"Zapominam"

Kiedy jestem sama ,to mam wrażenie złudnego zapominania. To jest ,jak wiercenie dziury w głowie , jak spadające kamienie toczące się pod górę. Wciąż słyszę "uważaj na siebie" , "bądź ostrożna" , "nie idź tam ,bo jest niebezpiecznie" .

Zapomnieć chcę ,bo nie warto pamiętać ,bo mam dość zaprzątania sobie pamięci śmieciami z przeszłości ,bo nikt nie ma takiej pamięci i nie może przycisnąć resetu ,żeby wykasować sobie wspomnienia i myśli.

Kiedy jestem z Tobą ,to mam wrażenie amnezji ,czuję jakbym rozpadała się na miliony części a każda z nich pryska za moment ,jak mydlana bańka. Jesteś a jednak ,jakby ciebie nie było ,jakby świat zatrzymał się w miejscu i wirowała tylko w mojej głowie.

Zapominam ,zapominam , zapominam czasem nawet to czego wcale nie chcę!

Średnia ocena: 3.3  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

  • Dekaos Dondi pół roku temu
    Ewa Lamond↔Ciekawe rozmyślenie. Skoro tak, to mówiąc przewrotnie, ważne by pamiętać, o tym by zapomnieć. Niestety. Póki co nie ma możliwości, by nacisnąć przycisk na głowie i wykasować, co nam nie pasi, zostawiając tylko chciane wspomnienia. Lecz z drugiej strony, to by mogło nas osłabić,
    w razie nagłych przeciwności. Np: bardziej cieszy zdjęcie, po kilku godzinach czuwania, niż bez żadnego wyrzeczenia:)↔To takie metaforyczne skojarzenie:)
    4→bo forma zapisu... hmm:)↔Pozdrawiam😀:)
  • Ewa Lamond pół roku temu
    Dekaos Dondi czasem lubię porozmyślać. Jak już rozmyślam, to lubię pofantazjować ;) Pozdrawiam.
  • piliery pół roku temu
    Rozważanie prowadzi donikąd a forma wymaga przepracowania. "Spadające kamienie toczące się pod górę" - nie. Trzy razy "to" - o trzy za dużo. itp. itd

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania