Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

...

tekst został usunięty, na życzenie autora

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • Kocwiaczek 19.03.2020
    Nieistotne - razem
    Bez "jak"
    Rozszerzenie
    Czuję.

    Kropki i przecinki są istotne, ale nie powinny być powodem do rezygnacji z pisania. Rób to, co sprawia ci przyjemność. Jeśli pisanie to dla ciebie odskocznia od codziennych trosk nie zabraniaj jej sobie pod żadnym pozorem.
  • JPA 19.03.2020
    Dziękuję
  • JPA 19.03.2020
    Poprawiłem, rzuć proszę okiem teraz.
  • Kocwiaczek 19.03.2020
    Jestem lepiej, są jeszcze przecinki do poprawy, ale ja sama mam z nimi często problem.
  • JPA 19.03.2020
    Kocwiaczek Tak, a gdzie?
  • Kocwiaczek 19.03.2020
    JPA

    Nie, to naprawdę nieistotne, każdy jakoś się nazywa.

    Pamiętam, że niegdyś uczył mnie taki matematyk. (Unikamy powtórzenia w następnym zdaniu słowa kiedyś)

    Powiedział kiedyś każdemu z uczniów, żeby zapisać mu na kartce nasze nazwisko i imię.

    A tak naprawdę, to boli mnie to, co Adasia Miauczyńskiego.

    Nigdy nie byłem pierwszy, zawsze drugi. Nigdy najlepszy.

    Moim największym życiowym sukcesem, jest to, że wstaje rano i oddycham.

    Owszem, pomysł na historię jest - jak się zbierze sny i fantazje z dwudziestu lat, to historia aż krzyczy.

    Lubię ładne i silne kobiety, jestem facetem, więc czemu by nie napisać o kobietach?

    Pełen wizji zabrałem się do pracy i... poległem - przez przecinki i powtórzenia.

    Zawsze coś : przecinek, źle przeniesiony iks, stres, byle gówno, brak dokładności. (Na marginesie - nikt nie jest doskonały)

    A jak zawodowo? - pytacie.

    //
    To są tylko moje porady. Nie wiem czy dobrze, ale tak bym to napisała. W żadnym stopniu nie zmienia to mojej oceny tekstu, który uważam za dobry. Są w nim emocje, myślę, że wielu z nas czasem się tak czuje. Jeśli udało Ci się w nas je wzbudzić - to już wielkie zwycięstwo. Nie tylko wstawianie i oddychanie:)
  • Kocwiaczek 19.03.2020
    *Wstawanie.
  • Kocwiaczek 19.03.2020
    Powiedział kiedyś każdemu z uczniów, żeby zapisać na kartce swoje nazwisko i imię. - coś mi nie grało, tak chyba lepiej.
  • Kocwiaczek 19.03.2020
    *Zapisał
  • Kocwiaczek 19.03.2020
    Widzisz, poprawki to naturalna rzecz :D
  • Józef Kemilk 19.03.2020
    Ten tekst jest dobry, zdecydowanie lepszy niż poprzedni. Są uczucia, dobrze napisane.
  • JPA 19.03.2020
    Cześć, dziękuję, za opinię. Tak to chyba jest, że najlepiej, przynajmniej mnie, wychodzi spisywanie przemyśleń. Szczególnie gdy targają tobą emocje. Nic dodać i nic ująć, tak się czuje.Dziękuję, za poradę ze stroną.
  • Tjeri 19.03.2020
    Bardzo dobry tekst, JPA. Owszem parę przecinków jest do przestawienia, ale nie wpływa to zupełnie na komfort czytania. Kosmetyka. Tekst jest dobrze napisany, wiarygodny. Do tego jest w nim to, o co chodzi w pisaniu - czyli zagarnięcie na chwilę czytelnika i jego emocje. Przeczytałam, posmutniałam, porozmyślałam.
    Co do bohatera - nic straconego.;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania