmiech :-)
  • elenawest 25.02.2016
    Neurotyk no dobrze ;-)
  • Neurotyk 25.02.2016
    elenawest, :-)
  • ausek 25.02.2016
    Piękne :) Swoją drogą dziwny jest nasz umysł... Po śmierci bliskiej osoby przywołuje chwile, momenty i drobne szczegóły, które za życia nie były istotne. Zostają tylko zdjęcia, kieliszek dobrego wina i przechowywana wspomnienia. ;) 5
  • Neurotyk 25.02.2016
    Celne uwagi, ausek :)
  • Neurotyk 25.02.2016
    Celne uwagi, ausek :)
  • Zaczynam się bać Neurotyku. Każdy kolejny Twój wiersz wydaje się być lepszym od poprzedniego... Boję się jak, czy, kiedy i czym to się skończy...
    Doskonały tekst, dziękuję Ci za niego.
  • Neurotyk 25.02.2016
    Staram wprowadzać się w pewnego rodzaju TRANS, czyli wyłączyć się z życia, poprzez zamknięcie się w ciemnym pokoju, najlepiej późnym wieczorem, gdy jesteś na granicy dnia i nocy, na tej granicy spotkasz nie raz natchnienie:)
  • Neurotyk wiem o tym. Sam uwielbiam tworzyć w takiej atmosferze... taki oniryzm dobrze wpływa na teksty... bardzo dobrze :)
  • Neurotyk 25.02.2016
    Szymon Szczechowicz, czyli MY z jednej szkoły jesteśmy:)
  • elenawest 25.02.2016
    Neurotyk nie tylko wy, bo i mnie najlepiej tworzy się późnym wieczorem :-P
  • Neurotyk 25.02.2016
    elenawest , witaj w klasie:)
  • elenawest 25.02.2016
    Neurotyk miło mi :-D
  • Neurotyk 25.02.2016
    elenawest, mi również, ale myślę, że ta klasa jest bardzooo liczna:) A opowiadania najlepiej mi się piszę od rano do południa z kolei :D
  • elenawest 25.02.2016
    Neurotyk mnie ogólnie wieczorem idzie lepiej :-) ale raczej dodaję je w dzień ;-)
  • Anonim 25.02.2016
    Mozna wiedzieć co to jest to (ś) ?
  • Neurotyk 25.02.2016
    Można Filipie, połączenie Stanisław (mój ojciec) z Śmierć (wiadomo), czyli "ś"
  • Nox 25.02.2016
    Brak mi słów, aby to opisać. To jest po prostu niesamowite :) 5
  • Neurotyk 25.02.2016
    Miło mi :)
  • Rasia 25.02.2016
    Wzruszył mnie ten wiersz, zwłaszcza że z pierwszą strofą miałam dosyć silne skojarzenia. Wers z szukaniem zapachu mnie urzekł, jest po prostu piękny. Ciekawa jestem jednak, od czego zależy, czy po zmarłym zachowamy w pamięci ton głosu, zapach, dotyk czy coś jeszcze innego, a może wszystko na raz. W każdym razie dobra robota, zostawiam 5 :)
  • Neurotyk 25.02.2016
    Miło mi, że moje słowa wywołały u Ciebie wspomnienia skojarzenia... Dziękuję za ocenę :)
  • Ronja 25.02.2016
    Neurotyk, właśnie zająłeś pierwsze miejsce w kategorii "najlepszy wiersz jaki przeczytała Ronja na Opowi".
  • Neurotyk 25.02.2016
    Odbieram to, jako wyróżnienie od Ciebie :)
  • Ktokolwiek 25.02.2016
    Piękne. Zabrakło mi słów, zupełnie, jakbyś czytał w moim sercu. Niesamowite uczucie. 5.
  • Neurotyk 25.02.2016
    Cieszę się, że mogłem zawitać do czyjegoś serca. Dziękuję Ci Asiu.
  • Morelia 26.02.2016
    Neurotyk za prawdę wielkim poetą jest... Czytałam to już, ale nie miałam siły wtedy nic tu pisać, dlatego: Dziadziusiu Neurusiu, powtórzę się, ale naprawdę każdy kolejny Twój wiersz jest coraz lepszy, masz fankę we mnie i mam nadzieję, że to wiesz. A co do samego tekstu, znowu miałam skojarzenie z Schulzem.
  • Neurotyk 26.02.2016
    Więc połechtałaś dziadziusia, i mogę iść lulu spokojnie :D
  • Morelia 26.02.2016
    Neurotyk idź i niegrzesz więcej *stuk stuk* Paciorek, piżamka, siusiu i do spania... I nie wyzywaj swojej jakże kochanej czytelniczki od małp.
  • Neurotyk 26.02.2016
    Morelia, chyba nie brak Ci dystansu do siebie Morelia :)
  • Morelia 26.02.2016
    Neurotyk tak myślisz? Pewien jesteś? Bo ze mnie okropny człowiek... A w ogóle to miałeś iść spać ;)
  • Neurotyk 26.02.2016
    Morelia, ja nie chodzę spać z pierwszą gwiazdką :)
  • Morelia 26.02.2016
    Neurotyk jak to?
  • Neurotyk 26.02.2016
    Morelia, nie wiem :)
  • alfonsyna 12.04.2016
    Jeśli chciałeś, żebym się rozkleiła, to chyba się to udało...
    To rzeczywiście może być najlepsze, co popełniłeś, bowiem jest w tym taka ponadczasowa prawda - niezależnie od tego, jak i kiedy odejdzie ktoś nam bliski, to dla nas zawsze będzie to za wcześnie i tak naprawdę dopiero wtedy zaczynamy dostrzegać te błahostki, które kojarzą się nam z tą osobą i za którymi najbardziej tęsknimy.
    Faktycznie warto tu było zajrzeć, 5 :)
  • Neurotyk 12.04.2016
    Alfonsyno, warto było przeczytać Twoją interpretację, która owi sama za siebie i noc nie trzeba dodawać... Miło mi :)
  • Neurotyk 12.04.2016
    Neurotyk *mówi
  • Wracam tutaj jak człowiek w nałogu. I zawsze jest niesamowicie.
    Piękne to i smutne zarazem. Nie jestem pewna na co się zdecydować...
  • Neurotyk 29.05.2017
    Marcepanie, jeżeli tak mówisz, to dla autora nie może być już nic ponad to. Mam nadzieję, że wiersz Cię nie dotyczy.
  • Nazareth 29.05.2017
    I ja tu zaglądam :) jeden z moich ulubionych wierszy, nie tylko na opowi, a trzeba pamiętać że ja niespecjalnie w ogóle lubię poezję.
  • Neurotyk 29.05.2017
    Poprawka wzięta pod uwagę:)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania