-

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • Freya 15.01.2019
    "— Wspaniale, Dennis, wspaniale! — ryczał. Nie sądziłem, że dodasz trochę efektów specjalnych;" - pauza dialogowa po - ryczał
    "obecnie głównym jego zajęciem jest picowanie kaczek chorych pacjentów." - picowanie jest spoko, ale pucowanie może byłoby bardziej precyzyjne...

    No fajne i teges... bardzo zgrabnie wszystko dopracowane - naprawdę wporzo pomysł oraz realizacja tego zamierzenia.
    To ciekawe zjawisko socjologiczne, że często zbrodniarze stają się idolami dla co niektórych - niczym gwiazdy mediów, są wręcz uwielbiani. W USA to wcale nie jest rzadkością... :) Pozdro
  • stefanklakson 15.01.2019
    To już stary tekst z 2015 r., chciałem jeszcze dodać jak żona znajduje zakopane szkielety w ogródku, a bohater mówi, że to od anatomii, a ona wierzy, może coś dopisze, bo tu można dopisać jeszcze sporo. Jesteś dobrym Czytelnikiem Freya, bo piszesz o tym, o czym ja piszę, moje teksty, czy to są teksty, czy nie, trzeba czytać w całości... Pozdrawiam, Stefan.
  • pkropka 15.01.2019
    Podobało mi się nawet bardziej, niż jedynka. Świetnie opisałeś aresztowanie i proces.
    Kobiety chyba zawsze liczą, że przy niej drań zmieni się na lepsze. A w tym przypadku Kruszynka zmieni się na lepsze.
    Jestem ciekawa, jak w rzeczywistości zareagowaliby policjanci, gdyby ktoś tak wszedł na posterunek i oddał się w ich ręce. Myślę, że nie tylko w prima aprilis przyjęliby to śmiechem.
  • stefanklakson 15.01.2019
    Kropeczko, to całość, ale podzieliłem na II części. Coś trochę podobnego jest w zapiskach truposza.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania