Zapowiedź do bloga (kontynuacja)

To nie bd zwykła historyjka, ale opowiadane częściowe o przyjaźni, miłości, walce, istotach nadnaturalnych. 4 nadnaturalne rasy, odmienne cele, wspólna historia. Pełna akcji i nagłych zwrotów biegów zdarzeń opowieść o niezwykłych dziewczynach, które musza połączyć siły by obronić ludzi przed złem czyhającym na każdym kroku. Ale to wszystko nie może być takie łatwe. Na ich drodze stanie nie jedna przeszkoda...

 

 

http://poza-naszymi-marzeniami.blogspot.com

Średnia ocena: 1.2  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • Anonim 26.05.2015
    Fantastycznie, że dzielisz się zapowiedzią do opowiadania, które umieścisz na blogu, a które, patrząc na styl zapowiedzi, raczej powyższych obietnic nie spełni nawet w połowie. Serio ludzie, nie lepiej napisać opowiadanie, zamiast mielić to na drobne i robić zapowiedź opowiadania?
    To nie Hollywood, by zapowiadać coś, co jeszcze nie powstało - zwłaszcza przy tak wątpliwej kondycji literackiej.

    *Tak, mam ból o to, bo denerwuje mnie, że na opowi.pl pojawiają się ZAPOWIEDZI opowiadań, które brzmią jak reklama niezwykłych doznań po wymianie ketchupu przy stole.
  • Neli 26.05.2015
    Mnie nie przeszkadza, jak ktoś dodaje ,,Zapowiedź". Może w ten sposób bardziej przykują uwagę? Nie wiem. Osobiście nie robię czegoś takiego, aczkolwiek opowiadanie może być ciekawe. Może rzucę na nie okiem, gdy dodasz. Powodzenia w pisaniu! :D
  • Neli 26.05.2015
    Kontynuacja? Czy mogę dostać link do tamtych części?
  • Anonim 26.05.2015
    Mnie przeszkadza. Wcale nie pachnie to reklamą na stronie, która powinna być skupiona na prozie, nie treściach reklamowych, które można wrzucić na forum, gdzie już o to bym się nie czepiał. Przykują uwagę? Owszem - ale czy uwaga nie zostanie rozproszona przez jakość? Poza tym z doświadczenia mam uprzednie, że osoby, które piszą zapowiedzi zazwyczaj piszą je po to, by potem nie skończyć dzieła - syndrom słomy i zapałek.
  • ukaszeq 26.05.2015
    Zgadzam się z pierwszym komem Slepca, który ma rację. Po co zapowiadać opowiadanie, może najpierw je napisz, przynajmniej w połowie. Zapowiedzią jest prolog, badź pierwszy rozdział. Żal.
  • Anonim 26.05.2015
    a co mnie obchodzą czyjeś blogi? albo wrzuci tu albo mam to w głębokim poważaniu
  • Gruchot 26.05.2015
    Takie "zapowiedzi" raczej do katalogu blogu wrzucaj, bo tutaj ludzie oczekują opowiadania, a nie reklamy
  • Sileth 26.05.2015
    Popieram Ślepca. To nie miejsce na reklamę. Szczególnie, że opowiadanie zapowiada się marnie.
  • NataliaO 26.05.2015
    może zamiast zapowiedzi wstaw rozdział :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania