Zawieszenie

Dzień dobry,

Hej,

 

Rok 2017 to dla mnie niesamowity krok w przód, jeśli chodzi o życie, pasje i pisanie. Jestem szczęśliwy mogąc publikować swoją poezję na tym portalu, jednakże mam krótkie ogłoszenie na rok 2018.

 

Będę publikował z przerwami, przez jakieś pół roku/ rok. Po przemyśleniu, poświęcam się warsztatowi oraz pracy nad sobą, swoimi pasjami.

 

Cieszę się, że moje ostatnie dokonania na płaszczyźnie poezji i prozy, zostały przyjęte niezwykle ciepło. Mam nadzieję, że mój powrót przyniesie Wam równie ciekawe rzeczy do czytania. I będą lepsze niż fanatyczne "Dziwadło" czy prozaiczna "Pomoc".

 

Wiem jedno - nie wolno się poddawać. Ani zrażać. :)

 

Pozdrawiam! :)

Średnia ocena: 1.3  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • betti 04.01.2018
    Niepotrzebnie odchodzisz, najlepiej człowieka uczy praktyka. Trzeba pisać, zmieniać, poprawiać, i przede wszystkim nie zawracać sobie głowy złośliwością ludzką. Warsztat trzeba poznać, to otwiera szerokie możliwości... Pozdrawiam.
  • betinka 04.01.2018
    Betti daj mu mleczka possać
  • Johnny2x4 04.01.2018
    Odchodzić, nie odchodzę - chcę się dalej rozwijać :)
  • betinka 04.01.2018
    Niech ściągnie portki i zapłacze
  • Aisak 04.01.2018
    coś w stylu pasją.
    odchodzem, ale przychodzem.
    jednak.
  • betinka 04.01.2018
    O to to ale betti to otuli
  • betinka 04.01.2018
    Jeszcze jaką hipokryzja u Elki. Jak inni odchodzą to uśmiech na twarzy, ale jak jej pupilek?
  • Johnny2x4 04.01.2018
    betinka Wy jesteście obie upośledzone? Jaka hipokryzja, jaki pupilek? Nie macie pojęcia, czym jest portal literacki.
  • betti 04.01.2018
    Johnny2x4 nie wdawaj się z tym czymś w rozmowę, bo to coś tylko na to czeka...
  • Johnny2x4 04.01.2018
    betti Szkoda słów na takich ludzi

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania