Ogrodnik

co zrobiłeś

zasadziłeś (nie)zapominajkę

 

bez ciebie

niepełna

niewarta

nieudana

 

stałam się

niemiła

nieszczęśliwa

niepoukładana

 

największym niezapomnieniem jesteś Ty

niechętny

niegodny

nie mój

Średnia ocena: 4.7  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • alfonsyna 09.06.2016
    Bardzo dobrze pomyślane, oparte w całości na zaprzeczeniach, które świetnie oddają emocje i opartą na bardzo silnej zależności relację. Czasem wcale nie potrzeba wielu słów, aby zbudować odpowiednią atmosferę i przekaz. 5 ;)
  • miserabley 09.06.2016
    Bardzo dziękuję za kolejną pozytywną opinię od Ciebie, pozdrawiam ;)
  • Billie 09.06.2016
    Niezapominajka ma dla mnie szczególne znaczenie, często używałam tego motywu w moich wierszach :) Bardzo dużo przymiotników i to dobrze przemyślanych. Dobrze mi to brzmi i fajny klimat zbudowałaś. 5 :)
  • miserabley 09.06.2016
    O, zajrzę z ciekawości ;) Dziękuję!
  • KarolaKorman 10.06.2016
    ładnie wyszło :)
  • miserabley 10.06.2016
    Dziękuję
  • Rasia 10.06.2016
    A mnie z kolei czegoś tutaj zabrakło, czuję taki lekki niedosyt, bo jednak nawet jak na minimalistyczną formę zabrakło mi tutaj takiego dobitnego momentu. Wiersz jak zwykle emocjonalny, podoba mi się, ale tym razem zostawię czwóreczkę ;)
  • miserabley 11.06.2016
    Nie chciałam tworzyć tutaj momentu kulminacyjnego na koniec, jak we wszystkich wierszach. Zależało mi bardziej na tym, aby atmosfera "odrzucenia" trwała przez cały wiersz. Mimo wszystko, każdy oczekuje czegoś innego, więc ta opinia też jest bardzo przydatna na przyszłość. :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania